homersimpson
door homersimpson Nov 11, 2003 om 11:27
Computers & telefonie

Onstabiele kabelinternet verbinding casema

Ik heb sindkort het probleem dat om de zoveel tijd (+/- 2 uur) de verbinding verbreekt (kabel internet van Casema). Voorheen heb ik hier geen last van gehad, iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen?

310 30 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het kan aan de provider liggen waarom?
Ik krijg vaak mensen van deze provider aan de telefoon met dezelfde problemen.
Ga je proberen het probleem op te lossen blijkt het een fout van de provider te zijn.
Zojuist is me bevestigd dat Casema een probleem had en dat zou nu opgelost zijn maar eh? geloof jij dat? Ik niet dus.
het kan natuurlijk ook zijn dat er op je PC een automatische functie aan staat maar ik denk het niet hoor.
Hou het maar bij Casema
Groetjes
LJ

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat zou aan de aansluiting kunnen liggen. Bij veel aansluitingen op 1 wijkcentrale, kan het zijn dat het signaal te zwak wordt. Casema moet dat dan oplossen. Heb je al contact gehad met de helpdesk? Vooral doen, en vooral volhouden. Zorg ook dat je zoveel mogelijk registreert wanneer de storingen zich voordoen. Succes!

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb hetzelfde probleem. Navraag bij Casema levert weinig op, ze kijken het na en bellen terug. Deze belofte is na twee weken nog steeds niet nagekomen. Net zoals andere afspraken. Heeft uw een Easy abonnement?

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb zelf een basic abonnement. De verbinding is nog steeds onstabiel. Zoals het er nu naar uitziet komt het door de situatie zoals mrsempel het schetst. De helpdesk van Casema is inderdaad top! Zie ook het forum over deze helpdesk :). Mocht u nog een reactie krijgen van Casema dan ben ik er zeer benieuwd naar! Succes!

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

hetzelfde probleem, verbinding wordt vaak na een paar minuten al verbroken! Gebeld naar helpdesk, bij elkaar uren gewacht a € 0.10 pm.. Nu brief gestuurd met verzoek vergoeding telefoonkosten en abonnement totdat Casema stabiele verbinding biedt. Antwoord terug: wegens onvoorziene omstandigheden is de beantwoording vertraagd. Probleem blijft

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

TIP: vaak helpt het om de modem van de net spanning af te halen en weer in te steken

