in
door inge1984 Sep 25, 2013 om 09:04
Computers & telefonie

Onjuist Hi abonnement

Afgelopen april heb ik mijn Hi abonnement verlengd (voor 1 jaar) via gsmeasy.nl. De nieuwe telefoon en een (door mij ondertekend) contract werden netjes afgeleverd op huisadres. Sindsdien zijn de telefoonrekeningen wel enigzins aan de hoge kant dus na wat speurwerk kom ik erachter dat de rekeningen niet kloppen omdat er een verkeerd abonnement berekend wordt. Ik heb contact opgenomen met Hi klantenservice omdat mijns inziens bij hun het contract verkeerd in het systeem staat. Het meegestuurde contract wat ik via gsmeasy heb ontvangen is volgens de desbetreffende Hi medewerker een aanvraag en dus niet geldig. Een definitief Hi contract zou later via de post naar mijn huisadres gestuurd zijn. Vooralsnog zit ik daarom vast aan het contract dat bij Hi in het systeem staat en het gaat hier dan om een 2 jarig abonnement zonder belminuten, wat op dit moment inhoudt dat ik voor elke minuut die ik bel betaal. Een duur grapje dus. Ik heb nog eens goed naar het 'contract' gekeken dat ik via gsmeasy heb ontvangen. Hier staan de juiste gegevens op en bovenaan het document staat in grote letters : Hi contract mobiele telefonie. Onderaan het formulier staat nog een disclaimer met daarin duidelijk vermeld dat het om een overeenkomst gaat. Dit is het enige document dat ik heb getekend en wat in mijn ogen dus bindend is. Kan Hi mij nu toch nog aan dat 2 jarige contract houden wat bij hun in het systeem staat?? Ik heb nooit een definitief contract via post ontvangen en bovendien was ik in de veronderstelling dat het meegezonden gsmeasy document mijn contract was. Er was ook geen enkele aanleiding om een definitief contract te verwachten aangezien daar voor mij geen reden toe was.

561 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Sep 25, 2013 om 10:20
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

En wat zegt Gsmeasy hierover? Hebt u al een schriftelijke klacht ingediend en een kopie van uw contract opgestuurd?

Het HI webcare team is actief op dit forum, dus wellicht krijgt u hier hulp van hen.

in
door inge1984 - Sep 25, 2013 om 10:21
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik heb gister een email gestuurd naar gsmeasy want ze waren niet meer telefonisch bereikbaar, ik zal ze eerdaags even bellen hierover.

in
door inge1984 - Sep 25, 2013 om 10:22
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

die schriftelijke klacht en kopie stuur ik ook deze naar de Hi klachtenservice, hopelijk kunnen ze dit met terugwerkende kracht herstellen.

hi-webcare
door hi-webcare - Sep 26, 2013 om 10:43
108 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hi Inge,

Het is natuurlijk altijd erg vervelend wanneer je een hogere rekening krijgt dan dat je had verwacht. Ik wil graag voor jou uitzoeken waarom het contract van GSMeasy niet overeenkomt met het contract dat wij hebben ontvangen. Wil je mij jouw 06 nummer en klant- of bankrekeningnummer mailen samen met het contract dat je van GSMeasy hebt ontvangen? Deze mail kun je sturen naar webcare@hi.nl met als onderwerp Kassa Vara/GSMeasy.

Groetjes,

Christy
Hi Webcare
Je kunt je vraag ook stellen via hi.nl/forum

hi-webcare
door hi-webcare - Oct 4, 2013 om 12:23
108 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hi Inge,

Helaas hebben we op dit moment problemen met het ontvangen van e-mail in onze inbox. Zou je jouw vraag op hi.nl/forum willen stellen zodat we je daar verder kunnen helpen?

Sorry voor het ongemak.

Groetjes,

Christy
Hi Webcare

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ma
martin60 - May 15, 2024 om 11:53
Vakantie & reizen

Geschil met booking.com

Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut ... Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer

wi
witteke - May 14, 2024 om 10:47
Computers & telefonie

Windows life mail mappen verdwenen

Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda ... Lees meer