ma
door madras Sep 3, 2015 om 19:44
Computers & telefonie

Om de haverklap problemen om in te loggen bij ziggo mail

Het is nu al voor de derde keer in korte tijd dat ik mijn mail niet kan openen (ziggo) elke keer is er wat,een paar uur geleden kon ik gewoon inloggen,op een gegeven moment kreeg ik melding (niet meer beschikbaar) oke een storing dat kan gebeuren.maar er waren geen storingen bekend.Ik weer ziggo bellen,krijg je een 1 of ander iemand aan de telefoon met een zwaar accent(maar dat even terzijde) Maar heb uiteindelijk de hoorn erop geflikkerd.ik zoeken en zoeken,en nou kan ik alleen maar inloggen op ziggo-mail via google chrome.ik word er een beetje schijtziek van dat het nu voor de derde keer weer mis gaat.Wie weet wat de oorzaak daarvan zou kunnen zijn

1348 2 Rapporteer

akkerdistel
door akkerdistel - Sep 3, 2015 om 20:41
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Het gebruik van een zeer matige browser.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 3, 2015 om 21:18
16861 Antwoorden / 202 Vragen

Welke PC, welk besturingsysteen, welke browser en wel of geen WiFi?

(Bij wifi kunnen ook gebruikers in uw omgeving oorzaak zijn als zij op eenzelfde kanaal zitten)