do
door donco Oct 6, 2007 om 15:37
Computers & telefonie

Orange livebox

ik heb sinds 20 september livebox, in die tijd tot vandaag, heb ik in totaal 45 minuten kunnen bellen, allemaal naar de helpdesk en heb ik in totaal 4 uur kunnen internetten. nu zegt orange dat ze een ruis meten op de lijn. ik zit voor zover ik weet direkt op het isra aangesloten de livebox is al omgewisseld (geen resultaat) ik vermoed dat er een fout ligt op de lijn vanaf de centrale tot aan het isra, omdat ik met de kpn experia ook al dit soort problemen had. het heeft me al een goede 95 euro aan beltegoed gekost en dit is niet terug te verhalen en een monteur kost me weer 80 euro. zo kan je ook je nieuwe klanten 2 maanden gratis aanbieden als het toch niet werkt. wie heeft hier ervaring mee  PLEASE HELP

653 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ce
door celtorhetus - Oct 7, 2007 om 04:57
3 Antwoorden / 5 Vragen
0

Orange had een actie voor ADSL Extra (van 20Mbps) tot 31 sept. jl. Als je nog in augustus abonnement hebt aangevraagd dan heb je try&buy abonnement. Bel ze 1 keer op en vraag na of dat het geval is. Noteer voor en achternaam van die persoon met wie heb je gesproken en afdeling (afdeling retentie is m.a.w. ook afdeling opzeggingen). Van try&buy abonnement kun je af. Als dit het geval is dan kun je dat meteen tijdens hetzelfde tel. gesprek meteen doorgeven, dat je contract wilt beƫindigen en wilt retourbox voor terugsturen van Livebox ontvangen. Vooral is belangrijk dat je Livebox niet meer gebruikt en daar zit de truc in. Zodra je Livebox hebt aangesloten (en ADSL signaal geleverd was) vanaf dat moment gaat het contract aftelen met 365 dagen. Mij heeft het ook wat centjes gekost, maar ik heb het uitgepuzzeld. Let op! Try& buy hoeft nergens op je papieren te staan. Het was gewoon een actie wat ze mij zelf hebben verteld en ik had geen idee ervan. Als je in dezelfde situatie zit geef op het forum aan welke abonnement je hebt aangesloten en waneer je hiervoor Orange hebt gebeld. Iedere detail met wie, van welke afdeling, waneer heb je opgebeld en waarover is belangrijk te noteren (voor jezelf om er af te kunnen zijn). Binnenkort ga ik mijn verhaal hier en op Trosradar.nl publiceren en misschien haalt die het TV aandacht, maar misschien kan ik jou ook goed helpen. Dus ik hou mijn account in de gaten, je reactie en deze website, want ieder geval is uniek en aandacht waard.

ce
door celtorhetus - Oct 7, 2007 om 05:20
3 Antwoorden / 5 Vragen
0

Test je verbinding zonder spliters, andere apparaten en telefoon toestellen ertussen. Ik heb direct met een contraplug tel. kabel tot werkkamer verlengd en deze direct op Livebox aangesloten. Dan kun je op Livebox tel. en pc aansluiten. Hoe meer apparaten zoals tel. toestellen je ansluit voordat signaal tot Livebox komt kun je meer ruis op de lijn krijgen. Vervang desnods tel. kabel vanaf isra punt tot Livebox of verplaats pc dichterbij isra punt om dit te kunnen testen. Als dit geen verbetering oplevert dan is iets met je ADSL signaal niet meer goed. Als je kpn abonnement nog niet opgezegd of omgezt is kunnen je ook KPN opbellen en vezoeken verbinding te testen.


 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Jo
Jochempje123 - Oct 7, 2024 om 09:13
Geldzaken & recht
Bongo bon recht op geld terug?

Bongo bon recht op geld terug?

Voor onze bruiloft een Bongo-bon gekregen. Dit bleek een tegoed bon voor een bongo bon te zijn, dus eerst inwisselen tegen een bongo-bon. Toen een hotel uitzoeken. Was te duur allemaal dus het bedrag ge-upgrade. Bedrag was uiteindelijk hoger dan dat ik direct zou boeken bij het hotel.. maarja zij moeten ook wat verdienen.. Op vrijdagavond na een lange reis bij Fletcher hotel Leiden aangekomen. Daa ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer

S
S van Homoet - Oct 6, 2024 om 20:41
Geldzaken & recht

Mag een werkgever jou laten betalen voor het tekort aan contract uren

Onze zoon heeft onlangs voor een groot en bekende dierenwinkel keten in Ede gewerkt, hij is daar min of meer 1,5 maand aan het lijntje gehouden met de belofte op een hoger salaris maar uiteindelijk toch weer ingetrokken is, en daarna is weg gepest door zijn leidinggevende, (schelden en speciaal dieet eten weggooien (glutenvrij)), zijn leidinggevende heeft hem steeds eerder laten vertreken en heeft ... Lees meer