sa
door samballetje Feb 14, 2015 om 11:23
Computers & telefonie

Mijnbelminuten.nl

Kent u deze dienstverlening/ site http://www.mijnbelminuten.nl/ en weet u of deze betrouwbaar is?
Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet,
Hans

1735 10 Rapporteer

lekkerisdat
door lekkerisdat - Feb 14, 2015 om 11:34
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Het zal mogelijk best werken, maar je kunt beter jouw bundel aanpassen of een prepaid provider nemen waarbij het btg nooit verloopt.

PS "Wij zijn als ENIGSTE bedrijf in Nederland.." pijnlijk dat ook nog eens in hoofdletters.

diumenge
door diumenge - Feb 14, 2015 om 11:57
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ik ken deze dienst niet, maar wel een soortgelijke (iets met sparen én beltegoed), en dat werkt prima. Een gesprek kost € 1,34 en daarvan krijg je € 0,75 van terug. Je moet zo'n dienst uiteraard alleen gebruiken voor je beltegoed dat anders toch vervalt.

ho
door hopetobehelping - Feb 14, 2015 om 12:50
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste samballetje,

ik ken 'mijnbelminuten.nl' niet. Hopelijk reageert er nog iemand die het wel kent en er ervaring mee heeft.
Het idee op zich is wel slim bedacht. U heeft belminuten over en deze maakt u op door een 0900-nummer te bellen. Van de kosten van het bellen naar het 0900-nummer krijgt u dan 55% terug.
Wat wel belangrijk is is dat het bellen naar het 0900-nummer binnen uw bundel valt, anders gaat u er per minuut € 0,45 op achteruit.
Voor veel abonnementen geldt dat de kosten voor het bellen naar een 0900 nummer de volgende zijn: Tarief servicenummer + Beltarief (zie dat bijv. bij T-Mobile en Vodafone).
Misschien begrijp ik er helemaal niets van maar dat betekent dan volgens mij dat u er dan helemaal niets mee opschiet. U betaalt 'Tarief servicenummer' zijnde € 1,- en vervolgens krijgt u er € 0,55 per minuut van terug. Per minuut verliest u dus € 0,45 bij een abonnement waar de kosten voor bellen naar een 0900 nummer zijn: Tarief servicenummer + Beltarief.
Ik verwacht ook niet dat de telecom aanbieders zich de kaas van het brood laten eten.

ho
door hopetobehelping - Feb 14, 2015 om 15:19
1289 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=van leyden schreef op zaterdag 14 feb 2015, 14:13]Spam en een trol.
Gossie wat doorzichtig.
Gemeld.

Dank u wel voor het melden.
Het klinkt ook een beetje als te mooi om waar te zijn, en denk dat dat het ook is.
Zou mooi zijn, ik neem een belbundel met onbeperkt bellen. Bel vervolgens steeds voor 45 minuten het 0900 nummer en zou dan € 0,45 per minuut verdienen. Dat is per uur toch een mooie € 27,-.
Een uurtje of 10 per dag en hoef nooit meer te werken :-).

la
door ladybird3006 - May 4, 2015 om 00:04
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ja ik ken deze dienstverlening en maak er ook dankbaar gebruik van mede doordat ik een abonnement bij Tele 2 heb waar ik 0900 vrij bel. Dus je kan er idd een leuk bedrag aan overhouden. Indien je een probleem hebt of wat dan ook stuur je een mailtje en je krijgt snel antwoord. Prima perfecte service en super aardige medewerkers.......ik zie het probleem niet van deze dienstverlening.

door 14peter - May 4, 2015 om 00:44
567 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=ladybird3006 schreef op maandag 4 mei 2015, 00:04]Ja ik ken deze dienstverlening en maak er ook dankbaar gebruik van mede doordat ik een abonnement bij Tele 2 heb waar ik 0900 vrij bel. Dus je kan er idd een leuk bedrag aan overhouden. Indien je een probleem hebt of wat dan ook stuur je een mailtje en je krijgt snel antwoord. Prima perfecte service en super aardige medewerkers.......ik zie het probleem niet van deze dienstverlening.

Blijft toch een tamelijk bijzonder fenomeen dat sommigen zich hier speciaal op dit forum aanmelden om een oud topic onder het stof vandaan te halen omdat ze zo blij zijn met een goede service.

aurora1
door aurora1 - May 4, 2015 om 00:55
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Het is al gezegd: neem een abonnement waarbij u maandelijks niets overhoudt, dat is goedkoper dan die site gebruiken.

la
door ladybird3006 - May 4, 2015 om 08:42
2 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=14peter schreef op maandag 4 mei 2015, 00:44][quote=ladybird3006 schreef op maandag 4 mei 2015, 00:04]Ja ik ken deze dienstverlening en maak er ook dankbaar gebruik van mede doordat ik een abonnement bij Tele 2 heb waar ik 0900 vrij bel. Dus je kan er idd een leuk bedrag aan overhouden. Indien je een probleem hebt of wat dan ook stuur je een mailtje en je krijgt snel antwoord. Prima perfecte service en super aardige medewerkers.......ik zie het probleem niet van deze dienstverlening.

Blijft toch een tamelijk bijzonder fenomeen dat sommigen zich hier speciaal op dit forum aanmelden om een oud topic onder het stof vandaan te halen omdat ze zo blij zijn met een goede service.

Er staat volgens mij nergens dat dit topic gesloten is omdat antwoord duidelijk is, dus waarom zou ik er niet op mogen reageren? Misschien is mijn antwoord erg van toepassing voor de topicstarter dus waar maar jij je druk om?

tijger1
door tijger1 - May 4, 2015 om 10:35
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Zo oud is dit topic anders niet.

door 14peter - May 4, 2015 om 10:53
567 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=ladybird3006 schreef op maandag 4 mei 2015, 08:42][quote=14peter schreef op maandag 4 mei 2015, 00:44][quote=ladybird3006 schreef op maandag 4 mei 2015, 00:04]Ja ik ken deze dienstverlening en maak er ook dankbaar gebruik van mede doordat ik een abonnement bij Tele 2 heb waar ik 0900 vrij bel. Dus je kan er idd een leuk bedrag aan overhouden. Indien je een probleem hebt of wat dan ook stuur je een mailtje en je krijgt snel antwoord. Prima perfecte service en super aardige medewerkers.......ik zie het probleem niet van deze dienstverlening.

Blijft toch een tamelijk bijzonder fenomeen dat sommigen zich hier speciaal op dit forum aanmelden om een oud topic onder het stof vandaan te halen omdat ze zo blij zijn met een goede service.

Er staat volgens mij nergens dat dit topic gesloten is omdat antwoord duidelijk is, dus waarom zou ik er niet op mogen reageren? Misschien is mijn antwoord erg van toepassing voor de topicstarter dus waar maar jij je druk om?

't viel me gewoon op.