ro
door rooszwigtman Aug 16, 2010 om 10:55
Computers & telefonie

Mobiele telefoonterreur

sinds maart zijn de rekeningen van mijn mobiele telefoon steeds hoger geworden. nu blijkt dat er van een smsdienst 4443 steeds smsjes op de rekening staan. afgelopen maand zelfs 74. en die kosten 1,26 euro. in totaal is er al voor ruim 200 euro ex btw betaald. ik krijg nooit een berichtje. dus ik ben me rot geschrokken. Bij Telfort zeggen ze dat ze er niets aan kunnen doen. Ik heb het met STOP 4443 hopelijk voor de toekomst geregeld. Ik voel me een slachtoffer. ik ben een student en kan me zulke hoge rekeningen helemaal niet permitteren. Kan ik hier nog iets van terugkrijgen? Ik heb bij mijn weten nooit een sms je gestuurd naar zo'n dienst. met vriendelijke groeten Roos Zwigtman

444 2 Rapporteer

aw
door awalop - Aug 16, 2010 om 11:13
9 Antwoorden / 2 Vragen
robert11
door robert11 - Aug 16, 2010 om 11:31
310 Antwoorden / 25 Vragen

Eén waarschuwing: alles wat gratis kost veel geld! Zogenaamde gratis advertentie hebben altijd iets anders in petto, en bent u waarschijnlijk onbedoeld schachtoffer geworden.
Tegemoetkoming van telfort zal gelijk 0 zijn, maar u kunt het altijd proberen.
Sinds maart schrijf u!....we zijn nu op de 1/2 van augustus! 5 maanden niet hierop gereageerd? U had veel geld kunnen besparen indien u meteen stop 4443 had ge-sms!
Wees gewaarschuwd voor de toekomst!