co
door conpom Jan 17, 2016 om 22:07
Computers & telefonie

Nummerbehoud

Dit is eigenlijk geen vraag maar een antwoord/tip.

Net als velen heb ik maanden tevergeefs geprobeerd nummerbehoud doorgevoerd te krijgen bij de overstap van Vodafone naar HollandsNieuwe (notabene dochteronderneming van Vodafone!). Het heeft me heel veel telefoontjes/frustraties en tijd gekost! Ben maandenlang van het kastje naar de muur gestuurd en heb zelfs een paar keer een datum gekregen waarop het nu echt zou gaan gebeuren. Nou, niets was minder waar. Op een gegeven moment was mijn 'oude' nummer zelfs geblokkeerd. Mij werd toen door een kennis aangeraden om de directie van HollandsNieuwe en/of Vodafone aan te schrijven (aangetekende brief, dus nog meer kosten). Ik heb een 'boze' klachtenbrief geschreven en daarin gedreigd naar de Geschillencommissie te stappen als mijn aanvraag tot nummerbehoud niet binnen tien werkdagen was geregeld. Nou dat heeft geholpen! Binnen twee dagen was het nummerbehoud een feit! Ik heb dus nu gewoon mijn oude nummer weer terug!!!
Zegt het voort en doe er je voordeel mee!

498 1 Rapporteer

hutch
door hutch - Jan 18, 2016 om 09:37
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Tja..... wéér Vodafone (en familie)! Vodafone (en familie) is absolute koploper wat het aantal klachten betreft.

Je kunt beter je voordeel halen door een betrouwbare provider te zoeken.