mathijs_b
door mathijs_b Apr 4, 2021 om 11:32
Computers & telefonie

Mijn Facebook account is opeens weg. Wat kan ik doen?

Mijn Facebook account is opeens verdwenen. Mijn totale geschiedenis van 8 jaar met paar duizend foto's is verdwenen.

Nooit iets veranderd, Gewoon iedere dag meerdere malen met link op scherm PC of telefoon ingelogd en nu opeens weg.

Ik krijg deze melding

Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar

Dit gebeurt doorgaans doordat de eigenaar de bijlage alleen heeft gedeeld met een kleine groep mensen, de eigenaar heeft gewijzigd wie de bijlage kan zien of omdat de bijlage is verwijderd.

Er werd een uniek ww gebruikt.

Dit is voor mij een absolute ramp!!!!!!!!!!! Wie kan helpen?

Herstellen lukt ook niet, vrienden kunnen mij ook niet meer zien. Ik heb totaal niets veranderd. Gisteren nog een paar keer zonder problemen gekeken.

Ik zie geen meldig dat mijn account uitgeschakeld zou zijn.

11233 9 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Apr 4, 2021 om 11:48
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Bedoel je dat vrienden je hele account niet meer kunnen zien? Alsof het helemaal niet meer bestaat.

In eerste instantie klinkt het als een storing, omdat je aangeeft geen enkele melding hebt ontvangen hierover.

mathijs_b
door mathijs_b Apr 4, 2021 om 11:57
641 Antwoorden / 77 Vragen

Inderdaad. Reacties van mij bij vrienden zijn bij die vrienden ook verdwenen. Ik besta gewoon niet meer.

Topantwoord

Re
door Reinier182 - Apr 4, 2021 om 12:10
162 Antwoorden / Vragen

Al contact opgenomen met Facebook hier over? Neem aan dat je antwoord krijgt?

mathijs_b
door mathijs_b Apr 4, 2021 om 12:19
641 Antwoorden / 77 Vragen

Helaas is er geen manier om rechtstreeks contact op te nemen met Facebook –- je kunt ze niet bellen, appen, e-mailen of met een medewerker van Facebook spreken. Je kunt echter wel het Helpcentrum van Facebook gebruiken om een probleem met je account te identificeren en rapporteren.

-

Bij dat laatste zie ik geen mogelijkheid.

Vaag herinner me ik me dat ik gisteren een een Spammer geblokkeerd heb. Halfblote meid die vriendin wilde worden. Zou daar een probleem kunnen zitten?

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum Apr 4, 2021 om 12:50
1389 Antwoorden / 10 Vragen

.

Donuts
door Donuts - Apr 4, 2021 om 12:20
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Kan het hiermee te maken hebben
https://www.rtlnieuws.nl/tech/artikel/5223452/facebook-lek-privegegevens-telefoonnummer-gevaar-oplichting-internet

Aanvulling:  Als niet FB gebruiker lijkt het er volgens mij op dat uw account is gehackt. Maar ik hoop voor u dat ik er helemaal naast zit.

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - Apr 4, 2021 om 12:51
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Chantage is mogelijk.

Face Boek moet  vele Accounts controleren en 1 foute melding kan al voldoende zijn.
Verder is rond Feestdagen er minder personeel voor dit op te lossen en kan het enige tijd duren voor herstel.
Meld ook dat je een persoon en waarom je die blokkeerde als vermoeden.

diumenge
door diumenge Apr 4, 2021 om 13:28
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Je verzint ze echt ter plekke hè?

