ha
door harry62 Nov 10, 2014 om 15:19
Computers & telefonie

Mysearch verwijderen

Hallo, sinds gisteren raak ik mysearch niet meer kwijt uit mijn laptop. mysearch veranderd zeg de startpagina en blijft maar ratelen. Ik heb een goede virusscanner etc. ik heb het proberen te verwijderen bij zoekmachines enz enz.
help!
alvast dank

861 12 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 10, 2014 om 15:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo harry62,

Probeer AdwCleaner. Klik hier.
Even naar beneden scrollen.

Suc6

ve
door verwijderd - Nov 10, 2014 om 15:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

@harry62,

Kijk/lees ook eens hier ter info.

Laat maar even horen of het gelukt is.

ve
door verwijderd - Nov 10, 2014 om 15:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

edrick3 schreef op maandag 10 nov 2014, 15:42: @harry62,

Kijk/lees ook eens hier ter info.

Laat maar even horen of het gelukt is.

DE ZOGENAAMDE ADW CLEANER MIETERT EEN HELE TRITS MALWARE PROGRAMMA'S OP DE SCHIJF.

PC SPEED / FLV PLAYER ENZ. ENZ. ENZ. ENZ.

BEDANKT MENEER DE EXPERT.

ve
door verwijderd - Nov 10, 2014 om 15:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk ook eens bij deze vraag van 20 januari 2014; link: Een eerdere vraag hierover.

ve
door verwijderd - Nov 10, 2014 om 15:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

@jugendstil,

OT
Dan doe je toch iets fout!
Klik op mijn eerste link.

ve
door verwijderd - Nov 10, 2014 om 15:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

@jugendstil, e.a.

Ter verduidelijking:

AdwCleaner
Tools

AdwCleaner is een gratis tooltje gemaakt door Xplode dat gebruikt kan worden om de volgende ongewenste zaken te verwijderen:

Adware

PUP/LPI (potentieel ongewenste programma's)

Toolbars

Startpagina kapers in je browser.

ADWcleaner biedt ondersteuning voor de browsers Internet explorer, Firefox, Opera en Google Chroom.
Heel veel zaken die AdwCleaner detecteert en verwijdert zijn zaken die meeliften met de installatie van freeware tools.

Ondersteunde besturingssystemen:
ADWcleaner biedt ondersteuning voor de volgende 32-bits en 64-bits besturingssystemen:
Windows XP
Windows Vsita
Windows 7
Windows 8

Gebruik:
Download AdwCleaner en plaats het op je bureaublad.
Dubbelklik op AdwCleaner.exe om de tool te starten.

Om te controleren of AdwCleaner ongewenste zaken vindt op de computer, klik je op de knop "Scan".
AdwCleaner gaat nu zoeken naar malware gerelateerde services, mappen (folders), bestanden (files), snelkoppelingen (shortcuts), registersleutels en registerwaarden (Registy), Producten, internet explorer invoegtoepassingen, Firefox add-ons, en Chrome add-ons.
Na het scannen klik je op de knop "Report" om een overzicht te krijgen van de items die gevonden worden.
(Deze logfile vind je terug in de map ADWcleaner op root van je systeemschijf, meestal in C:\AdwCleaner\).
Worden er items gevonden dan klik je in het openingsscherm van AdwCleaner op de knop "Verwijderen".
Standaard zal AdwCleaner alle items verwijderen die het gedetecteerd heeft. Wil je niet dat AdwCleaner bepaalde items verwijderd, dan kan je deze uitvinken op de verschillende tabs.

Om alles te verwijderen wat AdwCleaner gevonden heeft, klik je op de knop "Clean.
Openstaande programma's worden hierbij afgesloten, zorg er voor dat je openstaande documenten opslaat zodat geen gegevens verloren gaan.
Klik op de knop "OK" om verder te gaan.
AdwCleaner gaat nu alles verwijderen en zal de computer herstarten.
Na de herstart opent de logfile en kan je zien wat AdwCleaner verwijderd heeft.

Het programma kan je deïnstalleren door het te starten en op de uninstall knop te klikken.

ve
door verwijderd - Nov 10, 2014 om 16:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

@edrick3: Bron vermelding???

ve
door verwijderd - Nov 10, 2014 om 16:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

harry62 schreef op maandag 10 nov 2014, 15:19: Ik heb een goede virusscanner

Het is discutabel of deze dan wel zo goed is echter draait het voor 99,5 procent om de persoon achter/voor de computer wat die doet, voor de andere halve procent heb je de virusscanner.

ve
door verwijderd - Nov 10, 2014 om 16:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

carola.83 schreef op maandag 10 nov 2014, 16:12: Bron vermelding?

Klik, internet stuk? ;-)

ve
door verwijderd - Nov 10, 2014 om 16:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Lol, klik hier dan maar.

ve
door verwijderd - Nov 10, 2014 om 16:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

carola.83 schreef op maandag 10 nov 2014, 16:12: @edrick3: Bron vermelding???

Zoals ik in het eerdere antwoord had aangegeven: klik op mijn eerste link.
En daarna schreef ik: 'ter verduidelijking'

(lekkerisdat heeft het helemaal door). ;-)

Ook weer tevreden?

ve
door verwijderd - Nov 10, 2014 om 16:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

edrick3 schreef op maandag 10 nov 2014, 16:29: (lekkerisdat heeft het helemaal door). ;-)

Dat uiteraard..

..niet. Linkje gezocht en gevonden op dat grote internet.