Li
door Liesmal9 Jul 25, 2023 om 21:22
Computers & telefonie

Niet aangemeld bij netwerk

Sinds een dag of tien kunnen mensen mij niet bellen en als ik een tel. nr. intoets komt op het scherm Niet aangemeld bij netwerk.
Ben bij mijn tel. winkel geweest, volgens hier mocht ik bij Simpel zijn.
Nu via chat, bellen kan dus niet nu zo'n 28 uur met wat onderbreking contact met Simpel.
Ze weten niet waarom dit ineens is gebeurd, mag nu mijn kaartje in een andere tel. gaan testen, dat is hun stappenplan. Dus morgen weer terug naar de winkel om te testen
Heel omslachtig allemaal.
De app en bellen via wats app werkt gewoon.
Weet iemand hier raad mee. Bedankt vast en groet.

1710 9 Rapporteer
sira
door sira - Jul 25, 2023 om 21:31
2347 Antwoorden / 24 Vragen
Li
door Liesmal9 Jul 25, 2023 om 21:40
11 Antwoorden / 6 Vragen

Dag Sira,
Dit heb ik gelezen en allemaal gedaan
Groet,  Liesbeth.

sira
door sira Jul 25, 2023 om 21:58
2347 Antwoorden / 24 Vragen

Mijn gevoel zegt me dat er iets met de simkaart aan de hand is.

Li
door Liesmal9 Jul 25, 2023 om 22:06
11 Antwoorden / 6 Vragen

Maar kun je dan wel appen, bellen via Wats app en word feut spelen.

Groet.

sira
door sira Jul 25, 2023 om 22:15
2347 Antwoorden / 24 Vragen

Een simkaart heeft een chip en er hoeft op de chip maar een kleinigheid beschadigd te zijn. Heb je de simkaart van een ander al eens geprobeerd?

Ozymandias
door Ozymandias Jul 26, 2023 om 09:43
167 Antwoorden / Vragen

Whatsapp en bellen via whatsapp kan over wifi gaan en gebruikt je sim dan niet.

mahadma
door mahadma - Jul 25, 2023 om 21:36
11544 Antwoorden / 51 Vragen

Een stappenplan is een soort van uitsluiten wat goed is en wat wat niet goed is.

Ik snap de eerste stap, de simkaart in een andere telefoon.
Doet de simkaart het niet, dan is daar het probleem, doet de simkaart het wel, dan is uw telefoon kapot.

Li
door Liesmal9 Jul 25, 2023 om 21:41
11 Antwoorden / 6 Vragen

Dag Mahadma,
Kun je met een tel. die stuk is nog wel appen, wordfeut spelen en bellen via wats app.

sw
door swat1500 Jul 25, 2023 om 23:52
3789 Antwoorden / 0 Vragen

Ja, want voor Whatapp en Wordfeud gebruik je internet en niet de bel functie van je telefoon.

rj
door rjw - Jul 25, 2023 om 22:27
3266 Antwoorden / 5 Vragen

Je zegt dat Whatsapp wel werkt. Zit je dan op WIFI of werkt het ook als je 4G zit?

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Jul 25, 2023 om 22:40
2067 Antwoorden / Vragen

Uitstekend advies, eerst uitsluiten dat het de kaart zelf is want daar zijn zij namelijk verantwoordelijk voor, zo nee is het uw probleem, gewoon aan meewerken,

Re
door Reinier182 - Jul 26, 2023 om 10:29
162 Antwoorden / Vragen

Werkt whatsup via de 4G of WiFi? Het kan zijn dat de mobiele netwerk uit staat in het toestel. Zou alle instellingen nalopen of die allemaal goed staan. Anders even iemand er naar laten kijken die er verstand van heeft. Kijk hoe je whatsup gebruikt?

Li
door Liesmal9 - Jul 26, 2023 om 18:33
11 Antwoorden / 6 Vragen

Dag Allen,
Ben naar de tel. winkel gegaan, daar ben ik zeer proffecioneel en goed geholpen.
Er is een instelling goed gezet en nu kan ik weer bellen.
Jammer dat dit gisteren tijdens de chat sessie met de medewerker van SIMPEL niet lukte.

Iedereen bedankt voor alle tips, een plezierige dag en groet, Liesbeth.

rj
door rjw Jul 26, 2023 om 22:16
3266 Antwoorden / 5 Vragen

Via chat of telefoon is het dan ook een stuk lastiger om alles te zien.

sira
door sira Jul 27, 2023 om 13:42
2347 Antwoorden / 24 Vragen

Fijn dat het opgelost is en bedankt voor het terugmelden.

henk pultrum
door henk pultrum - Jul 26, 2023 om 21:34
2 Antwoorden / Vragen

beste Liesman, als u een samsung galaxy hebt moet u wel het netwerk instellen. Dus via instellingen naar netwerk verbinding,en zet het dan op 4G. dan moet het wel weer lukken. Tenzij u een oud toestel heeft die alleen een 2G verbinding heeft. Succes.

Mabelle
door Mabelle Jul 27, 2023 om 10:43
427 Antwoorden / 1 Vragen

Als je even de moeite neemt om te lezen, kun je zien dat het al is opgelost.

br
door brui0929 - Jul 27, 2023 om 22:36
635 Antwoorden / 10 Vragen

Ga naar instellingen kies verbindingen kies service provider kies simpel.
Het is ook mogelijk dat u bij een grens zit dan maakt de telefoon verbinding met het netwerk in Duitsland of België.
volg de stappen boven aan dit antwoord beschreven.