ke
door kezza Nov 9, 2003 om 20:39
Computers & telefonie

Nummerbehoud

Ik wil graag overstappen naar een provider die WAP ondersteund (ik heb nu KPN), dus bijvoorbeeld Vodafone. Maar daar kost nummerbehoud 9 euro. Mogen zij dit voor nummerbehoud vragen? Ik (en anderen hier in mijn omgeving) dacht dat providers hier niets voor mogen vragen...

815 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

dvanhul
door dvanhul - Apr 16, 2004 om 11:55
5 Antwoorden / 2 Vragen
0

Providers zijn vrij om al dan niet kosten voor nummerbehoud in rekening te brengen. Ik meen overigens wel ergens gelezen te hebben dat dit bedrag aan een maximum gebonden is.

sir.kiekeboe
door sir.kiekeboe - Apr 16, 2004 om 11:55
91 Antwoorden / 0 Vragen
0

Kijk eens op de site van de OPTA.
Ik vermoed dat het www.opta.nl is.
Hier kun je meer informatie over dit probleem terug vinden dacht ik zo.

po
door poelmanh - Apr 16, 2004 om 11:55
13 Antwoorden / 1 Vragen
0

Geef je klachten door aan de opta. deze wil graag allen klachten horen betreffende de kpn.

be
door belgje - Apr 16, 2004 om 11:55
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Elke provider is verplicht je nummer over te nemen, ze mogen hier wel kosten voor rekenen. Het moet echter binnen 10 dagen geregeld zijn maar dat ontslaat je niet van je contract bij KPN.

rh
door rhino - Apr 16, 2004 om 11:55
6 Antwoorden / 0 Vragen
0

Sommige doen het idd. gratis. Maar die zien dat als een extra dienst. Het lijkt mij heel logisch dat zij er geld voor mogen vragen. Zij zijn het die het form. moeten verwerken het nummerbehoud moeten aanvragen en het technische in het netwerk moeten verrichten
Dus ik kan me er wel wat bij voorstellen

pl
door pluis_1 - Apr 16, 2004 om 11:55
4 Antwoorden / 0 Vragen
0

Providers mogen hier geld voor vragen, mits aan het maximum gebonden van (jawel) 9 euro.. Naar mijn weten vragen andere poviders hier geen geld voor.. Let wel, KPN doet ontzettend moeilijk over nummerbehoud. OPTA heeft per 1 oktober bepaald dat nummers binnen 10 werkdagen overgenomen mogen worden, alleen KPN houdt zich hier niet aan, en elke abonnee moet gewoon zijn contractstermijn uitzitten, ben je buiten contract heb je altijd nog 3 mnd opzegtermijn. Hier wil de OPTA inderdaad alle klachten over binnenkrijgen, kijk hier voor meer info op www.opta.nl

markie024
door markie024 - Apr 16, 2004 om 11:55
25 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hoi, KPN ondersteund wel de Wap dienst. Deze dienst moet je echter wel eerst activeren (zowel prepaid als abonnement) Je kunt dit activeren via het nummer: M-Info 424 (gratis nummer). Om ook antwoord te geven op jouw vraag: Nummerbehoud kost bij alle netwerken 9 euro incl. echter bij TMobile is het tijdelijk gratis. Deze 9 euro is ook het maximum wat ze er voor mogen vragen. Succes

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer