we
door welmoet Dec 25, 2013 om 17:02
Computers & telefonie

Nero cover designer

Help kan Nero Coverdesigner niet vinden. Heb Windows 8.1. Ook heb ik Nero platina 2014. Als ik Nero Coverdesigner download gaat alles goed. Halverwege het downloaden komt er een schermpje waar staat dat hij een icoontje op het bureaublad zet. Dan komt er te staan dat alles gedownload is. Maar ik kan nergens iets terug vinden. Geen icoontje op het bureaublad niets. Ook niet als ik Nero coverdesigner in zoeken intoets. Als ik Nero 2014 open en naar extra ga staat daar Nero Coverdesigner. als ik dit open staat er downloaden. Maar dan gebeurt hetzelfde als hier boven beschreven. Heeft iemand een idee hoe ik dit op mijn pc krijg.

2539 16 Rapporteer

la
door lammi - Dec 25, 2013 om 17:51
32 Antwoorden / 2 Vragen

heb niet veel verstand hier van maar zou het kunnen zijn dat je nero eerst eraf moet gooien en er daarna weer opnieuw moet downloaden? ben ook van 8 naar 8.1 gegaan. mischien is dat de oplossing. Succes.

we
door welmoet - Dec 25, 2013 om 18:43
49 Antwoorden / 17 Vragen

Hallo Lammi
Bedankt voor je antwoord, maar ik denk niet dat dit de oplossing is. 8.1 Stond er al op voordat ik nero erop zette. Maar ik hou je antwoord in mijn achterhoofd.
Gr Welmoet

ph
door philip36 - Dec 25, 2013 om 21:00
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Het bestand wat gedownload is zal wel in de map DOWNLOADS staan.

we
door welmoet - Dec 25, 2013 om 22:02
49 Antwoorden / 17 Vragen

Nee hoor het staat niet in download map.

ph
door philip36 - Dec 25, 2013 om 23:47
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Het installatiebestand voor Nero Cover Designer is een zip-bestand.
Zoekt u eens op Nero_CoverDesigner.zip

ph
door philip36 - Dec 25, 2013 om 23:57
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Ben zelf niet bekend met Windows 8.
Bij Windows 7 zijn meerdere mappen met de naam DOWNLOADS.
In de Root C:\ maar als er gebruikers zijn aangemaakt ook onder de gebruikersnamen is een map DOWNLOADS aanwezig.

we
door welmoet - Dec 26, 2013 om 06:40
49 Antwoorden / 17 Vragen

Zie hem staan als Winrar bestand. Hij pakt alles wel uit, maar is nergens te vinden, ook niet op het bureaublad. Zijn inderdaad meerdere download maps maar nergens staat iets in

ro
door ron530 - Dec 26, 2013 om 09:39
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Zoek eens binnen de C schijf naar programma's en klik op winrar wellicht is coverdesigner daar te vinden. Als je het makkelijker wil doen laat je het bestand opnieuw uitpakken dan zie je gelijk ook in welke map de bestanden geplaatst worden. Deze doelmap is ook aan te passen bijvoorbeeld naar mijn documenten of naar een nieuw aan te maken map.

pietla
door pietla - Dec 26, 2013 om 10:02
12 Antwoorden / 4 Vragen

Beste Welmoet,

Zou je eens kunnen kijken in de map C:\Program Files (x86)\Nero\,
zie je hier ergens een .exe bestand van cover designer?

ph
door philip36 - Dec 26, 2013 om 10:19
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Wat ik begrijp is dat u het zip-bestand wel ziet staan.
Als dat zo is kunt u hier op dubbelklikken en wordt het geopend in winrar (winrar heeft u blijkbaar op de computer)
In het scherm van winrar ziet u de folder Nero_CoverDesigner staan.
Als u hierop dubbelklikt wordt de folder geopend en ziet u een exe bestand.
Als u hierop dubbelklikt wordt het bestand uitgepakt het gaat de installatie automatisch van start.

Heeft u het gedownloade zip bestand niet dan kunt u het via de browser downloaden van de Nero site, dus niet downloaden via Nero2014 en extra, en kunt u hoogstwaarschijnlijk kiezen of u het bestand wilt opslaan of direct wilt openen.
Als u kiest voor openen wordt het bestand geopend in winrar en kunt, zoals gezegd hierop dubbelklikken en nogmaals op het exe- bstand om te installeren.

Bestand voor Nero CoverDsigner te downloaden van (onderaan die pagina)
http://www.nero.com/nld/downloads/

we
door welmoet - Dec 26, 2013 om 10:38
49 Antwoorden / 17 Vragen

Pietla
Daar staat geen exe bestand van cover designer.

Philip36
Heb ik al gedaan, maar niets. Hij pakt het wel uit maar er is niets terug te vinden

ph
door philip36 - Dec 26, 2013 om 10:56
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Heeft u het op de beschreven manier gedaan?
Als je in winrar UITPAKKEN IN selecteert wordt het bestand uitgepakt naar een bepaalde map.
Je kunt zelf instellen in welke map de uitgepakte bestanden moeten komen.

we
door welmoet - Dec 26, 2013 om 11:53
49 Antwoorden / 17 Vragen

Philip36
Ja dat heb ik gedaan. Staat wel in de map, heb hem geopend, begint te installeren vraagt toestemming e.d. Zegt dan dat de installatie klaar is. Maar niets

Cookies
door Cookies - Dec 26, 2013 om 12:53
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=welmoet schreef op donderdag 26 dec 2013, 06:40]Zie hem staan als Winrar bestand. Hij pakt alles wel uit, maar is nergens te vinden, ook niet op het bureaublad. Zijn inderdaad meerdere download maps maar nergens staat iets in

Staat waarschijnlijk bij je Apps. Op de Start pagina staat links onder een pijltje naar beneden. Als je daarop klikt, zie je de andere Apps die (nog) niet op je Start pagina staan. Deze kun je dan toevoegen door rechtsklik op de betreffende App en dan klikken (onderaan scherm) op toevoegen aan Start pagina.

we
door welmoet - Dec 26, 2013 om 13:48
49 Antwoorden / 17 Vragen

Carola.83
Helaas staat hij daar ook niet onder.

we
door welmoet - Feb 8, 2014 om 16:32
49 Antwoorden / 17 Vragen

Hallo beste mensen. We zijn nu een tijdje verder en heb het opnieuw geprobeerd, en ja hoor nu pakte hij hem wel. Stond keurig een icoontje op mijn pc. Werkt perfect.
Gr Welmoet