arwin74
door arwin74 Nov 8, 2009 om 15:55
Computers & telefonie

Oplichting door vodafone

op 13-10-2009 was mijn abbo bij vodafone afgelopen en ben ik dus opzoek gegaan naar een ander abbo omdat ik vodafone te duur vind worden. ben nu dus overgestapt naar t-mobile, 2 keer zoveel minuten voor helft van de prijs. ik wou dus nummerbehoud omdat ik dit een prettig nummer vind. volgens de nieuwe wet maag vodafone me huidige nummer dus elke keer 1 maand verlengen maar wat flikken ze nu: ze verlengen me contrect dus gewoon met 4 maanden.
welke stappen mag en kan ik hiertegen ondernemen?
Arwin

741 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Lsk520
door Lsk520 - Nov 8, 2009 om 16:18
827 Antwoorden / 2 Vragen
0

Misschien even naar de vodafone-shop lopen/bellen? Zal vast wel een foutje zijn.
Meteen blèren dat je wordt opgelicht.....tja....

Enne succes bij t-mobile! Je hebt een goeie keus gemaakt.....maar niet heus

arwin74
door arwin74 - Nov 8, 2009 om 16:38
2 Antwoorden / 2 Vragen
0

[quote=tp schreef op zondag 8 nov 2009, 16:18]Misschien even naar de vodafone-shop lopen/bellen? Zal vast wel een foutje zijn.
Meteen blèren dat je wordt opgelicht.....tja....

Enne succes bij t-mobile! Je hebt een goeie keus gemaakt.....maar niet heus

ja dat bellen heeft goed geholpen bij vodafone. was eerst 1-2-2010 dat ze me nummer vrijgaven en nu dus 28-2-2010. dus bellen met vodafone werkt?

verklaar die maar is dan

nog leuker van een ander nummer wacht ik nog steeds op een verklaring van kosten na 2 aangetekende brieven waar tot op heden nog steeds niet op is gereageerd.

Arwin

kenwel2
door kenwel2 - Nov 8, 2009 om 17:24
1574 Antwoorden / 13 Vragen
0

Dag arwin, ik begrijp je frustratie, maar, nergens lees ik van je, of en wanneer, en op welek manier je het abonnement bij Vodafoen hebt opgezegd: Zelf heb ik ook altijd een abonnement van Vodafone, zo ook nu, dit abonnement loopt in April 2010 af: Ik ga een dezer dagen al schriftelijk opzeggen: Dat moet je doen door een kopei van je id of paspoort te maken, vermelden dat je het contrakt opzegd, opsturen naar Maastricht, liefst aangetekend, en schrijf in je (daar zitten ze, was 'vroeger Libertel) Schrijf in je brief dat je vóór het aflopen van je contact wel een schriftelijke bevestiging van ze wil hebben, dat je contract per het door je afgesloten datum wilt beeindigen, vergeet vooral niet het kopie van je id kaart of paspoort er bij in te sturen, anders doen ze niets met wat je ook stuurt naar ze!!! En als laatse, je kunt op het postkantoor vragen, of je een ontvangstbevestiging op je verstuurde brief krijgt, maw, dat ze in Maastricht je brief zeer zeker hebben ontvangen.
Succes, Mvgr. Henri

he
door henk1951 - Nov 8, 2009 om 17:43
256 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik werk precies zo als Henri en moet zeggen tot nu toe met succes. Waar Arwin ook rekening mee moet houden dat het porteren van een nummer naar een andere provider ook niet 123 gerealiseerd kan worden. Ik ben juist weg bij T-Mobile weggegaan naar Vodafone zelfde belminuten maar helft goedkoper en over het algemeen beter bereik. Begin op tijd met opzeggen en nummerbehoud en vraag altijd een schriftelijke bevestiging.

gr Henk

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer