lu
door luukv Feb 24, 2011 om 11:19
Computers & telefonie

Onduidelijkheid Levertijden Hi.nl

Hallo allemaal,

Op 13 februari heb ik een nieuwe telefoon in combinatie met prepay pakket besteld op hi.nl. Het gaat hier om de samsung s3350 (samsung chat 335).

Bij deze telefoon stond netjes vermeld dat het toestel niet op voorraad was, en dat de levertijd 2 tot 5 werkdagen bedroeg. Omdat ik het geen probleem vond 5 dagen op deze telefoon te wachten heb ik deze dus toch maar besteld, en meteen het geld overgemaakt.

Nadat de 5 werkdagen waren verstreken toch maar eens gebeld waar mijn levering bleef. Hierover konden ze me geen informatie geven. Met andere woorden; het zou nog een week kunnen duren, maar ook zo maar 3 maanden.

Enkele dagen later heb ik contact opgenomen met hi door een email te sturen. In de reactie werd gezegd dat er geen informatie kon worden gegeven over de levering, omdat hi hierbij afhankelijk is van de leveranciers. Wel werd er gezegd dat men hoopte de telefoon op 23 februari op voorraad te hebben.

Vandaag echter nog steeds geen bericht gehad van hi en ik heb dus nog steeds geen duidelijkheid over de verwachte levertijd van de telefoon.

Ik heb er geen problemen mee om enkele dagen te moeten wachten, maar zet dan in godsnaam niet op de website dat de levertijd 2 tot 5 werkdagen bedraagt.

Ik vroeg mij af of er meer mensen zijn die zo door hi aan het lijntje worden gehouden. En hoe kan ik het beste met deze situatie om gaan?

Groeten,

Luuk

1049 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

lu
door luukv - Feb 25, 2011 om 09:57
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Vandaag maar weer gebeld over de levertijd.
Er werd me verteld dat nog steeds onduidelijk was wanneer de telefoon weer op voorraad zou zijn. Ook werd er gezegd dat men uit ervaring wist dat het nog erg lang kan duren voordat een dergelijke situatie was opgelost.

Vandaar dat door de klantenservice werd voorgesteld de bestelling te annuleren. Dit heb ik dan dus ook maar gedaan.

Niet de reactie waar je op hoopt, maar wel zo eerlijk. Nu weet ik eindelijk waar ik aan toe ben.

Wel is me één ding duidelijk geworden: nooit een toestel op hi.nl bestellen dat niet op voorraad is. De aangegeven levertijd klopt namelijk van geen kanten.

ma
door marian110 - Mar 4, 2011 om 09:36
2 Antwoorden / 2 Vragen
0

Ook ik heb een telefoon besteld 01-03-11 op het moment dat ik de samsung galaxy ace bestelde was deze op voorraad, ik kreeg na mijn bestelling een email met de mededeling dat de telefoon niet voorradig was! wat al vreemd was in mijn ogen omdat op de website stond dat deze wel op voorraad was! Maar goed ik geef ze de voordeel van de twijvel..

De dag daarna stond er idd vermeld op de site dat ze op waren en dat de levertijd 2 tot 5 dagen zou zijn..

Gister weer contact met de klanten service gehad, deze vertelde mij dat het toestel niet op voorraad was en dat ik maar moest wachten tot maandag of dinsdag!

Tot mijn verbazing zag ik net dat de toestellen weer op voorraad waren en direct gebeld met de klanten servcie en wat schets mijn verbazing de dame die mij hielp zie dood leuk dat het nog wel 2 weken kon duren voordat mijn toestel in mijn bezit was, maar of het nu 2 weken zou zijn kon ze ook niet met duidelijkheid zeggen (dus met andere woorden het kan ook nog wel langer duren)

WAT IS HET DAN VOOR LOKKERTJE OM OP DE SITE TE ZETTEN DAT ZE VOORRADIG ZIJN!!!

ik weet ondertussen dat ik voor 8dagen mijn bestellig kan anuleren maar tsja daar zit ik niet op te wachten omdat ik graag in het bezit van dit toestel wil komen, maar NIET OP DEZE MANIER!!!!!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

GK
GKHB - Sep 29, 2024 om 06:47
Huishouden & energie

Oxxio: Verbruik gas = Eindstand - Beginstand + factor?

Op mijn jaarnota staat een verbruik van 431 m3 gas. Nu hou ik zelf de meterstanden bij, en kom uit op een verbruik van 422 m3 gas. (Meterstanden kloppen). Dit heb ik teruggekoppeld met Oxxio. Hun reactie:   Wat vervelend dat dit gebeurd is op de jaarnota. Ik heb het voor je nagekeken en dat heeft te maken met de factor waarmee het gas wordt berekend. Dit gebeurd altijd op de jaarnota en de fac ... Lees meer

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer