in
door inge1984 Sep 25, 2013 om 09:04
Computers & telefonie

Onjuist Hi abonnement

Afgelopen april heb ik mijn Hi abonnement verlengd (voor 1 jaar) via gsmeasy.nl. De nieuwe telefoon en een (door mij ondertekend) contract werden netjes afgeleverd op huisadres. Sindsdien zijn de telefoonrekeningen wel enigzins aan de hoge kant dus na wat speurwerk kom ik erachter dat de rekeningen niet kloppen omdat er een verkeerd abonnement berekend wordt. Ik heb contact opgenomen met Hi klantenservice omdat mijns inziens bij hun het contract verkeerd in het systeem staat. Het meegestuurde contract wat ik via gsmeasy heb ontvangen is volgens de desbetreffende Hi medewerker een aanvraag en dus niet geldig. Een definitief Hi contract zou later via de post naar mijn huisadres gestuurd zijn. Vooralsnog zit ik daarom vast aan het contract dat bij Hi in het systeem staat en het gaat hier dan om een 2 jarig abonnement zonder belminuten, wat op dit moment inhoudt dat ik voor elke minuut die ik bel betaal. Een duur grapje dus. Ik heb nog eens goed naar het 'contract' gekeken dat ik via gsmeasy heb ontvangen. Hier staan de juiste gegevens op en bovenaan het document staat in grote letters : Hi contract mobiele telefonie. Onderaan het formulier staat nog een disclaimer met daarin duidelijk vermeld dat het om een overeenkomst gaat. Dit is het enige document dat ik heb getekend en wat in mijn ogen dus bindend is. Kan Hi mij nu toch nog aan dat 2 jarige contract houden wat bij hun in het systeem staat?? Ik heb nooit een definitief contract via post ontvangen en bovendien was ik in de veronderstelling dat het meegezonden gsmeasy document mijn contract was. Er was ook geen enkele aanleiding om een definitief contract te verwachten aangezien daar voor mij geen reden toe was.

562 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Sep 25, 2013 om 10:20
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

En wat zegt Gsmeasy hierover? Hebt u al een schriftelijke klacht ingediend en een kopie van uw contract opgestuurd?

Het HI webcare team is actief op dit forum, dus wellicht krijgt u hier hulp van hen.

in
door inge1984 - Sep 25, 2013 om 10:21
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik heb gister een email gestuurd naar gsmeasy want ze waren niet meer telefonisch bereikbaar, ik zal ze eerdaags even bellen hierover.

in
door inge1984 - Sep 25, 2013 om 10:22
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

die schriftelijke klacht en kopie stuur ik ook deze naar de Hi klachtenservice, hopelijk kunnen ze dit met terugwerkende kracht herstellen.

hi-webcare
door hi-webcare - Sep 26, 2013 om 10:43
108 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hi Inge,

Het is natuurlijk altijd erg vervelend wanneer je een hogere rekening krijgt dan dat je had verwacht. Ik wil graag voor jou uitzoeken waarom het contract van GSMeasy niet overeenkomt met het contract dat wij hebben ontvangen. Wil je mij jouw 06 nummer en klant- of bankrekeningnummer mailen samen met het contract dat je van GSMeasy hebt ontvangen? Deze mail kun je sturen naar webcare@hi.nl met als onderwerp Kassa Vara/GSMeasy.

Groetjes,

Christy
Hi Webcare
Je kunt je vraag ook stellen via hi.nl/forum

hi-webcare
door hi-webcare - Oct 4, 2013 om 12:23
108 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hi Inge,

Helaas hebben we op dit moment problemen met het ontvangen van e-mail in onze inbox. Zou je jouw vraag op hi.nl/forum willen stellen zodat we je daar verder kunnen helpen?

Sorry voor het ongemak.

Groetjes,

Christy
Hi Webcare

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer