jd
door jdewit Aug 15, 2004 om 16:54
Computers & telefonie

Ook een gedupeerde van Tiscali?

Uit de reacties op een eerdere vraag op deze website blijkt dat Tiscali niet altijd haar financiële verplichtingen nakomt (zie de vraag Komt Tiscali beloftes/financiele verplichtingen na? van 23-06-04). Niets nieuws in het bedrijfsleven, alleen sta je als consument machteloos.

Zelf wacht ik ook al maanden op een bedrag dat onterecht geïncasseerd is en ondanks herhaaldelijke toezeggingen niet geretourneerd wordt. Daarom stap ik nu naar een gerechtsdeurwaarder om mijn geld terug te krijgen. De kosten daarvoor kunnen lager uitvallen als er meerdere incasso's gezamelijk ingediend worden. Daarom roep ik iedereen op die ook van mening is op deze manier gedupeerd te zijn te reageren.

Stuur je verhaal naar incassotiscali@hotmail.com. Je krijgt dan z.s.m. een reactie of je zaak in behandeling wordt genomen en welke kosten daaraan zijn verbonden. In sommige gevallen zal aangeraden worden eerst zelf stappen te nemen voordat een deurwaarder wordt ingeschakeld (bijvoorbeeld schriftelijk aanmanen).  Bewaar in ieder geval een kopie van alle correspondentie die met de zaak te maken heeft. Maak een kopie van brieven en emails en bij telefonisch contact noteer de datum, wie je gesproken hebt en wat er gezegd is.

M.vr.gr. J. de Wit

254 2 Rapporteer

NatureTravel
door NatureTravel - Aug 23, 2004 om 22:20
646 Antwoorden / 8 Vragen

Ik zou eerst een incassobureau sturen als je aan kunt tonen dat Tiscali jou dat bedrag heeft toegezegd en niet heeft voldaan.

Het incassobureau zal haar eigen kosten verhalen op Tiscali, dus zijn jou kosten € 0,00

Damaster

an
door ann3li3s - Nov 16, 2004 om 20:57
2 Antwoorden / 1 Vragen

als je merkt dat er onterecht geld van je rekening wordt geincasseerd kun je tot een week later bij je bank vragen of ze het geld willen storneren... het wordt dan gewoon weer teruggeschreven van de ontvangers-(tiscali)rekening naar jouw rekening.

Sterkte met Tiscali!