be
door berend-jan_1 Nov 26, 2003 om 17:36
Computers & telefonie

Opzeggen gsm abonement

ik heb 2 abonnementen bij orange.deze had ik in het verleden afgesloten toen het nog dutchtone.bij dutchtone was de klantenservice geweldig en waren ze te berieken via mail en telefoon.het net werk was heel goed en als een nieuwe simkaart nodig was omdat ie stuk was had je zo een nieuwe.geen probleem.nu is er een an ander veranderd en is het hele circus over genomen door orange of in naam veranderd en is de service kloten.de calcentermedewerkers gooien je rustig van de lijn.geen probleem.nu wil ik van mijn abbonnementen af.dit is alleen mogelijk als ik de laatste maanden afkoop.dit betekend voor mij 8 maanden maal 20 euro maal twee abbonnementen.dit is toch van de zotte.wel wil ik graag naar een andere provider met behoud van nummers.weet iemand een oplossing???

groetjes berend-jan

395 2 Rapporteer

ps
door pssy - Apr 16, 2004 om 12:12
2 Antwoorden / 0 Vragen

je kan alleen het nummer meenemen als je j nummer laat porteren naar een ander aanbieder en aangezien je nog niet contractvrij bent kan je dit het beste doen 3 maanden voordat je contracten aflopen (de opzegtermijn) niet opzeggen anders ben je je nummer kwijt. Afkopen om het NU te doen is de enige optie, je hebt gewoon een contractuele verplichting, en afkopen lijkt mij een dure oplossing. Helaas. Maar 8*20*2=320 euro, daar kan je heel wat simkaarten voor kopen, lijkt me niet handig om af te kopen.

mrsempel
door mrsempel - Apr 16, 2004 om 12:12
57 Antwoorden / 3 Vragen

Beste Berend-Jan, je zit helaas nog 8 maanden aan Orange vast. Dat is nou eenmaal je contractuele verplichting. Daar kom je niet zomaar onderuit. Je kunt wel je nummer meenemen naar een andere provider, maar dat betekent niet dat je dan je Orange abonnementen kwijt bent. Daarvoor betaal je nog steeds. Ik zou zien probere het nog even acht maanden vol te houden en tegen die tijd een andere aanbieder uitzoeken.