gs
door gscager Jul 4, 2023 om 17:07
Computers & telefonie

Pc kan dll punt niet vinden?

hjallo ik heb nog een ander probleem ik kan  ,de yuotubesongdownloader niet instaleren  .lijkt eerst goed te gaan maar bij finishing loop alles vast  reageerd nergens meer op ,van verschillende sites geprobeerd maar steeds het zelfde bj de laatste krijg  ik ,,kan toegangs punt niet vinden van procedure av packet  in dll bestand
op google wel een paar dingen gevonden die dit zouden oplossen maar deze worden de hele tijd tegen gehouden door malwarebytes ,zou gevaarlijk zijn
enig idee wat hier aan de hand is en wat ik eraan kan doen?
groet

1047 12 Rapporteer

sira
door sira - Jul 4, 2023 om 17:11
2347 Antwoorden / 24 Vragen

Ik ken de youtubesongdownloader niet.

U moet zeker weten dat u deze download op een veilige site, want doorgaans moet u de bescherming van de pc (virusscanner etc.) uitschakelen.

Thecla58
door Thecla58 - Jul 4, 2023 om 17:14
856 Antwoorden / 3 Vragen

wat wil je met die youtubesongdownloader? Songs vanuit jijbuis op je pc of zo krijgen??

Daar is een makkelijker manier voor die ik zelf zo af en toe gebruik... zoek op internet naar youtube to mp3 of mp4 dan krijg je hits waarbij je niets hoeft te installeren.

chris74
door chris74 - Jul 4, 2023 om 17:58
564 Antwoorden / 44 Vragen

Ik ken you tube downloader en raad het je sterk af, omdat je een hoop troep op je pc erbij krijgt.

Ozymandias
door Ozymandias - Jul 4, 2023 om 18:19
167 Antwoorden / Vragen

Ik vrees dat je waardeloze en onveilige software binnen hebt gehaald. Dit soort programma's zitten vol met spam, keyloggers, virussen en ander ellende. Ver bij vandaan blijven.

gs
door gscager - Jul 4, 2023 om 19:26
200 Antwoorden / 110 Vragen

gebruik  youtubesongdownloader al jaren is altijd goed gegaan
maar wat betekend dat gedoe over het  niet kunnen vinden  van een toegangs punt  naar dll ?

pe
door pebk Jul 5, 2023 om 11:54
581 Antwoorden / 0 Vragen

Dit soort software wordt steed meer vervuild door keyloggers, trackers, trojans en nog meer. Dat u het al jaren gebruikt betekent niet dat us het zou moeten blijven gebruiken.

gs
door gscager - Jul 4, 2023 om 19:28
200 Antwoorden / 110 Vragen

gebruik de youtubedownloader om muziek nummers te downloaden en op cd te branden  is even wat werk  gaat altijd prima heb toch veel tijd

JMA2
door JMA2 - Jul 5, 2023 om 00:23
117 Antwoorden / 2 Vragen

Het mooie is dat die software alles download in 128Kb, zeg cassettebandjes kwaliteit. Om dat nou op cd te zetten.....

rj
door rjw - Jul 5, 2023 om 08:58
3266 Antwoorden / 5 Vragen

Zoals gezegd, niet gebruiken. Softwaremakers die het geen probleem vinden dat andermans materiaal onrechtmatig gebruikt wordt zijn niet te vertrouwen.

ju
door juliomariner - Jul 5, 2023 om 11:10
1329 Antwoorden / 2 Vragen

Als het vanaf 1 site al niet goed gaat probeert u het toch niet nog van meerdere sites. Dit soort programma's sturen vaak een bult rommel en misschien ook gevaarlijke dingen mee.
Verwijder alles psoren van dit programma van uw PC en laat Windows defender er ook maar uw PC controleren. Waarschijnlijk zit er nu allerlei rotzooi op uw PC en maakt het systeem instabiel.
In het vervolgt niet meer zomaar dit soort "gratis" programma's downloaden.

pe
door pebk - Jul 5, 2023 om 11:52
581 Antwoorden / 0 Vragen

Heeft u enig idee waar u mee bezig bent? Windows defender en malwarebytes weerhouden u van het installeren van schadelijke software en u doet uw best om die software toch geinstalleerd te krijgen. U kunt natuurdlijk malwarebytes deinstalleren en windows defender uitzetten via de instellingen van Windows, maar ik raad u aan dit NIET te doen.

In analogie; U loopt bovenop een berg, richting een ravijn. Er staan bordjes die u waarschuwen, maar u negeert ze. Dan komt u bij een hek, aan de rand van de afgrond en u vraagt hulp op het Kassa forum over hoe u het hek kan omzeilen...

Redacteur
door Redacteur - Jul 5, 2023 om 13:23
1055 Antwoorden / 62 Vragen

Dit soort vage extensies vooral niet installeren, dat is het meest verstandig. Redelijke kans dat er allemaal rotzooi (adware / malware / keyloggers / noem maar op) in zit. Topic gaat dicht.