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Afgelopen weekend was het praktisch onmogelijk verbinding te krijgen. Alleen zaterdagavond tegen 22 uur lukte het. Ook maandagavond niet en gisterenavond ook pas om 22.00 uur (toeval???). Ik heb net contact gehad met de helpdesk. Op dat moment waren er geen problemen. De persoon kon een paar dagen terugkijken en geen problemen ontdekken. Als die er wel zijn duurt het erg lang voordat je iemand aan de lijn krijgt, als het al lukt. Het beste is 's morgen direct om acht uur te bellen.
Net als esterk heb ik telefoonkosten en abonnement teruggevraagd en kreeg exact hetzelfde antwoord. Ook mijn probleem blijft. Wat ook erg opvalt is dat als je het 0800 verkoopnummer belt je opvallend snel contact krijgt.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Afgelopen weekend was het praktisch onmogelijk verbinding te krijgen. Alleen zaterdagavond tegen 22 uur lukte het. Ook maandagavond niet en gisterenavond ook pas om 22.00 uur (toeval???). Ik heb net contact gehad met de helpdesk. Op dat moment waren er geen problemen. De persoon kon een paar dagen terugkijken en geen problemen ontdekken. Als die er wel zijn duurt het erg lang voordat je iemand aan de lijn krijgt, als het al lukt. Het beste is 's morgen direct om acht uur te bellen.
Net als esterk heb ik telefoonkosten en abonnement teruggevraagd en kreeg exact hetzelfde antwoord. Ook mijn probleem blijft. Wat ook erg opvalt is dat als je het 0800 verkoopnummer belt je opvallend snel contact krijgt.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Afgelopen weekend was het praktisch onmogelijk verbinding te krijgen. Alleen zaterdagavond tegen 22 uur lukte het. Ook maandagavond niet en gisterenavond ook pas om 22.00 uur (toeval???). Ik heb net contact gehad met de helpdesk. Op dat moment waren er geen problemen. De persoon kon een paar dagen terugkijken en geen problemen ontdekken. Als die er wel zijn duurt het erg lang voordat je iemand aan de lijn krijgt, als het al lukt. Het beste is 's morgen direct om acht uur te bellen.
Net als esterk heb ik telefoonkosten en abonnement teruggevraagd en kreeg exact hetzelfde antwoord. Ook mijn probleem blijft. Wat ook erg opvalt is dat als je het 0800 verkoopnummer belt je opvallend snel contact krijgt.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Afgelopen weekend was het praktisch onmogelijk verbinding te krijgen. Alleen zaterdagavond tegen 22 uur lukte het. Ook maandagavond niet en gisterenavond ook pas om 22.00 uur (toeval???). Ik heb net contact gehad met de helpdesk. Op dat moment waren er geen problemen. De persoon kon een paar dagen terugkijken en geen problemen ontdekken. Als die er wel zijn duurt het erg lang voordat je iemand aan de lijn krijgt, als het al lukt. Het beste is 's morgen direct om acht uur te bellen.
Net als esterk heb ik telefoonkosten en abonnement teruggevraagd en kreeg exact hetzelfde antwoord. Ook mijn probleem blijft. Wat ook erg opvalt is dat als je het 0800 verkoopnummer belt je opvallend snel contact krijgt.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Afgelopen weekend was het praktisch onmogelijk verbinding te krijgen. Alleen zaterdagavond tegen 22 uur lukte het. Ook maandagavond niet en gisterenavond ook pas om 22.00 uur (toeval???). Ik heb net contact gehad met de helpdesk. Op dat moment waren er geen problemen. De persoon kon een paar dagen terugkijken en geen problemen ontdekken. Als die er wel zijn duurt het erg lang voordat je iemand aan de lijn krijgt, als het al lukt. Het beste is 's morgen direct om acht uur te bellen.
Net als esterk heb ik telefoonkosten en abonnement teruggevraagd en kreeg exact hetzelfde antwoord. Ook mijn probleem blijft. Wat ook erg opvalt is dat als je het 0800 verkoopnummer belt je opvallend snel contact krijgt.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Afgelopen weekend was het praktisch onmogelijk verbinding te krijgen. Alleen zaterdagavond tegen 22 uur lukte het. Ook maandagavond niet en gisterenavond ook pas om 22.00 uur (toeval???). Ik heb net contact gehad met de helpdesk. Op dat moment waren er geen problemen. De persoon kon een paar dagen terugkijken en geen problemen ontdekken. Als die er wel zijn duurt het erg lang voordat je iemand aan de lijn krijgt, als het al lukt. Het beste is 's morgen direct om acht uur te bellen.
Net als esterk heb ik telefoonkosten en abonnement teruggevraagd en kreeg exact hetzelfde antwoord. Ook mijn probleem blijft. Wat ook erg opvalt is dat als je het 0800 verkoopnummer belt je opvallend snel contact krijgt.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik gellof dat het niet helemaal goed gegaan is!!!!

