hb
door hboxem Dec 18, 2017 om 19:22
Computers & telefonie

Nieuwe ASUS AIO PC slechte garantie

Gachte,
Wij hebben een ASUS AIO PC  type  ZN240IC . Deze hebben wij met moeite kunnen kopen maar deze was na 1 maand al defect een moesten wij deze opsturen hebben wij gedaan maar na 3 weken krgen wij deze terug maar volgens mij man is er niets aan gedaan maar dit kunnen wij mis hebben.  Dit heb ik gelijk gemeld maar er word ons verteld dat dit normaal is dat de koeler zoveel lawaai maakt, wat hij nog doet en in de winkel niet toen wij deze kochten. Na +/- 6 weken was het moederbord stuk en de videokaart dus wij hem maar weer opsturen en nu meer dan 4 weken weggeweest. Kregen wij hem terug bleek er een virus op te zitten en dit was niet bij Asus gebeurd werd ons gelijk verteld.
Maar dit heeft Microsoft opgelost voor ons gelukkig.
Maar nu zat bij dit systeem ook een draadloos toetsenbord en muis van Asus en nu was deze niet goed wilden ze wel hebben dat ik de gehele AIO op zou sturen wat ik maar niet gaan heb maar alleen het toetsenbord en muis heb ik verstuurd. Wij kregen na +/- 4weken een nieuwe terug voor garantie maar ja hoor jullie snappen hem al vwerkeerde toetsenbord [ Italiaans ] weten ze ook maar gewoon opsturen want denken ze een man en vrouw van 60 jaar merken dit niet!! Maar nu krijgen wij 2 weken terug bericht dat wij deze maar weer op moeten sturen en dan weer 4 weken geen internet,  zo worden wij aan het lijntje gehouden tewijl wij in Emmen wonen kan het lopend doen naar Asus.
Nu hopen wij dat Kassa hier misschien iets aan zou kunnen doen of de BELBUS.

418 1 Rapporteer

marita5
door marita5 - Dec 18, 2017 om 19:46
11553 Antwoorden / 15 Vragen

Dubbelpost klik hier