ro
door rondeb Aug 7, 2006 om 10:57
Computers & telefonie

Mp4 naar gp3 omzetten!!!!!

Hallo,

Heb een nieuwe telefoon gekocht Samsung D800 en heb een aantal filmpjes gekregen van iemand en die heb ik via usb op me computer gezet. En daarna op internet gezet, nu heb ik zelf een aantal filmpjes gemaakt maar die kan ik niet op internet zet want het zijn mp4 bestanden en die andere filmpjes zijn gp3 bestanden. Nu ben ik opzoek naar een programma die dit kan omzetten bij telefoon heb ik het programma PC studio 3 meegekregen maar die herkend dit bestandsformaat niet beetje jammer. Wie O Wie weet een oplossing!!

Vr Gr Ron.

735 3 Rapporteer

freya
door freya - Aug 7, 2006 om 11:33
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo Ron,

Waarom zou je .mp4 bestanden niet op internet kunnen zetten? Deze bestanden zijn b.v. met de Quicktime-player af te spelen.

m.vr.gr. Freya

ro
door rondeb - Aug 7, 2006 om 11:35
11 Antwoorden / 9 Vragen

Ik wil ze op hyves neerzetten en die ondersteunt mp4 niet maar wel gp3 want daarvan heb ik wel 2 filmpjes erop gezet heel raar.

Gr Ron

sk
door skysupport - Oct 28, 2006 om 20:53
4 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo, ron

Ik ken een programma die bijna alle video en audio bestanden kan omzetten, dit programma heet SUPER en kan worden gedownload via www.erightsoft.com\super.html en helemaal gratis!