winter1503
door winter1503 May 3, 2005 om 12:06
Computers & telefonie

Msn dvd club

op de msn startpagina staat de advertentie van de msn dvd club. Na het invullen van je gegevens krijg je een activeringscode toegesturrd per email. Als je dit wilt doen geeft msn een waarschuwing van evt onbetrouwbaar! Wie heeft ervaring met de club? Is het safe?


Graag jullie bevindingen!

528 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

freya
door freya - May 3, 2005 om 12:15
10999 Antwoorden / 1 Vragen
0

Hallo winter1503,


Het zou me niets verbazen dat als je de activeringscode gebruikt je aan een abbonnement vastzit. Je krijgt dan elke maand dvd's toegestuurd met een vette rekening. Vervolgens kom je daar weer erg moeilijk van af. Wees dus gewaarschuwd en lees de voorwaarden goed door voor je hier in verder gaat!


m.vr.gr. Freya

aenigma
door aenigma - May 3, 2005 om 22:47
260 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Winter1503,



De MSN DVD Club wordt verzorgd door het bedrijf Palago, dat staat toch
goed bekend. Ik zou de waarschuwing van MSN negeren, dit is een
standaardbericht, waarschijnlijk omdat u op dat moment op het punt
staat om gegevens te versturen over het internet. Alles wijst erop dat
het 'safe' is. Gratis is het niet, ik neem aan dat u daarover ben
geinformeerd? Zoals Freya al aangeeft, ik denk wel dat u aan een
abonnement vastzit als u de code gebruikt (dat kán het gratis
'snuffelabonnement' zijn, dat weet ik niet). Zie hieronder:



[...]

Q: Hoeveel kost een abonnement?

A: MSN DVD Club kent vijf abonnementen: Starter, Basic, Movie Fan,
Movie Freak en het Family abonnement. De abonnementen kosten
respectievelijk 10, 15, 20, 30 en 40 euro per maand. Deze maandbedragen
zijn inclusief porto. Het MSN DVD Club systeem kent geen te laat
boetes. Het verschil tussen de abonnementen is dat je respectievelijk
1, 2, 3, 5 of 8 DVD’s gelijktijdig in je bezit mag hebben.

Wil je zonder te betalen kennismaken met de dienst dan kan dat via het
Snuffelabonnement. Je kunt dan gratis de hele catalogus zien, zodat je
vast kunt kennismaken met het MSN DVD Club aanbod. Je kunt ook al een
wensenlijst opbouwen, handig voor als je later kiest voor een van de
betaalde abonnementen. Meer weten? Ga dan naar Abonnementen.

[...]



bron: http://www.msndvdclub.nl/hoewerkthet.asp



Ook nog een (grappig) forum gevonden:

http://www.moviespotlight.nl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=144



vr. gr.


winter1503
door winter1503 - May 5, 2005 om 22:15
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

Bedankt voor je reactie, ik zal mij aanmelden als lid


groetjes

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer