st
door studenthro Sep 20, 2006 om 11:08
Computers & telefonie

Opzeggen planet

Mijn abonnement loop op 15 december af. Hier wil ik graag vanaf dus ik ben tijdig begonnen met opzeggen.


Alleereerst een E-mail verstuurd - geen reactie


een brief gestuurd - geen reactie


Ver volgens telofonisch opgezegd, ik zou binnen een tweetal werkdagen een bevestiging krijgen. Het is nu inmiddels twee weken verder en nog steeds geen brief.


Ondertussen al wel een mailtje naar planet gestuurd, die melde vervolgens dat hetgene in behandeling is genomen. Dat is inmiddels ook 7 werkdagen geleden.


Abonnement nemen is zo gebeurd maar er van af komen een stuk moeilijker.


 


Wat kan ik doen?!!

282 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Sep 20, 2006 om 11:42
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo studenthro,


De beste manier is nog altijd om een aangetekende brief te versturen met daarin de opzegging en het verzoek om een bevestiging van de opzegging.


Verder kan het geen kwaad om die datum van opzegging nog eens goed na te kijken. Het gebeurt nogal eens dat providers tussentijds een abonnement in verband met wijzigingen aanpassen. De datum van die laatste wijziging is dan je einddatum van het abonnement en niet de datum waarop je het abonnement van oorsprong bent aangegaan.


Blijf er in ieder geval bovenop zitten en denk niet 'het komt wel goed', want voor je het weet zit je er nóg een jaar aan vast.


m.vr.gr. Freya

ve
door verwijderd - Sep 20, 2006 om 19:21
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hoi


Bij Planet Internet is het zo dat het abonnement afloopt van de eerst dag van de volgende maand.Bijvoorbeeld u heeft een abonnement die is ingegaan op 15-10-2005 dan is hij opgezegd per 01-11-2006.En bij Planet Internet is een minimale opzegtermijn van een maand.En per email opzeggen kan zo bie zo niet en zo een brief sturen helpt meestal niet.Mijn advies is aangetekend opzeggen met ontvangtsbevestiging of naar dit nummer van Planet Internet bellen 0900-1905 en dan als u adsl heeft toets 1 daarna toets 2 of als u een inbelabonnement heeft toets 2 daarna toets 2 of als u internetplusbellen heeft toets 3 daarna toets 2.


groeten Pascal

ve
door verwijderd - Sep 20, 2006 om 21:15
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb al telefonische opgezegt alleen het probleem is dat ik nog stees geen ontvangst bevestiging heb je gehad.


Naar welk adres zou ik die aangetekende brief kunnen sturen. Ordersesk lijkt mij niet het juiste adres.

ve
door verwijderd - Sep 20, 2006 om 21:35
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag studenthro,


De laatste zin van je laatste post begrijp ik niet goed (waarschijnlijk omdat er iets is weggevallen). Wellicht heb je iets aan onderstaande adressen:


Planet Internet 


Maanplein 55 TP5/4.44, 2516CK 's-Gravenhage                      Hoofdvestiging

Planet Internet Holding B.V.


Maanplein 55 TP5/4.44, 2516CK 's-Gravenhage                      Hoofdvestiging


Sukses, groeten, Read.


note: telefoonnummers moet je even zelf opzoeken.

ve
door verwijderd - Sep 26, 2006 om 19:27
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Er is ook een telefoonnummer van de afdeling sales. Is wel de verkeerde afdeling, maar zij kunnen wel zien en bevestigen of de opzegging in behandeling is genomen.


033-4540480 (telefoon)


033 - 4540481 (fax)

ve
door verwijderd - Sep 26, 2006 om 19:28
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

We gaan het proberen, bedankt!

ve
door verwijderd - Oct 9, 2006 om 12:02
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb hier bijna hetzelfde probleem, en ik krijg ook geen gehoor bij Planet.


Het lijkt er op dat Planet me gewoon zo lang aan het lijntje houd tot ik weer een jaar er aan vast zit.


 


De servicelijn bellen zoals boven beschreven is heeft me ook al meer dan 10 Euro gekost niet omdat ik de medewerkers zo lang in gesprek heb gehad , maar de wacht tijd (eerste keer 30 minuten 2de keer meer dan een uur  WACHTEN!! )


Ik hoop dat alles nu wel goed geregeld word, en heb dan ook de medewerker in zijn oor gefluisterd dat als hij binnen 2 weken niet antwoord ik persoonlijk bij planet een antwoord ga halen !!!


 


Ik ben er goed ziek van geworden, planet de beste???? van mij mag je planet en de hele handel erbij hebben

ve
door verwijderd - Oct 11, 2006 om 20:48
0 Antwoorden / 0 Vragen
0







Geachte heer/mevrouw,



Op uw verzoek zullen wij uw abonnement met klantnummer ##### conform de Algemene Voorwaarden van Planet Internet per einde van uw contractsperiode op 14-12-2006 beëindigen.U ontvangt binnen enkele dagen een schriftelijke bevestiging van uw opzegging. Planet Internet stuurt deze opheffing 35 dagen voor de einddatum door naar KPN omdat vanaf dat moment geen andere mutaties (annulering opzegging, up of downgrade) meer toegestaan zijn. U kunt uw opzegging dan ook tot uiterlijk in de zesde week voor de einddatum van uw contract annuleren.
 



Met vriendelijke groet,
 
Planet Internet


 


En nu afwachten

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - Sep 29, 2024 om 19:46
Vrije tijd & tuin
Kan je een bloeiende Coleus plant overpotten?

Kan je een bloeiende Coleus plant overpotten?

Ik heb op mijn balkon een prachtige coleuspant in een pot die steeds meer bloemetjes krijgt. De plant is een siernetel. Zo langzamerhand word de pot een beetje te klein, en vraag ik me af of het geen kwaad kan om een bloeiende plant over te potten 

Lees meer

GK
GKHB - Sep 29, 2024 om 06:47
Huishouden & energie

Oxxio: Verbruik gas = Eindstand - Beginstand + factor?

Op mijn jaarnota staat een verbruik van 431 m3 gas. Nu hou ik zelf de meterstanden bij, en kom uit op een verbruik van 422 m3 gas. (Meterstanden kloppen). Dit heb ik teruggekoppeld met Oxxio. Hun reactie:   Wat vervelend dat dit gebeurd is op de jaarnota. Ik heb het voor je nagekeken en dat heeft te maken met de factor waarmee het gas wordt berekend. Dit gebeurd altijd op de jaarnota en de fac ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer