de
door dennis hameeteman May 21, 2017 om 11:55
Computers & telefonie

Niet gekregen spelcode gamecodediscount.nl

Ik heb ruim een week geleden een spel besteld bij gamecodediscount.nl
Ik zou dan gelijk doorverwezen worden naar de code en zou deze ook gelijk in me mailbox krijgen.
Deze heb ik dus na een week nog niet gehad, maar heb wel al betaald.
Heb  al verschillende mailtjes gestuurd maar krijg helemaal geen reactie.
Wat kan ik hier aan doen?

2209 6 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - May 21, 2017 om 12:12
7358 Antwoorden / 3 Vragen

Kijk nog even in de spambox.

marita5
door marita5 - May 21, 2017 om 12:13
11649 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Dennis Hameeteman ,

U bent niet de enige , lees hier klik op de rode regels .

https://www.feedbackcompany.com/NL-NL/reviews/GameCodeDiscount.html

Neem contact op met consuwijzer ,

https://www.consuwijzer.nl/contact

Gerry1969
door Gerry1969 - May 21, 2017 om 22:48
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Volgens mij spelen ze een vuil spelletje met u.

he
door hemala - May 22, 2017 om 19:04
34 Antwoorden / 11 Vragen

Wordt je doodziek van. Is toch absurd, wil u hiermee alleen een hart onder de riem geven.

Nogmaals schrijven, 'maar ik zou als het enigszins mogelijk is, dit met een leesbevestiging versturen, u zou  het bewijs van betaling erbij kunnen versturen en schrijven:
"Mocht ik wederom geen reactie ontvangen, zal ik dit moeten melden, maar neem aan, dat dit niet nodig is en u het  juiste doet en mij de code te sturen. . Is de rede van het niet reageren op mijn email, dat u de code al heeft verstuurd, dan verzoek ik u vriendelijk de code, waar ik dus voor heb betaald, nogmaals aan mij te versturen. Neem  aan, dat u kunt nazien of de code al is gebruikt.

boppe1943
door boppe1943 - May 22, 2017 om 19:17
1129 Antwoorden / 98 Vragen

De klantenservice is 24 uur per dag geopend, klik: https://www.gamecodediscount.nl/contact.html