linden
door linden Jan 12, 2010 om 16:56
Computers & telefonie

NOS-video's

Mijn PC, met Vista, speelt alle video's prima af, behalve die van de NOS. Wat doe ik fout??

1059 22 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 12, 2010 om 17:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo linden,

Als ik het zo bekijk maakt de NOS gebruik van de flashplayer, dus heb je die geïnstalleerd? Eventueel even downloaden vanaf www.adobe.com.

m.vr.gr. Freya

ve
door verwijderd - Jan 12, 2010 om 17:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Deze dus: *klik*

(haal vóór je gaat downloaden op die pagina even het vinkje weg bij : Free McAfee Security Scan, want dat heb je niet nodig)

Freya

ve
door verwijderd - Jan 12, 2010 om 17:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Op de site's van de omroep organisaties gebruiken ze 2 systemen.
microsoft silverlight en adobe flash

ve
door verwijderd - Jan 12, 2010 om 17:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je kunt silver light hier downloaden als je dat nog niet gedaan hebt.
Bij mij werken de NOS-filmpjes prima.
Suc6

ve
door verwijderd - Jan 12, 2010 om 18:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dank voor jullie antwoorden, doch helaas leiden ze niet tot het gewenste resultaat. Ik heb het gecontroleerd: adobe flash player zegt "correct geinstalleerd" en windows silverlight is ook geinstalleerd. Maar geen video's; ik krijg een blanco scherm. Nogmaals dank!!

ve
door verwijderd - Jan 12, 2010 om 19:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Met welk programma wil je de filmpjes af draaien?
Valerius

ve
door verwijderd - Jan 12, 2010 om 19:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ Valerius,

De andere antwoorden gelezen?

ve
door verwijderd - Jan 12, 2010 om 19:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Geachte Valerius,
Welke reacties moet ik dan nog meer lezen? Ik heb flashplayer en silverlight geinstalleerd, al veel eerder trouwens. En zoals ik al zei: "Op alle site's werken de video's prima; you tube, kranten etc. Wat moet ik nog meer lezen? Met groet.

ve
door verwijderd - Jan 12, 2010 om 19:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Probeer het anders eens met de VLC Media Player *klik*. Die installeert ook een plug-in voor je internetbrowser.

Freya

ve
door verwijderd - Jan 12, 2010 om 19:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo linden,

Denk dat er nu wat spraakverwarring ontstaat.
Ik heb gereageerd op Valerius (= @ Valerius) omdat die een 'antwoord' gaf waar je m.i. niets aan hebt.
U hoeft dus niets meer te lezen.
Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Jan 12, 2010 om 19:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Sorry edrick3, ik heb toch niet goed gelezen. Freya dank, heb VLC-player geinstalleerd, geen resultaat. Ik heb nu de vraag neergelegd bij de NOS; hoop dat ik wat hoor. Als dat zo is laat ik het weten. Tot volgend contact, groet van Joop.

ve
door verwijderd - Jan 12, 2010 om 19:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vreemde zaak.
Je zou het nog eens met een andere browser kunnen proberen. Wellicht dat een of andere plug-in bij IE dwars ligt.
Bv. met firefox. Misschien geeft dat een oplossing.
Suc6

ve
door verwijderd - Jan 12, 2010 om 20:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als u Internet Explorer 7 gebruikt en de video niet kunt zien, kan het zijn dat er problemen zijn met bepaalde invoegtoepassingen. Mogelijk zijn deze niet allemaal ingeschakeld. Hoe deze invoegtoepassingen werken en hoe u hiervan de instellingen kunt wijzigen, is te lezen op de help-pagina van Microsoft.

Suc6

ve
door verwijderd - Jan 12, 2010 om 21:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi edrick3,
Ik heb de invoegtoepassingen gecontroleerd, alles is ingeschakeld.
Ik heb ook google chrome geinstalleerd, geen resultaat.

???????????

groet Joop

ve
door verwijderd - Jan 12, 2010 om 21:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Weet het zo gauw ook niet meer. Heb even een paar andere bezigheden, maar zal er nog eens over nadenken. Wellicht komt de oplossing via de NOS.

ve
door verwijderd - Jan 13, 2010 om 21:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Goedenavond,

Hier ben ik weer. Kreeg een email van de NOS met de volgende quote:

"Dank voor uw e-mail. Het probleem is opgelost. U kunt weer terugkijken".

Ja, met dank maar de video's geven nog steeds een blanco scherm.
Het probleem zit ook niet bij de NOS maar in mijn computer. Maar wat???

Tot nieuw contact, Joop

ve
door verwijderd - Jan 15, 2010 om 17:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo linden waarschijnlijk heb je javascribt nodig en zal denk ik bij popup zitten heb je popup blokkeringen uitgeschakeld?Dit kun je doen bij extra rechtsboven bij mij staat deze uitgeschakeld.

Sukses Nico

ve
door verwijderd - Jan 15, 2010 om 21:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

okay, knoop4x9,
dank, maar uw suggestie heeft geen resultaat.
groet, Joop

ve
door verwijderd - Jan 15, 2010 om 22:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Waarschijnlijk heeft dit met de hardwareondersteuning in uw computer te maken. Probeer dit eens:

Klik met de rechtermuisknop op de plek van de video,
dan instellingen,
dan het symbool helemaal linksonder in het venstertje,
haal het vinkje voor de hardwareacceleratie weg.

ve
door verwijderd - Aug 9, 2010 om 23:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag linden, misschien is het mosterd na de maaltijd en is je probleem al lang opgelost, maar ik heb je bericht nog even opgezocht.
Ik had hetzelfde probleem met de nos en nog een site (ABC News), verder werkten videos op alle andere sites wel. W7 met IE 8 en Fire Fox.
Bij mij was de oplossing: met geopende IE via extra - internetopties naar geavanceerd internetinstellingen opnieuw instellen - toepassen - ok.

Misschien heb je er nog wat aan, mocht het probleem nog steeds niet opgelost zijn.

vr.gr.

ve
door verwijderd - Aug 9, 2010 om 23:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

PS: erna IE afsluiten en opnieuw openen dan wel de pc afsluiten en opnieuw opstarten om de wijzigingen van kracht te laten worden.

ve
door verwijderd - Aug 10, 2010 om 10:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

De website van de NOS maakt gebruik van Adobe Flash player in combinatie met JW Player. Indien het opnieuw instellen van Internet Explorer instellingen het probleem niet op lost kunt u het beste de nieuwste versie van Adobe Flash en JW Player installeren.

Deze zijn beschikbaar via:

http://get.adobe.com/nl/flashplayer/
http://www.longtailvideo.com/players/jw-flv-player/