ev
door evdhouten May 27, 2004 om 18:14
Computers & telefonie

Packard bell klachten

Ik heb eind oktober 2003 voor 1.500 euro een notebook van packard bell gekocht, evenals een andere sitebezoeker: de limited edition in een mooie wit-zilvere kleur (E3256LE). Vanaf de eerste dag heb ook ik problemen daarmee, niet alleen met de muis of de 'ventilator', maar met name het beeldscherm is slecht en valt zo nu en dan zwart weg. Mijn computer is reeds driemaal voor deze klacht in reparatie geweest en hoewel de klacht nog steeds niet verholpen is en - sterker nog - er telkens nieuwe klachten bij zijn gekomen telkens als de computer terug uit reparatie komt (zoals nu: een defecte cdromspeler), lukt het mij niet packard bell ertoe te bewegen de computer te vervangen. Ik schijn slechts recht te hebben op reparatie, ondanks dat in het garantiebewijs staat dat vervanging wel degelijk tot de mogelijkheden behoort. Op mijn schrijven is tot op heden niet gereageerd. Wat zal ik doen? En wie heeft nog meer een notebook van dit merk uit deze limited edition en heeft ook klachten? Alle advies wordt op prijs gesteld!

470 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ma
door martin1 - May 27, 2004 om 20:19
346 Antwoorden / 4 Vragen
0

Bij welke winkel heeft u het product gekocht? Als u de aankoop in een normale winkel heeft gedaan heeft u veel meer rechten dan bij de fabrikant. In princiepe geldt dat u na 3 tevergeefse reparaties recht heeft op een nieuw apparaat, dat qua specificaties vergelijkbaar is. Mijn advies, ga naar de winkel waar u het gekocht heeft, niet naar de fabrikant. u heeft een overeenkomst gesloten met de winkel, niet met packerd bell.

di
door dikeman - Sep 6, 2004 om 15:14
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb eind augustus 2004 ook een notebook van PB gekocht. Dit notebook heeft nooit naar behoren gewerkt, sterker nog, het is mij niet gelukt om een OS er op geinstalleerd te krijgen.


Na reparatie is het moederboard, geheugen en dvd-drive vervangen, maar helaas zonder resultaat. Dit overigens niet voordat ik door het call center van PB verschillende malen ben afgesnauwd en er zelfs 1 keer is op gehangen!


Ik drong er bij de afdeling escalatie op aan om de laptop te vervangen omdat een laptop met dergelijke problemen nooit meer wat wordt, weet ik uit ervaring. PB wilde echter een 2e poging krijgen om mijn laptop te repareren.


Deze poging wacht ik nu af.


Ik heb overigens wel een faxnummer gekregen waar ik mij toe kan richten zodat ik niet steeds minimaal een uur in de wacht hoef te staan.

ddvvbb
door ddvvbb - Oct 1, 2005 om 10:20
6 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb zelf ook een Packard Bell maar dan de Easynote 1260.


Voor het weg vallen van het scherm is hij al twee keer weg geweest(nog niet goed)


En daar bij komt ook nog dat bij de eerste reparatie waarschijnlijk het moederbord hebben afgebroken. nl. voor de rep. kon ik nog 2u35min met de accu en hij komt uit de rep. en ik kan nog maar 1u17min met de accu. Maar dat is het ergste nog niet. Binnen een week na de reparatie werdt de accu steeds minder, tot dat hij helemaal niet mmeer laad.


Gebeld met Packard Bell, en wat denk je. garantie van de accu net 2 weken verlopen. Dus een nieuwe besteld van 150,- euro, maar die ging na nog geen tien keer laden ook kapot!


weer gebeld, en nu zit het probleem waarschijnlijk in het moederbord.


Notebook word van de week weer op gehaald, en afwachten dus.


Die is mijn ervaring tot nu toe met Packard Bell. Ik denk dat je er soms ook geluk mee moet hebben.


 


Gr. ddvvbb

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer

Ri
Rick van Oosten - Sep 17, 2024 om 23:02
Vakantie & reizen

Kan Booking.com alles maken?

Ik had een hotel geboekt voor 5 nachten.  Nu wil ik 1 nacht eerder weg. Voor het hotel geen probleem, maar Booking.com verhoogt de totaalprijs met 50%. Dat is toch misdadig???? Lees meer

Wi
Wim-Bart - Sep 19, 2024 om 14:45
Computers & telefonie

Delta kabel wil niet opleveren terwijl buren al maanden Delta hebben

Gechte,

2,5 jaar geleden is de kogel door de kerk en krijgen we Delta Kabel in Vianen. Na de nodige hobbels is onze wijk een paar maanden geleden opgeleverd.

Nu was er bij de oplevering van mijn adres iets fout gegaan, geen licht in de kabel of zo iets, maar daar is een monteur voor langs geweest. En boel (Volgens Circet) netjes afgemeld op 22 juli.

Afijn een week ... Lees meer