ge
door gerto1 Feb 25, 2008 om 18:28
Computers & telefonie

Orange family internet-telefonie

hallo,


ik heb internet met telefonie vanorange.


sinds 15 januari doet mijn telefoon het niet meer,ik heb gebeld en gemaild naar orange,maar een oplossing komt er maar niet.toen heb ik gevraagt mijn contract te ontbinden maar zolang het probleem in onderzoek is kunnen ze niks voor mij betekenen en moet ik nog maar is geduld hebben,het schiet niet op.


wat kan ik hieraan doen?


mvg gert

625 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

4711
door 4711 - Feb 25, 2008 om 19:35
885 Antwoorden / 2 Vragen
0

Advies;

1 test Uw telefoon elders of het toestel wel goed is.

2 test Uw modem elders want dat moet ook goed werken.

3 Controleer elke stekker want die 4 pennen op de RJ 11 stekkers zitten dicht bij elkaar en een stevige ruk en je maakt sluiting of geen contact en dat komt vaker voor dan je denkt...
Ook de kabel omdraaien helpt soms, dus op Modem en telefoon omdat materiaal moeheid wel eens vaker voor komt!

4 Pas na eerst zelf deze testen uitgevoerd te hebben weet U tenminste 95% zeker dat het niet bij U kan zitten  en als je dit vermelden zullen ze eerder en sneller helpen... en krijg je geen antwoorden die naar bovenstaande punten zouden verwijzen....
 




ge
door gerto1 - Feb 25, 2008 om 19:49
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

ik heb alle mogelijke dingen geprobeerd zelfs de box in de meterkast gezet(zo dicht mogelijk by het aansluitpunt)kabels vernieuwt,ikzit sinds dec 2004 bij orange en nog nooit problemen gehad.eerst had orange adsl 1 maar sinds kort is het adsl 2 en heb ik dit probleem

edwardus
door edwardus - Feb 26, 2008 om 22:14
6844 Antwoorden / 14 Vragen
0

Klinkt alsof je modem geen adsl2 aankan dus. Bij Orange een nieuw modem aanvragen lijkt mij de oplossing in dat geval.

ge
door gerto1 - Feb 26, 2008 om 22:20
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

dat heb ik ook gevraagt maar zolang de technische dienst nog onderzoek doet wordt er niks gedaan en moet ik dus eerst het resultaat hier van afwachten.


groetjes gert

ca
door cadansje - Mar 7, 2008 om 19:34
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

Hallo Gert,


Mijn zoon heeft ook erg veel problemen gehad met Orange, werd steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Heeft 2 maanden geen internet/telefoon kunnen gebruiken, er werd steeds gezegd dat het probleem bij hem lag. Uiteindelijk de rechtsbijstand ingeschakeld en binnen 14 dagen had hij internet en telefonie. Het probleem lag bij Orange en dat hebben ze toegegeven.


Als je een rechtbijstandverzekering hebt, schakel deze dan snel in en je zult resultaat hebben zelfs alle onkosten die je gemaakt hebt door bijv. bellen naar Orange kun je verhalen.


Groeten,


Cadansje

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer