autoootje777
door autoootje777 Sep 6, 2015 om 07:00
Computers & telefonie

Nieuwe mobiel

ik zoek een voordelige smartphone er moet een sd kaartje in passen camera met flitser iemand tips gr will

1706 16 Rapporteer

Ar
door Arjan25 - Sep 6, 2015 om 09:34
37 Antwoorden / 0 Vragen

ik mag denk ik geen reclame maken, maar er is een winkel met alleen vitrine`s, (je moet je bestelling op een papiertje schrijven en dan bij de kassa bestellen)
daar kun je voor weinig een mooie telefoon kopen.
ik heb er zelf voor 100 euro een telefoon met flits gekocht met android kitkat erop,
daar heb zelf nog goedkopere toestellen

Cookies
door Cookies - Sep 6, 2015 om 10:45
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=aarie25 schreef op zondag 6 sep 2015, 09:34]ik mag denk ik geen reclame maken, maar er is een winkel met alleen vitrine`s, (je moet je bestelling op een papiertje schrijven en dan bij de kassa bestellen)
daar kun je voor weinig een mooie telefoon kopen.
ik heb er zelf voor 100 euro een telefoon met flits gekocht met android kitkat erop,
daar heb zelf nog goedkopere toestellen

Waarom zet je niet gewoon welk toestel je hebt gekocht? Kan topicstarter zelf even op het www kijken of het hem wat lijkt. Voor 100,- euro kan je in iedere winkel wel een simpele smartphone kopen, echt niet alleen bij die waardeloze Kijkshop.

@topicstarter: wat vind jij voordelig?

autoootje777
door autoootje777 - Sep 6, 2015 om 11:05
7 Antwoorden / 5 Vragen

ik wil graag type merk enz weten , anders zie ik door de bomen het bos niet en sta ik daar na een half uur nog te kijken ben invalide en kan niet zo lang staan ha ha

diumenge
door diumenge - Sep 6, 2015 om 11:23
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dan moet je eerst de vraag beantwoorden wat voor jou voordelig is. Dat verschilt per persoon namelijk. En ook of je nog een bepaalde voorkeur voor een mobiel besturingssysteem hebt, of dat je dat niet uitmaakt.

autoootje777
door autoootje777 - Sep 6, 2015 om 11:45
7 Antwoorden / 5 Vragen

ong 100 euro android

Cookies
door Cookies - Sep 6, 2015 om 11:49
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=autoootje777 schreef op zondag 6 sep 2015, 11:05]ik wil graag type merk enz weten , anders zie ik door de bomen het bos niet en sta ik daar na een half uur nog te kijken ben invalide en kan niet zo lang staan ha ha

Je kan ook op je stoel blijven zitten en online bestellen bij bijv. MM, BCC, Kijkshop enz. enz. Als je maar niet besteld bij onbekende, vage webshops.

ho
door hopetobehelping - Sep 6, 2015 om 11:54
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste autoootje777,

u zou eens bij tweakers kunnen kijken, klik hier.
U kunt bij het zoeken zelf aangeven in welke prijsklasse u zoekt en welk besturingssysteem u zou willen. Er staan ook reviews bij de toestellen, daar moet u niet 100% op af gaan natuurlijk maar wel handig om een algemeen idee van het toestel te krijgen.
Als u dan weet welke toestel u wilt (of een keuze van een paar toestellen) kunt u nog naar een winkel gaan om te kijken hoe ze er 'in het echt' uitzien en dan kopen of gewoon online bestellen kan ook natuurlijk.

Cookies
door Cookies - Sep 6, 2015 om 11:57
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Misschien is de Samsung Galaxy Core 2 G355 wat voor je? Kost rond de 115,- euro (o.a. bij Wehkamp, Bol.com) Heeft een 5.0 megapixels camera met flits.

5.0 megapixels is redelijk. Wil je echt een goede camera zul je een duurdere camera moeten kopen.

Cookies
door Cookies - Sep 6, 2015 om 11:59
13336 Antwoorden / 36 Vragen

......Wil je echt een goede camera zul je een duurdere camera moeten kopen.....

Ik bedoel natuurlijk: zul je een duurdere smartphone moeten kopen.

Ar
door Arjan25 - Sep 6, 2015 om 12:09
37 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=carola.83 schreef op zondag 6 sep 2015, 10:45][quote=aarie25 schreef op zondag 6 sep 2015, 09:34]ik mag denk ik geen reclame maken, maar er is een winkel met alleen vitrine`s, (je moet je bestelling op een papiertje schrijven en dan bij de kassa bestellen)
daar kun je voor weinig een mooie telefoon kopen.
ik heb er zelf voor 100 euro een telefoon met flits gekocht met android kitkat erop,
daar heb zelf nog goedkopere toestellen

Waarom zet je niet gewoon welk toestel je hebt gekocht? Kan topicstarter zelf even op het www kijken of het hem wat lijkt. Voor 100,- euro kan je in iedere winkel wel een simpele smartphone kopen, echt niet alleen bij die waardeloze Kijkshop.

@topicstarter: wat vind jij voordelig?

ik heb deze
http://www.kieskeurig.nl/smartphone/product/2365662-samsung-galaxy-sm-g313h

akkerdistel
door akkerdistel - Sep 6, 2015 om 13:46
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Out of the box: koop dit + dit = even duur als 'n high-end smartphone.

Cookies
door Cookies - Sep 6, 2015 om 13:54
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=akkerdistel schreef op zondag 6 sep 2015, 13:46]Out of the box: koop dit + dit = even duur als 'n high-end smartphone.

Waar koop je een high-end smartphone voor 100,- euro???

akkerdistel
door akkerdistel - Sep 6, 2015 om 14:03
1790 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=carola.83 schreef op zondag 6 sep 2015, 13:54]Waar koop je een high-end smartphone voor 100,- euro?
Pijnlijk, dat had ik inderdaad overgeslagen om te lezen, helemaal mijn fout, sorry!

aurora1
door aurora1 - Sep 6, 2015 om 14:17
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Met verwijzing naar de tip van @carola.83 klik hier.

aurora1
door aurora1 - Sep 6, 2015 om 14:29
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Voor wat algemene tips klik hier eventueel even doorlezen.

autoootje777
door autoootje777 - Sep 6, 2015 om 22:40
7 Antwoorden / 5 Vragen

ben nu aan het rondkijken via hopetobehelping iedereen bedankt gr will