cr
door creppy Sep 1, 2007 om 11:14
Computers & telefonie

Outlook bijlagen

Ikmaak, als zovelen,gebruik van Microsoft Outlook. Er komen erg veel berichten binnen met een bijlage. Meestal is alleen de bijlage interessant om te bewaren. Ik weet natuurlijk dat ik de bijlage dan. per bericht, kan activeren en opslaan. Maar is er ook een methode om van meerdere berichten alle daarin voorkomende bijlagen eenvoudig op te slaan?

321 3 Rapporteer

ve
door verwijderd - Sep 1, 2007 om 11:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Deze optie heb ik nog nooit kunnen vinden Creppy.

Als je bij Postvak IN kijkt bij Huidige weergave dan zal deze optie er niet bij staan.

Ja kunt veel doen met Outlook maar helaas, bij mijn weten, dat niet.

Groet,

Oracle

ve
door verwijderd - Sep 1, 2007 om 14:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Wat u zou willen gaat niet. U kunt pas een bijlage opslaan als het mailtje "voorstaat". Maar die methode weet u zelf al. U hoeft de bijlage niet te openen. Rechts aanklikken en dan opslaan als is al voldoende. Als er meer bijlages in één mail staan dan kunt u m.b.v. de shift toets alle bijlages in één keer aanklikken en dan in één keer opslaan m.b.v. alles opslaan. Een andere manier is er niet.

Succes, Poltol

ve
door verwijderd - Sep 1, 2007 om 20:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

... of toch.

Kijk 's naar deze Outlook Add-In bijvoorbeeld: Outlook Attachment Sniffer - extract, save and remove attachments ...

Zo zijn er nog wel meer. Kijk zelf maar even in Google of er iets van je gading bij is: extract attachments outlook