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Afgelopen weekend was het praktisch onmogelijk verbinding te krijgen. Alleen zaterdagavond tegen 22 uur lukte het. Ook maandagavond niet en gisterenavond ook pas om 22.00 uur (toeval???). Ik heb net contact gehad met de helpdesk. Op dat moment waren er geen problemen. De persoon kon een paar dagen terugkijken en geen problemen ontdekken. Als die er wel zijn duurt het erg lang voordat je iemand aan de lijn krijgt, als het al lukt. Het beste is 's morgen direct om acht uur te bellen.
Net als esterk heb ik telefoonkosten en abonnement teruggevraagd en kreeg exact hetzelfde antwoord. Ook mijn probleem blijft. Wat ook erg opvalt is dat als je het 0800 verkoopnummer belt je opvallend snel contact krijgt.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Afgelopen weekend was het praktisch onmogelijk verbinding te krijgen. Alleen zaterdagavond tegen 22 uur lukte het. Ook maandagavond niet en gisterenavond ook pas om 22.00 uur (toeval???). Ik heb net contact gehad met de helpdesk. Op dat moment waren er geen problemen. De persoon kon een paar dagen terugkijken en geen problemen ontdekken. Als die er wel zijn duurt het erg lang voordat je iemand aan de lijn krijgt, als het al lukt. Het beste is 's morgen direct om acht uur te bellen.
Net als esterk heb ik telefoonkosten en abonnement teruggevraagd en kreeg exact hetzelfde antwoord. Ook mijn probleem blijft. Wat ook erg opvalt is dat als je het 0800 verkoopnummer belt je opvallend snel contact krijgt.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Afgelopen weekend was het praktisch onmogelijk verbinding te krijgen. Alleen zaterdagavond tegen 22 uur lukte het. Ook maandagavond niet en gisterenavond ook pas om 22.00 uur (toeval???). Ik heb net contact gehad met de helpdesk. Op dat moment waren er geen problemen. De persoon kon een paar dagen terugkijken en geen problemen ontdekken. Als die er wel zijn duurt het erg lang voordat je iemand aan de lijn krijgt, als het al lukt. Het beste is 's morgen direct om acht uur te bellen.
Net als esterk heb ik telefoonkosten en abonnement teruggevraagd en kreeg exact hetzelfde antwoord. Ook mijn probleem blijft. Wat ook erg opvalt is dat als je het 0800 verkoopnummer belt je opvallend snel contact krijgt.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Afgelopen weekend was het praktisch onmogelijk verbinding te krijgen. Alleen zaterdagavond tegen 22 uur lukte het. Ook maandagavond niet en gisterenavond ook pas om 22.00 uur (toeval???). Ik heb net contact gehad met de helpdesk. Op dat moment waren er geen problemen. De persoon kon een paar dagen terugkijken en geen problemen ontdekken. Als die er wel zijn duurt het erg lang voordat je iemand aan de lijn krijgt, als het al lukt. Het beste is 's morgen direct om acht uur te bellen.
Net als esterk heb ik telefoonkosten en abonnement teruggevraagd en kreeg exact hetzelfde antwoord. Ook mijn probleem blijft. Wat ook erg opvalt is dat als je het 0800 verkoopnummer belt je opvallend snel contact krijgt.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Afgelopen weekend was het praktisch onmogelijk verbinding te krijgen. Alleen zaterdagavond tegen 22 uur lukte het. Ook maandagavond niet en gisterenavond ook pas om 22.00 uur (toeval???). Ik heb net contact gehad met de helpdesk. Op dat moment waren er geen problemen. De persoon kon een paar dagen terugkijken en geen problemen ontdekken. Als die er wel zijn duurt het erg lang voordat je iemand aan de lijn krijgt, als het al lukt. Het beste is 's morgen direct om acht uur te bellen.
