mo
door molenheide May 15, 2009 om 16:24
Computers & telefonie

Mijn tel...afgesloten

sinds april heeft ,,,hetnet...


mijn tel opgezegd bij k.p.n.


maar mij niet opnieuw aangesloten


kan dit zo maar???ik heb mijn abbonement tot mei betaald.


en kan mailen...bellen klachten in dienen


aangetekende klachten versturen niets helpt

397 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - May 15, 2009 om 19:29
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

@molenheide


Nee, dit lijkt mij niet zomaar te kunnen. Snap ook niet waarom HetNet de telefoon zou opzeggen. Je schrijft: 'ik heb mijn abonnement tot mei betaald'. Waarom dan tot mei? Normaal gesproken loopt dat gewoon door.


Heb je misschien zelf iets per ongeluk opgezegd. Of misschien een telefoontje gehad van 'verandering abonnement'. (bv van regulier naar een alles in één abonnement)

ve
door verwijderd - May 15, 2009 om 21:45
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

ik heb surfen en bellen bij het net aangevraagd


ze hebben mijn tel...opgezegd bij k.p.n.


en mij nog steeds niet aan gesloten


ik heb van begin april al geen tel...


ik had bij k.p.n. wel mijn abb..kosten betaald


tot en met mei

ve
door verwijderd - May 15, 2009 om 22:18
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

@molenheide


Dat veranderen van abo kan nog weleens problemen geven. (tijdje aanlopen) De lijn is opgezegd, maw. weer vrij gemaakt in voorbereiding op surfen en bellen. Waarom dat zo lang moet duren? Geen flauw idee ... daar zou je achterheen moeten blijven zitten.


Wat de kosten betreft. Je zou de voorbeeldbrief kunnen gebruiken om de abonnementskosten terug te vorderen en gelijk je klacht van 'nog niet aangesloten zijn' erin kunnen vermelden. Laat onderste gedeelte 'geschillencommissie' maar weg.


Voorbeeldbrief telecom

ve
door verwijderd - May 16, 2009 om 01:11
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Heb je de splitter er ook tussen uit gehaald en alle kabels rechtstreeks in de Experiabox aangesloten?

En heb je de Experiabox ook al ingesteld voor het bellen over het internet?



ve
door verwijderd - May 16, 2009 om 11:07
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Het klinkt misschien stom, maar toch even dit:
Surfen en bellen van HetNet is een VoIP dienst. Je hebt blijkbaar voor nummerbehoud gekozen, zodat bij KPN je abonnement wordt opgezegd (door HetNet), tot zover is alles geheel normaal. Dit betekent ook dat je niet meer de telefoon ingeplugd in de KPN wandcontactdoos kunt gebruiken, de telefoon moet voortaan in het VoIP-modem worden ingeplugd. Ook moet je de installatie-instructies goed opvolgen om je telefonie te activeren.

Begin bij het begin: lees de handleiding en volg de instructies die daarin vermeld worden.

Het teveel aan KPN betaalde abonnementsgeld wordt gerestitueerd (voor zover je daar recht op hebt).



ve
door verwijderd - May 20, 2009 om 13:45
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag molenheide,


Neem eens kontakt op met:


HetNet
Afdeling klachtenafdeling
Anita van Beem
Postbus 2728
3800 GG Amersfoort

Als je Anita van Beem rechtstreeks wilt spreken


kan dit via 033-4540400


of


Directie HetNet
T.a.v. mevrouw Boukje Bügel-Gabreëls
Postbus 2728
3800 GG AMERSFOORT


Sukses en met vriendelijke groet, ReadAC.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Be
BergAn - Apr 25, 2024 om 12:11
Huishouden & energie

Kapotte energiemeter

Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Do
Dobroman - Feb 8, 2024 om 16:03
Huishouden & energie

Zeer hoge servicekosten

Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer