he
door henkgeleen1967 Aug 29, 2021 om 11:03
Computers & telefonie
Misleiding onbeperkt mobiel abonnement

Bij het afsluiten van een ONBEPERKT mobiel abonnement wordt je niet verteld dat je een dagelijkse limiet hebt van 8 Gb. Ook in de algemene voorwaarden die je kunt downloaden staat niet dat deze beperking er is. Dit lijkt me pure misleiding.
Mag dit dan nog wel een onbeperkt abonnement genoemd worden? Ik noem het dan geen onbeperkt abonnement meer. Even een toelichting op deze vraag: Ik stream heel veel live opnames naar social media, daarom deze vraag. Wie kan me meer vertellen?

1995 10 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Aug 29, 2021 om 11:16
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Staat gewoon op de site hoor.

Extra internet

Als je op één dag meer dan 8 GB data gebruikt, kun je zo vaak als je wilt 2 GB extra toevoegen via sms of MijnKPN

heremietkreeft
door heremietkreeft - Aug 29, 2021 om 11:18
16959 Antwoorden / 202 Vragen

Vergist u zich niet en wilde u deze: onbeperkte data limiet en dat is wel een ander abonnement dan onbeperkt mobiel. Ik kan mij niet voorstellen dat men bij KPN ook nog een abonnement heeft waardan het onbeperkte data verbruik gratis is zoals u stelt.

En voor het indienen van eventueel toch een klacht: https://www.kpn.com/service.htm

getty
door getty - Aug 29, 2021 om 11:18
4179 Antwoorden / 10 Vragen

8 per dag is echt veel!!

bent u wellicht zakelijk ermee bezig?

Gr
door Grunn1 - Aug 29, 2021 om 11:35
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Er is totaal geen misleiding maar even verder lezen op de site van kpn.
Als je gewoon goed had gelezen hoef je ook niemand te beschuldigen van misleiding.

Unlimited Data in Nederland

Met Unlimited Data van KPN kun je in Nederland zo veel internetten, video's bekijken en posten als jij maar wilt. Gebruik je per dag meer dan 8 GB data? Dan kun je zo vaak je wilt 2 GB data toevoegen via sms of MijnKPN.

marita5
door marita5 - Aug 29, 2021 om 13:42
11649 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Henkgeleen1967 ,

Veelgestelde Vragen ,

Is onbeperkt internet echt onbeperkt ?

Ja. Per dag kun je onbeperkt internetten. Gebruik je meer dan 8 GB in 1 dag? Dan kun je zo vaak je wilt 2GB extra activeren via sms of MijnKPN om weer op volle snelheid te internetten. Als je wilt activeren met sms, stuur je NL2000 AAN naar 1266.

Alle informatie vind u hier , zie deze link , klik op de rode regel en scroll naar beneden .

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/unlimited-data.htm

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Aug 29, 2021 om 14:56
2255 Antwoorden / Vragen

Het is ook onbeperkt maar niet drempelloos. Na 8GB, wat echt wel veel is, moet je bijtanken.

gerbera
door gerbera - Aug 29, 2021 om 15:07
7459 Antwoorden / 14 Vragen

Vreemd als ik alles lees kom ik het wel tegen kijk maar hier

Unlimited Data in Europa
Per maand kun je maximaal 25 GB roamen in de EU. Gebruik je meer dan 25 GB? Dan verlagen we je internetsnelheid naar 64 Kb/s downloadsnelheid en 32 Kb/s uploadsnelheid, maar blijf je natuurlijk gewoon bereikbaar.

LS zo jammer, er waren weer eens geen reacties te lezen dus maar weer dubbelop.

marita5
door marita5 Aug 29, 2021 om 15:24
11649 Antwoorden / 15 Vragen

Beter dubbelop , dan helemaal niet .

Gr
door Grunn1 Aug 30, 2021 om 15:23
1427 Antwoorden / 18 Vragen

4 dubbelop

aurora1
door aurora1 - Aug 30, 2021 om 14:04
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Bent u daarmee zakelijk in de weer?

ne
door neodutchio - Aug 30, 2021 om 14:30
5246 Antwoorden / 12 Vragen

Elke telecomaanbieder kent een fair use policy. Elke consumentenovereenkomst is ook bedoeld voor consumenten met normaal gebruik. Een mobiele telefoon is geen vervanging van een televisie en mag bijvoorbeeld ook niet gebruikt worden als WiFi punt voor derden.