Net als esterk heb ik telefoonkosten en abonnement teruggevraagd en kreeg exact hetzelfde antwoord. Ook mijn probleem blijft. Wat ook erg opvalt is dat als je het 0800 verkoopnummer belt je opvallend snel contact krijgt.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Afgelopen weekend was het praktisch onmogelijk verbinding te krijgen. Alleen zaterdagavond tegen 22 uur lukte het. Ook maandagavond niet en gisterenavond ook pas om 22.00 uur (toeval???). Ik heb net contact gehad met de helpdesk. Op dat moment waren er geen problemen. De persoon kon een paar dagen terugkijken en geen problemen ontdekken. Als die er wel zijn duurt het erg lang voordat je iemand aan de lijn krijgt, als het al lukt. Het beste is 's morgen direct om acht uur te bellen.
Net als esterk heb ik telefoonkosten en abonnement teruggevraagd en kreeg exact hetzelfde antwoord. Ook mijn probleem blijft. Wat ook erg opvalt is dat als je het 0800 verkoopnummer belt je opvallend snel contact krijgt.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Afgelopen weekend was het praktisch onmogelijk verbinding te krijgen. Alleen zaterdagavond tegen 22 uur lukte het. Ook maandagavond niet en gisterenavond ook pas om 22.00 uur (toeval???). Ik heb net contact gehad met de helpdesk. Op dat moment waren er geen problemen. De persoon kon een paar dagen terugkijken en geen problemen ontdekken. Als die er wel zijn duurt het erg lang voordat je iemand aan de lijn krijgt, als het al lukt. Het beste is 's morgen direct om acht uur te bellen.
Net als esterk heb ik telefoonkosten en abonnement teruggevraagd en kreeg exact hetzelfde antwoord. Ook mijn probleem blijft. Wat ook erg opvalt is dat als je het 0800 verkoopnummer belt je opvallend snel contact krijgt.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Afgelopen weekend was het praktisch onmogelijk verbinding te krijgen. Alleen zaterdagavond tegen 22 uur lukte het. Ook maandagavond niet en gisterenavond ook pas om 22.00 uur (toeval???). Ik heb net contact gehad met de helpdesk. Op dat moment waren er geen problemen. De persoon kon een paar dagen terugkijken en geen problemen ontdekken. Als die er wel zijn duurt het erg lang voordat je iemand aan de lijn krijgt, als het al lukt. Het beste is 's morgen direct om acht uur te bellen.
Net als esterk heb ik telefoonkosten en abonnement teruggevraagd en kreeg exact hetzelfde antwoord. Ook mijn probleem blijft. Wat ook erg opvalt is dat als je het 0800 verkoopnummer belt je opvallend snel contact krijgt.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Afgelopen weekend was het praktisch onmogelijk verbinding te krijgen. Alleen zaterdagavond tegen 22 uur lukte het. Ook maandagavond niet en gisterenavond ook pas om 22.00 uur (toeval???). Ik heb net contact gehad met de helpdesk. Op dat moment waren er geen problemen. De persoon kon een paar dagen terugkijken en geen problemen ontdekken. Als die er wel zijn duurt het erg lang voordat je iemand aan de lijn krijgt, als het al lukt. Het beste is 's morgen direct om acht uur te bellen.
Net als esterk heb ik telefoonkosten en abonnement teruggevraagd en kreeg exact hetzelfde antwoord. Ook mijn probleem blijft. Wat ook erg opvalt is dat als je het 0800 verkoopnummer belt je opvallend snel contact krijgt.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Afgelopen weekend was het praktisch onmogelijk verbinding te krijgen. Alleen zaterdagavond tegen 22 uur lukte het. Ook maandagavond niet en gisterenavond ook pas om 22.00 uur (toeval???). Ik heb net contact gehad met de helpdesk. Op dat moment waren er geen problemen. De persoon kon een paar dagen terugkijken en geen problemen ontdekken. Als die er wel zijn duurt het erg lang voordat je iemand aan de lijn krijgt, als het al lukt. Het beste is 's morgen direct om acht uur te bellen.
Net als esterk heb ik telefoonkosten en abonnement teruggevraagd en kreeg exact hetzelfde antwoord. Ook mijn probleem blijft. Wat ook erg opvalt is dat als je het 0800 verkoopnummer belt je opvallend snel contact krijgt.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Afgelopen weekend was het praktisch onmogelijk verbinding te krijgen. Alleen zaterdagavond tegen 22 uur lukte het. Ook maandagavond niet en gisterenavond ook pas om 22.00 uur (toeval???). Ik heb net contact gehad met de helpdesk. Op dat moment waren er geen problemen. De persoon kon een paar dagen terugkijken en geen problemen ontdekken. Als die er wel zijn duurt het erg lang voordat je iemand aan de lijn krijgt, als het al lukt. Het beste is 's morgen direct om acht uur te bellen.
