va
door vabish Dec 3, 2007 om 14:01
Computers & telefonie

Ongewenste e-mails

elke keer wanneer ik mijn computer aanzet en check of ik nog e-mails heb gekregen , staan er zeker elke dag wel 20 sex-mails op. ik heb van andere mensen ook gehoord dat zei er last van hadden. maar bij mij stopt het niet iedere dag staan er weer meer op, en ik weet niet hoe ik het kan stoppen. weet iemand raad.

8825 12 Rapporteer

jt
door jterbraak - Dec 3, 2007 om 14:30
1 Antwoorden / 0 Vragen

Heb hetzelfde euvel. Nog geen oplossing om die troep kwijt te raken. Ben erg benieuwd hoe ik hier af kan komen!

linden
door linden - Dec 3, 2007 om 15:00
24 Antwoorden / 7 Vragen

Inderdaad , Bassie, als je provider die service biedt, is dat ideaal. Multikabel, die mij voorziet van www., biedt die mogelijkheid en er komt bijna niets door.

Maar, beste mensen, je kunt ook goede spamfilters downloaden (kopen).

Joop

varabas
door varabas - Dec 3, 2007 om 15:17
450 Antwoorden / 35 Vragen

vabish,

Indien mogelijk bij je provider de spamfilter inschakelen of software installeren die spam uitfiltert. Mijn voorkeur is een spamfilter bij je provider, komt er niet zoveel email binnen op je computer.

En, nooit je emailadres op een website of forum achterlaten.

Bassie

va
door vabish - Dec 3, 2007 om 15:18
5 Antwoorden / 3 Vragen

spamfilter installeren helpt niet zelfs mijn huisarts ontvangt ze

va
door vabish - Dec 3, 2007 om 15:19
5 Antwoorden / 3 Vragen

spamfilters helpen hier niet tegen

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 3, 2007 om 16:08
16894 Antwoorden / 202 Vragen

een spamfilter instaklleren en dan goed instellen. U dient er wel op te letten dat u wel moet kunnen zien wat er binne is gekomen want het kan ook voorkomen dat e-mail als ongewenst wordt aangemerkt die wel degelijk geen spam is . U kunt dat dan wel in 1 oogopslag zien. Met het inbrengen van woordspelingen als viag of vixag of vliag komt u al een heel eind.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 3, 2007 om 16:13
16894 Antwoorden / 202 Vragen

http://eu.ixquick.com/do/metasearch.pl?&rl=STARTPAGINA&dyn=1&cat=web&language=english&query=insure

  of wel welke insure betreft het? Er zijn er velen met die naam in verzekeringsland

varabas
door varabas - Dec 3, 2007 om 16:21
450 Antwoorden / 35 Vragen

Nog even een aanvulling voor de sceptici:

De spamfilter van KPN (o.a. Planet en HetNet) is voor wat mij betreft een topper. Ik krijg op mijn al vele jaren oude emailadres als het veel is 2 á 3 doorgeglipte ongewenste emails PER WEEK binnen.

Als ik kijk wat er is tegengehouden, dus ik niet binnenkrijg op mijn computer, is dat in de laatste week: 156 stuks

Scheelt toch weer 156x ergenis

Bassie (is zelf weleens ongewenst)

ba
door bachanaal - Dec 3, 2007 om 16:38
248 Antwoorden / 7 Vragen

bij mij werkt de spamfilter van de provider(solcon ) prima. daarnaast gebruik ik mailwasher (GRATIS TE DOWNLOADEN)(icoontje is een gootsteenzeefje)ik krijg nooit meer wat binnen.

ca
door carrie - Dec 3, 2007 om 20:19
79 Antwoorden / 1 Vragen

sinds 2 maanden heb een email adres bij gmail van google. heb al die tijd nog geen spam binnen gekregen mijn oude emailadres heb ik ook nog aangehouden en daar krijg ik ook bijna niets meer binnen, voordien wel 20 op een dag.

carrie

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 4, 2007 om 10:42
16894 Antwoorden / 202 Vragen

hoi bassie@ kom eens op de koffie, bij mij zeker niet ingewenst.  Bovendien: bij instellen van de spamfilter bij gmail is het effect ook heel groot, geldt ook voor upcmail.

kiran
door kiran - Dec 6, 2007 om 20:27
2791 Antwoorden / 0 Vragen

Heb ook sinds kort last van veel spam. Heb de gratis SpamFIGHTER geinstalleerd. En tot nu toe, al gebruik ik het pas een week of zo .... bevalt prima!