kroonmeester
door kroonmeester Mar 7, 2010 om 17:52
Computers & telefonie

MS OFFICE 2010

Zag hedenmiddag op het Duitse 3Sat (16U30 bis 17U00) het programma Neues. Het programma was op de CEBIT geweest. Daar kwam o.a. MS OFFICE 2010 naar voren.

Heeft iemand al ervaring met de (beta)versie van MS OFFICE 2010?

765 2 Rapporteer

holpen
door holpen - Mar 7, 2010 om 19:44
1416 Antwoorden / 0 Vragen

Yup, heb de Engelse beta al wat bekeken en het zal allemaal wel. Ik ben er niet van onder de indruk. Er zitten wat nieuwe leukigheidjes in, zoals extra tekst-effecten, maar voor de gemiddelde thuisgebruiker zijn veel functies overkill. De bediening is zoals in 2007 weer een stukje onoverzichtelijker geworden. Het spijt me, maar ik vind het helemaal niks.... Zeker niet als je er ook nog eens heel dik voor moet betalen.

Wat mij betreft, gewoon OpenOffice.org! Gratis en ruim voldoende voor vrijwel iedereen die gewoon thuis een paar office-toepassingen nodig heeft. Sterker nog: ook voor op kantoor is dit pakket meer dan krachtig genoeg.

kroonmeester
door kroonmeester - Mar 8, 2010 om 22:15
457 Antwoorden / 45 Vragen

[quote=holpen schreef op zondag 7 mrt 2010, 19:44]Yup, heb de Engelse beta al wat bekeken en het zal allemaal wel. Ik ben er niet van onder de indruk. Er zitten wat nieuwe leukigheidjes in, zoals extra tekst-effecten, maar voor de gemiddelde thuisgebruiker zijn veel functies overkill. De bediening is zoals in 2007 weer een stukje onoverzichtelijker geworden. Het spijt me, maar ik vind het helemaal niks.... Zeker niet als je er ook nog eens heel dik voor moet betalen.

Wat mij betreft, gewoon OpenOffice.org! Gratis en ruim voldoende voor vrijwel iedereen die gewoon thuis een paar office-toepassingen nodig heeft. Sterker nog: ook voor op kantoor is dit pakket meer dan krachtig genoeg.

Ik zal t.z.t. ook nog eens kritisch naar kijken of het wel iets is om het aan gte schaffen.

Gelukkig kun je bij Micros(ch)oft een product ca. 45-60 dagen het uitproberen.zondr enige kosten.