Opzeggen @home
Beste mensen,
Ik heb een proefabonnement van @home, dit wil ik echter opzeggen omdat ik al vanaf dag 1 problemen heb en nog steeds niet gebruik kan maken van mijn e-mail. Heb al tig keer de instellingen met hen doorgenomen, maar zij snappen er ook niets van.
Nu heb ik geinformeerd bij @home, hoe ik dit op kan zeggen, drie keer raden, moet via e-mail, en wel het @home adres. Dit kan ik dus niet gebruiken.
Ik kan een poging doen om dit via de post te doen, maar dan kunnen ze niet garanderen dat dit verwerkt wordt of binnen de gestelde termijn verwerkt wordt.
HELP
Hallo Tegelen. Het is natuurlijk een geweldig flutverhaal van @home dat zij niet kunnen garanderen of de post (binnen de gestelde termijn) verwerkt wordt. Welke gestelde termijn ? Als jij een aangetekende brief stuurt op op te zeggen (conform de regels of afspraken) is dat bindend voor de opzegging en niet de klaarblijkelijke administratieve chaos die bij @home heerst. Dat is verder hun probleem. Hou wel in de gaten dat er niet automatisch geincasseerd wordt en laat dit zonodig storneren. Jammer dat het zp gelopen is maar het is niet jouw schuld en meer succes bij de volgende leverancier gewenst. PML
Tegelen,
Gezien alle ellende die hier dagelijks langskomt, zou ik het sowieso schriftelijk, aangetekend met ontvangstbewijs, doen. Dan heb tenminste een bewijs in handen van de brief. Tevens heb je met het ontvangstbewijs een stuk in handen waaruit blijkt op welke dag zij het ontvangen hebben. Dat ze de brief dan later of te laat verwerken is niet jouw probleem. De brief was erop tijd, dus kunnen je niet "ophangen" aan het feit dat je te laat was en daardoor aan het abonnement vast zit.
Misschien kan bij een vriend ook nog een e-mail sturen met uitleg dat je je e-mail door hun gedondern niet kan gebruiken en dus via zijn e-mail de opzegging aan home zendt.
Succes, Vladja
Ik wil hier nog aan toevoegen, dat een aangetekende brief met ontvangstbevestiging een veel beter bewijs is dan een e-mail waarvan men kan zeggen dat die nooit ontvangen is. Groeten - PML
hallo tegelen
beetje onzin van de helpdeskmedewerker ook volgens de website van @ home als volgt opzeggen:
Wil je je abonnement op @Home opzeggen? Je kunt ons dit per e-mail of brief laten weten. Het e-mailadres is opzegging@home.nl.
Doe dit wel schriftelijk aangetekend met ontvangst bevestiging, en bewaar tevens een kopietje van de brief.
succes en groet tuinfreak
Paul,
Bijna gelijktijdig. Nee iknoem geen naam, maar smeken en bedelen, de Hema heeft taartpunten in de aanbieding :-). Vladja
@Vladja. Ik wou gisteren eerst nog een opmerking maken maar dat was misschien wel zijn bedoeling. vr gr Paul
Beste 'forumcollega's',
Ik vind dat er de laatste tijd érg vaak en érg snel van het onderwerp van de vraag wordt afgeweken om vervolgens onder elkaar een 'praatje' te houden...
Ik wil me verder nergens mee bemoeien want ik heb hier uiteraard niets in te vertellen, maar ik denk dat dit het forum niet ten goede komt.
Groet,
Enterprise.
Hallo Enterpise, je hebt best wel gelijk maar de vraagsteller verzoeken je antwoord met 10 punten als beste antwoord te belonen komt dit forum helemaal niet ten goede. Groeten - Paul
Beste Paul,
Waar gaat dit dan over...?
Ik (en met mij waarschijnlijk niemand) kan uit jullie reacties opmaken waar het over gaat.
Groet,
E.
Enterprise: zie antwoorden bij: 7/12 - computers & internet sub. laptop vraag: werkgeheugen voor laptop - vrgr PML
Nieuw op Vraag & Beantwoord
OV saldo verlopen card online terugvragen
OV saldo verlopen card online terugvragen lukt van geen kant. Je komt in een cirkel terecht, steeds kom je weer uit aan het begin. Lees meer
Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij Eigen
Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij vereniging Eigen Huis. Ik was in de veronderstelling dat ik dit via het contactformulier van Eigen Huis deed, maar nu doet deze partij zich voor alsof zij een brief hebben geschreven voor mij, incl. kosten en aanmanning. Kent iemand deze firma? ... Lees meer
Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is
Hallo,
Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?
Wij vinden d
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer