al
door aldholland Feb 4, 2011 om 09:50
Computers & telefonie

Osirius problemen algemeen

Beste allemaal,

ik heb alweer grote problemen met software van Osirius. In mijn geval is het Boekhouden Pro. Na een verplichte update werken de herinneringen niet meer.

Ik heb gemaild, gebeld en op het forum van Osirius een bericht achter gelaten maar ik krijg geen enkele reactie.

Hopelijk zijn er meer mensen met problemen zodat wij ons kunnen samen pakken!

1511 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

je
door jeroenschinkel - Jun 17, 2011 om 10:13
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ook wij zijn erin gestonken.

Mooie praatjes bij de verkoop bij Staples over de goede service enz.

Kortom, het programma werkt niet goed.
Als je mailt met een klacht dan moet je bellen en als je belt moet je mailen.
Antwoorden die je krijgt lossen niets op.Hulp op afstand beginnen ze niet aan. Je moet een abbonement nemen voor gratis ondersteuning. Dit is bij de aankoop niet vermeld.

Wij hebben bezwaar gemaakt en ene Eric die beweert de directeur te zijn weigert langs te komen om aan te tonen dat wij invoerfouten hebben gemaakt.
Hij bood ons zeer boos aan dat wij ons geld terug kunnen krijgen.
Kortom, op internet staat al veel negatiefs over dit programma, niet kopen dus.

je
door jeroenschinkel - Jun 20, 2011 om 10:28
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Laatste up-date:

Staples heeft ons het geld teruggegeven met bos bloemen.
Osirius heeft aan Staples toegegeven dat er een ''bug'' in het programma zit en er een up-date aangevraagd kan worden.
(is al zo vaak beloofd en niets van terecht gekomen)

Product wordt niet uit de schappen gehaald. Dit betekent dat Staples willens en wetens een product verkoopt met fouten.

Er is aan Staples beloofd dat op de nieuwe verpakking wordt vermeld dat de help-desk 70 eurocent per minuut gaat kosten.

Kortom, niet aanschaffen

ro
door ron67 - Nov 5, 2011 om 15:48
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik ben enige tijd geleden overgestapt (mooi prijsje tijdens een korte actie) naar Osirius Totaal 12.

Die versie zit vol met bugs, is super traag en is zelfs slechter dan versie 2008. Volledig onbruikbaar. Gegevens van klanten worden niet overgenomen in factureren als je de klant selecteerd. Zoals betaaltermijn. En een klant zoeken bij het maken van een factuur kan alleen op klantnummer :-( Ook de import van een auditfile werkt al jaren niet. Hij herkent zelfs de eigen auditfile export niet.

Een paar mails gezonden naar Osirius, geen antwoord.
Gebeld. "U moet een klacht indienen per mail".
Nog steeds geen reactie! Wat een arrogant ***-bedrijf zeg.
Als ik zo omga met mijn klanten dan ben ik in no-time failliet!

Maar trek er lering uit....Goekoop is duurkoop. En Osirius? Hopenlijk hebben ze veel Griekse aandelen.

Ron

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Rob van Damme
Rob van Damme - Sep 22, 2024 om 23:14
Auto & vervoer

Dealhunter Lidl aanklagen

Ik heb een elektrische fiets besteld bij Dealhunter Lidl maar hij is niet geleverd en ik heb er voor betaald een bedrag van €99,95 en ik heb van hun de bevestiging gekregen dat hij betaald is maar geen leveringsdatum gekregen wanneer hij zou geleverd worden en ik wacht er nog steeds op en de Lidl benaderd maar die konden mij niet helpen en ze konden de bestelling niet achterhalen. Mijn vraag is ... Lees meer

Nick714
Nick714 - Sep 20, 2024 om 13:14
Computers & telefonie

Mag KPN spotify in rekening blijven brengen en niet opzeggen?

Destijds bij het afsluiten van mijn abonnement gratis Spotify erbij gekregen. Na verloop van tijd werd dit betaald, want het was geen onderdeel meer van het abonnement. Prima! Echter, bleek dat het abonnement er om de zoveel tijd uitlag en kwamen de reclames van een gratis abonement steeds weer voorbij. Uiteindelijk dit dus opgezegd en een direct abonnement gepakt bij spotify. Helaas bleek dat KPN ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer