gerardk
door gerardk Sep 27, 2013 om 19:30
Computers & telefonie

Muziek rippen van uitzending gemist

een vraagje, is het mogelijk om bij voorkeur alleen de muziek van uitzending gemist te rippen want ik wil die van Cor Bakker & Louis van Dijk graag opnemen.
Met vr gr,
Gerard

961 3 Rapporteer

alfatrion
door alfatrion - Sep 27, 2013 om 21:57
1659 Antwoorden / 1 Vragen

Je kunt ook de video downloaden en vervolgens het video gedeelte er vanaf strippen.

ge
door gerboe - Sep 28, 2013 om 12:05
806 Antwoorden / 0 Vragen

Terwijl u het bestand van Uitzendinggemist afspeelt kunt u het geluid opnemen met een audioprogramma bijvoorbeeld dit

gerardk
door gerardk - Sep 28, 2013 om 12:07
175 Antwoorden / 8 Vragen

[quote=gerboe schreef op vrijdag 27 sep 2013, 21:47]Terwijl u het bestand van Uitzendinggemist afspeelt kunt u het geluid opnemen met een audioprogramma bijvoorbeeld dit

Ik ga het met Audacity proberen, bedankt voor de tip