re
door rene3d Nov 7, 2013 om 15:40
Computers & telefonie

Office 2007 werkt niet meer onder Windows 8.1

Sinds ik vorige week de update van Windows 8.0 naar Windows 8.1 heb uitgevoerd blijkt mijn Office 2007 niet goed of helemaal niet meer op te starten. Ik heb mijn Office 2007 inmiddels helemaal opnieuw en schoon geïnstalleerd maar het probleem blijft bestaan. Ook de meest recente update bieden geen oplossing.Of is er een manier om veilig terug naar Windows 8.0.te gaan.
Wie kan mij helpen

8415 7 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Nov 7, 2013 om 15:53
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo rene3d,

Je kunt natuurlijk met systeemherstel terug gaan naar een datum vóórdat je 8.1 installeerde.
Alleen heb je dan óók de oude toestand van office terug.

Suc6

haarp
door haarp - Nov 7, 2013 om 16:07
514 Antwoorden / 62 Vragen

Download deze uninstaller (KLIK HIER) en verwijder hiermee je Office tot op de laatste draad en installeer je Office opnieuw.

Revo Uninstaller is het beste programma om je software volledig uit je systeem te krijgen.

Laat iets weten hoe het is afgelopen.

tot15karakters
door tot15karakters - Nov 7, 2013 om 17:51
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Daarom gaan vele over op het gratis Open Office.
Maar ook Libre Office is gratis en welke van de 2 jou alternatief word mag je zelf bepalen.

Het grote voordeel is dat je naast de 2007 documenten ook alle verouderde en nieuwe kunt openen en bewerken.

Ga dus over op de gratis Open Office of de Libre versie.

valerius-2
door valerius-2 - Nov 7, 2013 om 18:59
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=rene3d schreef op donderdag 7 nov 2013, 15:40]Sinds ik vorige week de update van Windows 8.0 naar Windows 8.1 heb uitgevoerd blijkt mijn Office 2007 niet goed of helemaal niet meer op te starten. Ik heb mijn Office 2007 inmiddels helemaal opnieuw en schoon geïnstalleerd maar het probleem blijft bestaan. Ook de meest recente update bieden geen oplossing.Of is er een manier om veilig terug naar Windows 8.0.te gaan.
Wie kan mij helpen[/quote

Het probleem bij is dat het elke keer opnieuw wilt installeren, maar dan ga ik er niet op in schakel he bericht dan uit t. e. m. hij toch het goede scherm op mijn scherm zet.

re
door rene3d - Nov 7, 2013 om 23:45
9 Antwoorden / 19 Vragen

Revo Uninstaller uitgevoerd en het ziet er naar uit dat het zijn werk inderdaad prima heeft gedaan.

Dank dank dank en nu hoop ik dat alles blijft werken.

Groet

Rene

wendy-claire
door wendy-claire - Nov 8, 2013 om 03:36
619 Antwoorden / 29 Vragen

Comptabiliteitsweergave, rechts bovenin bij het rad.

Klik op toevoegen 'Office' en bekijk of het probleem is opgelost.

gsm
door gsm - Nov 8, 2013 om 19:41
5940 Antwoorden / 47 Vragen

In het algemeen is bij dit soort problemen alleen al het verwijderen van temp bestanden voldoende.
Gebruik hiervoor bijvoorbeeld Schijfopruiming en installeer daarna het probleem pakket.
Zelf gebruik ik daarvoor echter graag ATF-Cleaner van Atribune.org, omdat het snel en gemakkelijk in gebruik is.