mi
door micnow Oct 6, 2004 om 17:27
Computers & telefonie

Opgelicht, computer belt stiekem naar betaaldnummer buitenland

Hallo geachte,

Deze maand ben ik ontzettend geschrokken van mijn telefoonrekening van KPN. Hier stond een bedrag van 83,00 op vermeld naar een door ons onbekend nummer. Toen wij KPN hierover belden vertelde deze dat het naar een betaald nummer in het buitenland was wat wij niet gebeld hadden. De telefoniste zij dat er waarschijnlijk een programmaatje op onze computer was geplaatst die uit zichzelf inbeld zonder dat wij dat weten.

Mijn vraag is of iemand weet of je deze gemaakte kosten moet betalen of niet?

728 4 Rapporteer

tigertje
door tigertje - Oct 6, 2004 om 18:39
402 Antwoorden / 0 Vragen

<dubbelpost>

th
door theone56 - Oct 8, 2004 om 11:04
9 Antwoorden / 0 Vragen

Ja, je moet betalen. Ik heb ooit hetzelfde meegemaakt en de kpn zegt ( terecht) dat je zelf verantwoordelijk bent voor de programma's die je binnenhaald ( bedoeld of onbedoeld). Heel vervelend, maar het zal je niet lukken om onder betalen uit te komen. Ik zou, als ik jou was, wel je pc heel goed controleren!)

groet,

theone56

ca
door catrientje - Oct 8, 2004 om 17:24
1 Antwoorden / 0 Vragen

familie van ons heeft het ook gehad ze moesten de faktuur van 1500, 00 euro betalen. laat je telefoon blokkeren tegen alle 0900 nummers
<SCRIPT language=javascript>postamble();

scraane
door scraane - Oct 11, 2004 om 16:58
16 Antwoorden / 1 Vragen

Standaard gaat er een blokkade bij mij op voor alle nummers naar het buitenland en alle 0906 nummers. Bespaart je een hoop ellende.

En je telefoon rekening... helaas die moet je idd zelf betalen.