te
door tegelen_1 Dec 8, 2004 om 18:47
Computers & telefonie

Opzeggen @home

Beste mensen,


Ik heb een proefabonnement van @home, dit wil ik echter opzeggen omdat ik al vanaf dag 1 problemen heb en nog steeds niet gebruik kan maken van mijn  e-mail. Heb al tig keer de instellingen met hen doorgenomen, maar zij snappen er ook niets van.


Nu heb ik geinformeerd bij @home, hoe ik dit op kan zeggen, drie keer raden, moet via e-mail, en wel het @home adres. Dit kan ik dus niet gebruiken.


Ik kan een poging doen om dit via de post te doen, maar dan kunnen ze niet garanderen dat dit verwerkt wordt of binnen de gestelde termijn verwerkt wordt.


HELP

796 16 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Dec 8, 2004 om 19:15
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo Tegelen. Het is natuurlijk een geweldig flutverhaal van @home dat zij niet kunnen garanderen of de post (binnen de gestelde termijn) verwerkt wordt. Welke gestelde termijn ? Als jij een aangetekende brief stuurt op op te zeggen (conform de regels of afspraken) is dat bindend voor de opzegging en niet de klaarblijkelijke administratieve chaos die bij @home heerst. Dat is verder hun probleem. Hou wel in de gaten dat er niet automatisch geincasseerd wordt en laat dit zonodig storneren. Jammer dat het zp gelopen is maar het is niet jouw schuld en meer succes bij de volgende leverancier gewenst. PML

ve
door verwijderd - Dec 8, 2004 om 19:16
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Tegelen,


Gezien alle ellende die hier dagelijks langskomt, zou ik het sowieso schriftelijk, aangetekend met ontvangstbewijs, doen. Dan heb tenminste een bewijs in handen van de brief. Tevens heb je met het ontvangstbewijs een stuk in handen waaruit blijkt op welke dag zij het ontvangen hebben. Dat ze de brief dan later of te laat verwerken is niet jouw probleem. De brief was erop tijd, dus kunnen je niet "ophangen" aan het feit dat je te laat was en daardoor aan het abonnement vast zit.


Misschien kan bij een vriend ook nog een e-mail sturen met uitleg dat je je e-mail door hun gedondern niet kan gebruiken en dus via zijn e-mail de opzegging aan home zendt.


Succes, Vladja

ve
door verwijderd - Dec 8, 2004 om 19:17
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik wil hier nog aan toevoegen, dat een aangetekende brief met ontvangstbevestiging een veel beter bewijs is dan een e-mail waarvan men kan zeggen dat die nooit ontvangen is. Groeten - PML

ve
door verwijderd - Dec 8, 2004 om 19:23
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

hallo tegelen


beetje onzin van de helpdeskmedewerker ook volgens de website van @ home als volgt opzeggen:

Wil je je abonnement op @Home opzeggen? Je kunt ons dit per e-mail of brief laten weten. Het e-mailadres is opzegging@home.nl.

Doe dit wel schriftelijk aangetekend met ontvangst bevestiging, en bewaar tevens een kopietje van de brief.


succes en groet tuinfreak

ve
door verwijderd - Dec 8, 2004 om 19:24
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Paul,


Bijna gelijktijdig. Nee iknoem geen naam, maar smeken en bedelen, de Hema heeft taartpunten in de aanbieding :-). Vladja

ve
door verwijderd - Dec 8, 2004 om 19:42
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

@Vladja. Ik wou gisteren eerst nog een opmerking maken maar dat was misschien wel zijn bedoeling. vr gr Paul

ve
door verwijderd - Dec 8, 2004 om 20:07
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste 'forumcollega's',

Ik vind dat er de laatste tijd érg vaak en érg snel van het onderwerp van de vraag wordt afgeweken om vervolgens onder elkaar een 'praatje' te houden...
Ik wil me verder nergens mee bemoeien want ik heb hier uiteraard niets in te vertellen, maar ik denk dat dit het forum niet ten goede komt.

Groet,
Enterprise.

ve
door verwijderd - Dec 8, 2004 om 20:14
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo Enterpise, je hebt best wel gelijk maar de vraagsteller verzoeken je antwoord met 10 punten als beste antwoord  te belonen komt dit forum helemaal niet ten goede. Groeten - Paul

ve
door verwijderd - Dec 8, 2004 om 20:20
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Paul,

Waar gaat dit dan over...?
Ik (en met mij waarschijnlijk niemand) kan uit jullie reacties opmaken waar het over gaat.

Groet,
E.

ve
door verwijderd - Dec 8, 2004 om 20:32
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Enterprise: zie antwoorden bij: 7/12 - computers & internet sub. laptop vraag: werkgeheugen voor laptop - vrgr PML

ve
door verwijderd - Dec 8, 2004 om 20:47
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

@ PML, dat kan best wel wezen dat er iemand ergens om heeft gevraagd maar dit is geen onderwerp om het bij elke vraag maar weer onderling over te hebben, de vraagsteller(ster) wil gewoon een antwoord op zijn of haar vraag en heeft niets aan al die opmerkingen laat staan kan er een touw aan vast knopen, dus blijf on topic


groet tuinfreak 

ve
door verwijderd - Dec 8, 2004 om 20:49
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Tja, het lijkt er inderdaad op dat het gelazer met Felix weer helemaal van voren af aan begint...
Ik ben dan ook diep teleurgesteld dat de redactie zijn aanwezigheid op het forum (weer) tolereert. 
Maar om te voorkomen dat het forum te veel lijdt onder dit gedoe lijkt het me verstandiger om dit aan de redactie voor te leggen i.p.v. dit hier op het forum uit te discussiëren.

Groet,
Enterprise.

ve
door verwijderd - Dec 8, 2004 om 21:01
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Enterprise,


Uitstekend, maar wie legt voor aan de kassa redactie? Wie heeft de meeste overtuigingskracht?


Vladja

ve
door verwijderd - Dec 8, 2004 om 21:11
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Vladja,

Wat dacht je van 'iedereen die zich geroepen voelt'...?
Als men hier op het forum over kan 'klagen' kan je dat ook in een e-mailtje aan de redactie doen, toch...?

P.s. ik heb de terugkeer van Felix enkele dagen geleden ook met lede ogen aangezien en hoopte dat de redactie zo 'wakker' zou zijn om snel in te grijpen.
Aangezien dit tot nu toe niet gebeurd is ga ik nu dus ook maar eens aan de redactie vragen wat hiervan de bedoeling is.

Groet,
Enterprise.

ve
door verwijderd - Feb 18, 2005 om 10:55
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

@home heeft ook een faxnummer. Deze is op te vragen bij de helpdesk of
per e-mail. Je weet in ieder geval zeker dat het bericht dezelfde dag
aankomt.

ve
door verwijderd - Feb 18, 2005 om 13:28
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

wie is felix dan?? net zo iemand als veugelers of felix meurders (die griep had) weet ik veel

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ho
Houtwerf10 - Sep 21, 2024 om 19:40
Auto & vervoer

OV saldo verlopen card online terugvragen

OV saldo verlopen card online terugvragen lukt van geen kant. Je komt in een cirkel terecht, steeds kom je weer uit aan het begin. Lees meer

Frank Sc
Frank Sc - Dec 28, 2023 om 18:14
Huishouden & energie

Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij Eigen

Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij vereniging Eigen Huis. Ik was in de veronderstelling dat ik dit via het contactformulier van Eigen Huis deed, maar nu doet deze partij zich voor alsof zij een brief hebben geschreven voor mij, incl. kosten en aanmanning. Kent iemand deze firma? ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer