al
door aldholland Feb 4, 2011 om 09:50
Computers & telefonie

Osirius problemen algemeen

Beste allemaal,

ik heb alweer grote problemen met software van Osirius. In mijn geval is het Boekhouden Pro. Na een verplichte update werken de herinneringen niet meer.

Ik heb gemaild, gebeld en op het forum van Osirius een bericht achter gelaten maar ik krijg geen enkele reactie.

Hopelijk zijn er meer mensen met problemen zodat wij ons kunnen samen pakken!

1511 3 Rapporteer

je
door jeroenschinkel - Jun 17, 2011 om 10:13
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ook wij zijn erin gestonken.

Mooie praatjes bij de verkoop bij Staples over de goede service enz.

Kortom, het programma werkt niet goed.
Als je mailt met een klacht dan moet je bellen en als je belt moet je mailen.
Antwoorden die je krijgt lossen niets op.Hulp op afstand beginnen ze niet aan. Je moet een abbonement nemen voor gratis ondersteuning. Dit is bij de aankoop niet vermeld.

Wij hebben bezwaar gemaakt en ene Eric die beweert de directeur te zijn weigert langs te komen om aan te tonen dat wij invoerfouten hebben gemaakt.
Hij bood ons zeer boos aan dat wij ons geld terug kunnen krijgen.
Kortom, op internet staat al veel negatiefs over dit programma, niet kopen dus.

je
door jeroenschinkel - Jun 20, 2011 om 10:28
2 Antwoorden / 0 Vragen

Laatste up-date:

Staples heeft ons het geld teruggegeven met bos bloemen.
Osirius heeft aan Staples toegegeven dat er een ''bug'' in het programma zit en er een up-date aangevraagd kan worden.
(is al zo vaak beloofd en niets van terecht gekomen)

Product wordt niet uit de schappen gehaald. Dit betekent dat Staples willens en wetens een product verkoopt met fouten.

Er is aan Staples beloofd dat op de nieuwe verpakking wordt vermeld dat de help-desk 70 eurocent per minuut gaat kosten.

Kortom, niet aanschaffen

ro
door ron67 - Nov 5, 2011 om 15:48
3 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben enige tijd geleden overgestapt (mooi prijsje tijdens een korte actie) naar Osirius Totaal 12.

Die versie zit vol met bugs, is super traag en is zelfs slechter dan versie 2008. Volledig onbruikbaar. Gegevens van klanten worden niet overgenomen in factureren als je de klant selecteerd. Zoals betaaltermijn. En een klant zoeken bij het maken van een factuur kan alleen op klantnummer :-( Ook de import van een auditfile werkt al jaren niet. Hij herkent zelfs de eigen auditfile export niet.

Een paar mails gezonden naar Osirius, geen antwoord.
Gebeld. "U moet een klacht indienen per mail".
Nog steeds geen reactie! Wat een arrogant ***-bedrijf zeg.
Als ik zo omga met mijn klanten dan ben ik in no-time failliet!

Maar trek er lering uit....Goekoop is duurkoop. En Osirius? Hopenlijk hebben ze veel Griekse aandelen.

Ron