te
door tegelen_1 Nov 12, 2004 om 15:48
Computers & telefonie

Pentium 2

Hallo,

Ik heb een pentium 2, hij is niet erg snel en als ik op internet zit is ie behoorlijk langzaam.

Weet iemand hoe ik deze sneller kan maken of is dit niet mogelijk.

270 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 12, 2004 om 16:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Als eerst is het belangrijk te weten of je een adsl, kabel of analoog (telefoon) verbinding hebt. Wanneer je een verbinding via de telefoon hebt kan het kloppen dat het internet niet zo snel is, een standaard inbel modem is namelijk niet sneller als 56 kilobites.

Het zou ook nog kunnen liggen aan spyware die zich op je computer heeft genesteld, wat je hier tegen zou kunnen doen is het programma spyware of ad.aware downloaden en je computer laten scannen en al de spyware verwijderen, hierdoor krijgt de computer vaak weer zijn eerdere snelheid terug.

Ik weet niet welk besturingssysteem je gebruikt maar een eigenschap van Windows (ongeacht de versie) is hoe meer programma's je installeerd hoe langzamer deze word.

Op een Pentium 2 word over het algemeen Windows 98 geadviseerd.

Ik hoop dat je heir iets mee kunt.

Succes

ve
door verwijderd - Nov 12, 2004 om 16:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb internet vis @home en het gaat via Windows ME. Ik zie wel dat de computer verschillende schijven heeft, hoe kan ik deze wissen?

ve
door verwijderd - Nov 12, 2004 om 20:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo tegelen,

niet je schijven wissen/verwijderen anders heb je geen diskette station, cd romspeler etc. meer mocht je met schijven bedoelen A, C, D, E

het kan best dat het internetten niet zo snel gaat wat voor abonnement heb je afgesloten bij @home

groet tuinfreak

ve
door verwijderd - Dec 15, 2004 om 05:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hi allen,

Even een reactie op de volgende zin: niet je schijf wissen want dan heb je geen diskettestation meer? Een lange tijd geleden dat ik zo gelachen heb. Die lossen dan in het niets op? Lang leve de bios ;-)

ve
door verwijderd - Dec 15, 2004 om 10:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien is het beter om even na te denken wat Tuinfreak bedoelt voordat je dit soort opmerkingen maakt. PML