he
door helpmijook Oct 18, 2005 om 09:53
Computers & telefonie

Muziek

ik werk met pinnacle en windows movie maker ik wil graag muziek achter mijn fotos zetten en dat wil maar niet lukken bij movie maker wil het wel lukken maar dan kan ik de fotos die ik gemaakt heb niet branden die gaan maar tot de helft dan geeft hij een fout aan ik ben maar een leek doe dit voor de eerste keer helpmij ps bij pinnacele heef iemand gezegt je moet slepen maar dat lukt ook niet bij voorbaat mij mijn alle grootste dank

481 3 Rapporteer

unimatrix0
door unimatrix0 - Oct 20, 2005 om 08:28
13 Antwoorden / 0 Vragen

Ten eerste: interpunctie. Dat wil zeggen, als je een vraag op het forum post, gebruik dan punten en komma's. Dat maakt het allemaal een stuk duidelijker. Dit is een brei van woorden, en leest zeer moeilijk.

Om je vraag te beantwoorden: Gebruik eens de helpfunctie in het programma om zo de dingen beter te begrijpen, en alle functies te ontdekken.

Wat voor foutmelding geeft het brandprogramma aan? "Een fout" zoals je in je vraag aangeeft is zeer moeilijk te beantwoorden, geef eens wat meer info.

he
door helpmijook - Oct 20, 2005 om 08:47
1 Antwoorden / 1 Vragen

  1. niets onvangen

bart1979
door bart1979 - Oct 20, 2005 om 09:19
11 Antwoorden / 0 Vragen

In Pinnacle (ik gebruik versie 9.x) bevindt zich aan de linkerkant (bovenin) een menu met icoontjes.
Hierbij zit ook een icoontje met een soort van luidsprekertje erop.
Klik hierop en je kan een map selecteren waarop muziek staat.

Na het selecteren van de juiste map (met mp3's) krijg je de nummers in het venster te zien (net zoals je de foto's te zien krijgt).

Nu kan je gewoon een nummer selecteren en naar de audiobalk van pinnacle slepen.

als het niet lukt, idd even de help raadplegen of op internet een handleiding doornemen.

Succes