Net als esterk heb ik telefoonkosten en abonnement teruggevraagd en kreeg exact hetzelfde antwoord. Ook mijn probleem blijft. Wat ook erg opvalt is dat als je het 0800 verkoopnummer belt je opvallend snel contact krijgt.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Afgelopen weekend was het praktisch onmogelijk verbinding te krijgen. Alleen zaterdagavond tegen 22 uur lukte het. Ook maandagavond niet en gisterenavond ook pas om 22.00 uur (toeval???). Ik heb net contact gehad met de helpdesk. Op dat moment waren er geen problemen. De persoon kon een paar dagen terugkijken en geen problemen ontdekken. Als die er wel zijn duurt het erg lang voordat je iemand aan de lijn krijgt, als het al lukt. Het beste is 's morgen direct om acht uur te bellen.
Net als esterk heb ik telefoonkosten en abonnement teruggevraagd en kreeg exact hetzelfde antwoord. Ook mijn probleem blijft. Wat ook erg opvalt is dat als je het 0800 verkoopnummer belt je opvallend snel contact krijgt.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Afgelopen weekend was het praktisch onmogelijk verbinding te krijgen. Alleen zaterdagavond tegen 22 uur lukte het. Ook maandagavond niet en gisterenavond ook pas om 22.00 uur (toeval???). Ik heb net contact gehad met de helpdesk. Op dat moment waren er geen problemen. De persoon kon een paar dagen terugkijken en geen problemen ontdekken. Als die er wel zijn duurt het erg lang voordat je iemand aan de lijn krijgt, als het al lukt. Het beste is 's morgen direct om acht uur te bellen.
Net als esterk heb ik telefoonkosten en abonnement teruggevraagd en kreeg exact hetzelfde antwoord. Ook mijn probleem blijft. Wat ook erg opvalt is dat als je het 0800 verkoopnummer belt je opvallend snel contact krijgt.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Afgelopen weekend was het praktisch onmogelijk verbinding te krijgen. Alleen zaterdagavond tegen 22 uur lukte het. Ook maandagavond niet en gisterenavond ook pas om 22.00 uur (toeval???). Ik heb net contact gehad met de helpdesk. Op dat moment waren er geen problemen. De persoon kon een paar dagen terugkijken en geen problemen ontdekken. Als die er wel zijn duurt het erg lang voordat je iemand aan de lijn krijgt, als het al lukt. Het beste is 's morgen direct om acht uur te bellen.
Net als esterk heb ik telefoonkosten en abonnement teruggevraagd en kreeg exact hetzelfde antwoord. Ook mijn probleem blijft. Wat ook erg opvalt is dat als je het 0800 verkoopnummer belt je opvallend snel contact krijgt.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik kom nog even terug op mijn bericht van 19-11-03: Sinds afgelopen woensdag is de verbinding uitstekend. Desondanks woensdagochtend nog contact gehad met helpdesk. Deze heeft voor de zekerheid nog allerlei instelling doorgenomen EN de dag erna teruggebeld hoe de verbinding nu was. Je ziet: blijven klagen, in mijn geval heeft het geholpen.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb het ook gehad, de tip die ik na veel telefoonkosten kreeg was: de stekker van de modem eruit trekken en weer in stoppen, daarna wachten totdat alle lampjes weer goed branden.
NB: na een paar maanden heb ik helemaal geen verbinding meer kunnen krijgen en dit truucje hielp ook niet, dus ik weer niet of ze me mijn modem hebben laten mollen....

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

wij hebben dat ook gehad sinds 26/9 met easy, in 3 maanden slechts 1 week internet gehad, nu weer overgegaan op basic en geen probleem, ligt echt aan casema en easy