ya
door yahman Mar 11, 2008 om 21:10
Computers & telefonie

Num,scrol encaps lock

hai computer boys en girls.

wie kan mij helpen met het volgende.

ik heb een draadloose surfplank en dat werkt overgens perfect,maar op mijn oude surfplank [die nu waarschijnlijk al is gereincaneert in een ander computer onderdeel ]zaten drie lampjes voor numlock,capslock en scrollock die zitten op mijn draadlose niet,ik had daar wel eens een programmatje van het net gehaald maar omdat ik een andere versie van windows heb geistaleert ben ik het kwijt.

op mijn taakbalk zag ik drie ledjes voor deze functies die gingen branden als je ze activeerden ik ben de naam van deze tool kwijt.

kan iemand mij mischien helpen?

alvast bedankt

514 5 Rapporteer

NatureTravel
door NatureTravel - Mar 12, 2008 om 13:13
646 Antwoorden / 8 Vragen

Waarom download u het betreffende programma niet even opnieuw van Internet? Dan lijkt mij uw probleem opgelost te zijn?

laaglander
door laaglander - Mar 12, 2008 om 16:48
473 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo yahman.

Zoiets heet een indicator..Ik heb even gezocht voor je eneen leuke gevonden( niet zelf uitgeprobeerd).:

indicator
succes Laaglander

laaglander
door laaglander - Mar 12, 2008 om 16:49
473 Antwoorden / 1 Vragen

Misschien omdat die het naampje niet meer weet?? ;-P

pb
door pbarendse - Mar 12, 2008 om 17:13
406 Antwoorden / 1 Vragen

Zitten die lampjes niet gewoon op de ontvanger van het toetsenbord? Wij leveren regelmatig Logitech draadloze toetsenborden, en deze hebben de Lock-indicators eigenlijk altijd in de ontvanger zitten.

Vaak wordt er ook een programma meegeleverd bij het toetsenbord als deze lampjes niet in de ontvanger zitten.

ya
door yahman - Mar 15, 2008 om 20:23
10 Antwoorden / 7 Vragen

ik wil jullie hartelijk danken voor jullie inzet.

ik wist het nooit maar toen ik op mijn ontvanger keek zitten daar dus inderdaad lampjes op die gaan branden als ik op een van deze toetsen druk nooit geweten maar omdat hij een beetje verborgen ligt is me dat nooit opgevallen.

maar indicator ga ik zeker ook proberen omdat het me handig lijkt dat je in de taakbalk ziet welke knop je hebt geactiveerd bedankt voor je zoektocht naar dit programma.

groetjes yahman