li
door lillybooms Dec 16, 2016 om 11:55
Computers & telefonie

PCHulp no cure no pay

Mijn pc werkte niet meer dus ik belde met PChulp. Hun voorwaarde luidt, No cure No pay. De medewerker kon op afstand mijn pc niet overnemen dus ik moest de aan en uit knop indrukken voor 1 minuut, knop achter de pc uit en aan zetten, toen dat allemaal niet werkte vroeg hij een andere medewerker om hulp dus werd ik in de wacht gezet voor een poosje. Na ongeveer een minuut of 20 zei de medewerker dat hij me verder niet kon helpen en dat het "misschien" wel de harde schijf zou kunnen zijn die misschien kapot was. In mijn telefoonrekening is toen 24 euro afgeschreven. Ik heb gebeld met PChulp en die zeggen nu dat dat de "oplossing" was en dus geen geld retour. No cure no pay is dus wel een heel rekbaar begrip. Als de medewerker zegt, Gooi uw pc maar weg, dan is dat dus een oplossing en dus betalen. Ik vind het op z'n zachts gezegd heel vreemd. Wat raad u mij aan? Heb ik recht op geld terug?

3046 6 Rapporteer

simon55
door simon55 - Dec 16, 2016 om 11:58
1556 Antwoorden / 5 Vragen

En welk bedrijf is dat dan wel niet

li
door lillybooms Dec 16, 2016 om 12:02
43 Antwoorden / 20 Vragen

PCHulplijn.nl

simon55
door simon55 Dec 16, 2016 om 12:11
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Hoe oud is uw PC en is de harde schijf kapot hoort u hem tikken. Heeft u niet iemand kennis buur die verstand van n PC heeft

zoekster1
door zoekster1 Dec 16, 2016 om 12:19
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Daar gaat het toch helemaal niet om. Het gaat om 24 euro betalen en dan geen goede oplossing.

li
door lillybooms Dec 16, 2016 om 12:52
43 Antwoorden / 20 Vragen

Beste simon55. Mijn harde schijf bleek inderdaad kapot en er is toen een monteur gekomen die er een nieuwe heeft ingezet. Dus dat is allemaal goed gekomen.

simon55
door simon55 Dec 16, 2016 om 13:19
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Benader ze via facebook heb ik zojuist ook gedaan en doe daar uw beklag

Cookies
door Cookies - Dec 16, 2016 om 12:10
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Zijn dat niet de belkosten. Het kost nl 0.90 per minuut. Zonder ook maar iets te kunnen, hark je op die manier snel geld binnen.

li
door lillybooms Dec 16, 2016 om 12:56
43 Antwoorden / 20 Vragen

Hallo Carola83,
Klopt maar daar heb ik ook niet over gebeld, die bel kosten, begin kosten, hoe je het ook noemt waren 4,46 daar val ik ook niet over.
Het gaat om die 24,47 die ik moet betalen voor een zg oplossing die geen oplossing is.

zoekster1
door zoekster1 - Dec 16, 2016 om 12:18
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Schandalige zaak. Je kunt niet iemand voor 20 minuten in de wacht zetten als het 90 ct per minuut is. Dat is in feite gewoon cashen en met een 'misschien' oplossing bent u niet geholpen.  Zet uw klacht op klachtenkompas.nl en klacht.nl
Op trustpilot.com kunt u ook uw ongenoegen kwijt.

Verder kunt u  een klacht indienen bij ICT waarborg
klik HIER

edrick3
door edrick3 - Dec 16, 2016 om 12:25
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Er is ook nog een klachtenregeling.

Is het deze?: https://www.pchulplijn.nl/tevredenheids-garantie-no-cure-no-pay

zoekster1
door zoekster1 Dec 16, 2016 om 12:27
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Die heb ik al gegeven.

li
door lillybooms - Dec 16, 2016 om 13:37
43 Antwoorden / 20 Vragen

Wat een topbedrijf is PCHulplijn, zonder tussenkomst van welke camera dan ook werd ik gebeld door de directeur van het bedrijf en het is perfect afgehandeld.
Ik krijg mijn geld terug. Gelukkig zijn er nog bedrijven als deze die service hoog in het vaandel hebben staan. Ik was al tevreden over dit bedrijf maar nu helemaal.
Top PC Hulplijn en dank. Ook iedereen bedankt voor het lezen en de antwoorden. Fijne feestdagen gewenst. Met vriendelijke groet, Lilly

ma
door manus59 Dec 16, 2016 om 14:06
61 Antwoorden / 35 Vragen

Het spijt me maar hier snap ik niets van!!

hutch
door hutch Dec 16, 2016 om 14:25
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Ik wel. Er is wel degelijk een 'tussenkomst' geweest. Ik heb hen een berichtje gestuurd omtrent dit gebeuren, met het verzoek hier (op) te reageren. Dit is dus nu duidelijk (indirect) gebeurt. PCHulplijn, dank voor de moeite. @Lillybooms, graag gedaan en fijne dagen.

edrick3
door edrick3 Dec 16, 2016 om 14:55
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@hutch: KLASSE!

simon55
door simon55 Dec 16, 2016 om 15:20
1556 Antwoorden / 5 Vragen

@ hutch

Als u kijkt bvij m n bericht ziet u dat ik om 13.19 uur schreef benader ze via facebook wat ik had gedaan en lees net n bewricht in m n mail box dat t is opgelost en Mevr Koopmans de kosten volledig krijgt vergoed dus Mevr Koopmans is @Lillybooms

hutch
door hutch Dec 16, 2016 om 16:41
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Ik vermoed dat zij dus meerdere verzoeken gekregen hebben en misschien daarom wel overstag bgegaan zijn. Het is in ieder geval opgelost en daar gaat/ging het om.

simon55
door simon55 Dec 16, 2016 om 17:23
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Eind goed al goed.........hieperdepiep.................hoera

edrick3
door edrick3 - Dec 16, 2016 om 14:57
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Mooi dat het - mede door tussenkomst van hutch - naar alle tevredenheid is opgelost.
Bedankt voor het terugmelden (dat zouden meer vraagstellers moeten doen!)
Ook fijne feestdagen.