bobmalooga
door bobmalooga Nov 2, 2007 om 16:27
Computers & telefonie

Nieuwe money spinner KPN??

Vandaag probeerde ik een fax te versturen, maar typte per ongeluk een niet bestaand nummer in (0 vergeten), kan gebeuren.
Wat schetst mijn verbazing als er uit mijn fax een stem komt van KPN nummerinformatie met de melding "1,30 Euro per gesprek" u bent verbonden met nummerinformatie.
Tikt de KPN nu elke keer 1,30 Euro af als je een verkeerd nummer kiest??
Is dit nieuw en kan dit zomaar?
Voel me behoorlijk getild!

413 1 Rapporteer

varabas
door varabas - Nov 2, 2007 om 17:03
450 Antwoorden / 35 Vragen

Nee, u geeft zelf al aan dat u de 0 was vergeten. U wilde waarschijnlijk 01888-xxxxxx bellen, maar vergat de 0 en dan komt u uit bij 1888. Het nummer 1888 is van KPN nummer-informatie en kost 1,30 euro per gesprek.

Dus het was niet KPN die aftikt, maar u die verkeerd tikt

Bassie (soms wel een beetje getikt)