dr
door dryad Oct 27, 2004 om 18:28
Computers & telefonie

Ontelbare herinneringen

Ik heb in juni 2004 iets besteld van de site myselections.nl Sinds die datum wordt ik gebombardeerd met de ene herinnering na de andere (inmiddels staat de teller op 360) Allemaal in de trant van "U heeft onze site bezocht, maar uw bestelling niet afgerond..." Ook heb ik al 3 e-mails gehad voor een bestellingsbevestiging van 3 andere mensen. Een vierde heeft mij een mailtje gestuurd dat mijn adres bij hun gegevens stond. Ik heb Selections al meerdere malen gemaild hierover, maar ik krijg geen antwoord terug. Nou, ja, eentje met de mlding dat er niets met hun systeem aan de hand is. Wie kan mij helpen om van deze (inmiddels vind ik het spam) mails af te komen? Alle suggesties zijn welkom!

463 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Oct 27, 2004 om 19:29
763 Antwoorden / 1 Vragen
0

beste dryad, ik heb de site eens bekeken, dit bedrijf neemt het niet zo nauw met de privacy van persoonsgegevens deze worden ook aan andere bedrijven verstrekt of ze sturen je zelf wel een berg spam,
Ik heb ook even verder gezocht op de site of het mogelijk is om van myselection af, en heb volgende stukje tekst gevonden:

Uw gegevens kunnen door Selections en zorgvuldig geselecteerde bedrijven gebruikt worden om u op de hoogte te houden van interessante aanbiedingen. Indien u hiertegen bezwaar heeft, kunt u dit schriftelijk kenbaar maken aan: Selections, Postbus 2700, 3430 GC Nieuwegein, of per e-mail aan: privacy@myselections.nl Zie ook ons privacystatement. Als u helemaal geen geadresseerde reclame wilt ontvangen, kunt u zich richten tot de Stichting Zelfregulering DM, via www.infofilter.nl.


Probeer eens via een van de bovenstaande manieren of u zo misschien van myselections af kunt komen.


succes en groeten tuinfreak

dr
door dryad - Oct 27, 2004 om 20:00
1 Antwoorden / 3 Vragen
0

Bedankt voor je berichtje, tuinfreak. Helaas gaat het hier niet om reclame uitingen. Mijn e-mail adres is op de een of andere manier bij meerdere andere gebruikers terechtgekomen in de administratie van Selections. Hierdoor ontvang ik iedere keer een zg. herinnering als iemand anders die site heeft bezocht. Voor de gewone reclamemail heb ik me al uitgeschreven en die ontvang ik ook niet meer van ze. Dat is nog de enige die gelukt is in mijn strijd met ze...

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Oct 27, 2004 om 20:24
763 Antwoorden / 1 Vragen
0

Graag gedaan, de oplossing was het niet ik ging er even vanuit dat als de gegevens verwijderd waren het adres ook niet meer beschikbaar was, zoals het er naar uitziet is de enige die dit op kan lossen myselection wel vreemd dat deze alleen maar vertellen dat het niet aan hun ligt, misschien kan je het ze nog eens duidelijk maken door wat mailtjes uit te printen en deze samen met een brief te versturen of telefonisch contact opnemen, een mailtje versturen werkt niet altijd je bent dan vaak afhankelijk van wie hem leest en beantwoord.


succes en groeten tuinfreak

ar
door arjanmieke - Oct 29, 2004 om 19:13
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Dryad, ik zou deze mails gewoon als spam gaan behandelen en ze blokkeren. Wordt er steeds dezelfde afzender gebruikt? In dat geval moet je er met blokkeren zo vanaf zijn. Het enige dat hiermee niet verholpen wordt is dat jou adres bij andere mensen in de gegevens komt...

zijle027
door zijle027 - Oct 29, 2004 om 21:12
148 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik zou het volgende doen:


Elke keer als er een mail van hun binnenkomt deze beantwoorden, zonder aanvullende tekst, en daarna op verzenden en dit een tijd lang volhouden en in de tussentijd een brief sturen met zoals eerder gesuggereeerd een aantal prints als voorbeeld.


Vr. gr.


Aldert

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Op
Opgezwolle - Jul 4, 2024 om 23:49
Geldzaken & recht

Verhuurder komt na sleuteloverdracht pas met gebreken

Verhuurder en ik hebben samen een ronde gemaakt door het appartement of alles oke was voor sleuteloverdracht door einde huurperiode. Hier heeft hij alleen aangegeven dat de plinten vastgezet moesten worden. Verder geen op of aanmerkingen gehoord.  Na onze check al de sleutels ingeleverd en achteraf komt die met een waslijst aan punten die gerenoveerd/hersteld moeten worden op mijn kosten. Zoals d ... Lees meer

ma
mauriceW73 - Jul 8, 2024 om 11:45
Huishouden & energie

Wat is de beste plaats voor een rookmelder en hoeveel per verdieping?

Is het aan te raden om op elke slaapkamer of vertrek een rookmelder te monteren en wat is de beste plaats aan het plafond?? Bij de deur ? In het midden?? Lees meer

Bl
BlueSee - Jul 8, 2024 om 20:31
Huishouden & energie

Karcher: service zeer slecht

De service bij Karcher is zeer slecht: er wordt niet gereageerd, ook na diverse herinneringen. Indien je belt sta je meer dan 45 minuten in de wacht. Ik wil een kappotte baterij vervangen maar tot op heden niet gelukt (4 weken wachttijd). De diverse revieuws van Karcher zijn dramatisch dus er is iets aan de hand. Lees meer