ro
door roloni Oct 6, 2008 om 06:12
Computers & telefonie

Ont google

goede morgen,ik gingff mezelf intikken bij google ,nu wil ikalles daar weg hebben,maar hoe doe je dat???

alvast bedankt ron

468 8 Rapporteer

birdies
door birdies - Oct 6, 2008 om 07:19
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Daarvoor moet je naar de webmaster(s) van de betreffende site(s) mailen met het verzoek je bijdragen te verwijderen.

Sowieso moet je er voor je eigen privacy voor zorgen dat je op het www altijd een nickname gebruikt.

ro
door roloni - Oct 6, 2008 om 07:21
34 Antwoorden / 19 Vragen

moge ben ik  met u eens maar bij advertenties enzo moet email adres ingevuld worden ,en bij sommige diensten enzo ook

maar bedankt voor u antw

mvg  ron

brynnar
door brynnar - Oct 6, 2008 om 11:28
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Hallo Roloni,

Lees onderstaand artikel op Radar eens door.

Hoe kom ik van het internet af?

Mvgr - B

ikbenik
door ikbenik - Oct 6, 2008 om 11:34
2845 Antwoorden / 27 Vragen

Vergeet ook niet dat er meer zoekmachines zijn dan alleen Google.

Die indexeren ook, net als Google.

st
door stoomricardo - Oct 6, 2008 om 12:39
3 Antwoorden / 1 Vragen

Misschien kun je Scroogle proberen, dat is een site waar je random inlogt op Google zodat er minder gegevens van je bewaard worden. Maar ook hier weet ik niet zeker of er niets van je vastgelegd wordt. Het is een tussenstapje maar werkt snel.

du
door dubbelzout - Oct 6, 2008 om 16:06
100 Antwoorden / 0 Vragen

natuurlijk zijn we erg nieuwsgierig geworden op welke website's u terug te vinden bent en waar u zich voor schaamt :-)

ro
door roloni - Oct 26, 2009 om 16:12
34 Antwoorden / 19 Vragen

?? nergens voor ,er staan nm ook oude advertenties in en mijn vragen via google , al was het vanwegen sex dan nog hoef ik me niet te schamen ,u mischien zelf wel

maartoch een fijne dag

ro
door roloni - Oct 26, 2009 om 16:13
34 Antwoorden / 19 Vragen

ps tik mijn naam maar in