ju
door juliomariner Apr 4, 2021 om 14:05
1328 Antwoorden / 2 Vragen

Ach stofkomkommersucker heeft een heeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke duim. Ik heb hem in een ander topic maar weer eens een keer gemeld, Het wordt tijd dat deze raszwetser van conumentenfora wordt verwijderd. Met zijn vaak slechte adviezen en nodeloos geouwehoer helpt hij een topic mooi om zeep

tenormin
door tenormin Apr 5, 2021 om 00:05
16835 Antwoorden / 108 Vragen

Dacht dat het aan mij lag, de "bijdrages" van $omsss. Totaal negeren misschien een betere optie dan wel reageren. Maar hij krijgt wel vaak nog een + voor het gegeven antwoord.

ju
door juliomariner Apr 5, 2021 om 04:59
1328 Antwoorden / 2 Vragen

Die + krijgt hij van mensen die hem nog niet door hebben. Zijn adviezen lijken misschien goed maar zijn dat absoluut niet.
Als zijn advies eens goed is kun je deze bijna niet vinden tussen het onleesbre gebrabbel

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Apr 5, 2021 om 16:50
2064 Antwoorden / Vragen

Het is komkommer hè? Ik dacht het al.

ju
door juliomariner Apr 6, 2021 om 21:30
1328 Antwoorden / 2 Vragen

Tuurlijk is dit de bij Radar gebande Komkommertijd/ stofzuigertje. Dat is toch wel aan de niet te volgen zinsbouw te zien?

sjjoppy
door sjjoppy - Apr 4, 2021 om 12:57
7194 Antwoorden / 3 Vragen

Misschien staat   hier  iets voor u bij.

tenormin
door tenormin - Apr 4, 2021 om 13:03
16835 Antwoorden / 108 Vragen

Ik denk dat het "opeens" weer allemaal terugkomt. Op Facebook zijn de laatste tijd vreemde dingen aan de gang. Plus ze zijn veel alerter dan ooit. Zou best eens te maken kunnen hebben met de half ontblote dame. Facebook is Amerikaans, weet u? Een bericht van mij (ging over Mark Rutte) daar kreeg ik vanmorgen een mededeling van hen dat "mijn bijdrage" buiten de fatsoensnormen lag en dat dit was weggehaald. Bij Facebook is alles tegenwoordig (on) mogelijk.

mathijs_b
door mathijs_b Apr 4, 2021 om 23:25
641 Antwoorden / 77 Vragen

Dame verwijderd zonder te bericht openen. Zou ik ergens verkeerd op geklikt hebben?

tenormin
door tenormin Apr 5, 2021 om 00:16
16835 Antwoorden / 108 Vragen

Nou nee, als je nergens op geklikt/gereageerd hebt kan dat ook niet plaatst vinden. Dus geen idee verder. Maar als ik de link van Sprietje doorlees: zou je wel eens slachtoffer kunnen zijn van een hacker. Nou ja, 1? Geen idee hoeveel je je privacy openbaar hebt gemaakt daar. Zoals veel mensen, vragenstellers dan, die klagen over Facebook bestellingen die men heeft gedaan: ik krijg ze nooit. De advertenties dan.

diumenge
door diumenge - Apr 4, 2021 om 13:38
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Misschien heb je hier iets aan (formulier: Mijn persoonlijke account is uitgeschakeld): www.facebook.com/help/contact/260749603972907

Als het goed is werkt die link ook zonder (werkend) account.

Ja
door Jan Lucas - Apr 5, 2021 om 16:08
1 Antwoorden / Vragen

Mijn account is vannacht ook opeens verdwenen. Zowel het e-mailadres als het 06 nummer zijn onbekend bij FB... dus proberen te herstellen gaat niet. Mijn account is voor andere ook niet te zien.
Na het inloggen krijg ik bijgevoegde melding, dus zal er maar vanuit gaat dat het een storing is en vanzelf goed komt..............
Ik doe maar weinig op FB, maak geen vreemde opmerkingen en plaats geen vreemde dingen, dus de regels zal ik niet snel overtreden hebben.

Donuts
door Donuts - Apr 5, 2021 om 16:17
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Er zijn inderdaad meer (storings?) meldingen https://allestoringen.nl/storing/facebook/