Vv
door VvanS Jun 21, 2017 om 10:22
Computers & telefonie

Phone house Failliet daardoor nooit mijn telefoon ontvangen. Wel abonnement kosten ervoor!

Ik heb in december een abonnement afgesloten bij the Phone house.  Helaas is the phone house toen failliet gegaan waardoor ik nooit mijn telefoon geleverd heb gekregen. Wel heb ik nu een abbonement van 2 jaar bij Vodafone waar ik ook kosten maak voor een telefoon die ik nooit ontvangen heb. Ik heb bij de curators aangegeven dat ik nooit een telefoon gekregen heb en er bewijs ervan naar ze opgestuurd.
De curators hebben een mail die ze naar meerdere mensen hebben gestuurd naar mij toe gemaild. Met daarin als antwoord dat er een overeenkomst met de providers is gemaakt en dat de provider(Vodafone) contact met mij ging opnemen. Dit is helaas nooit gedaan! Zelf heb ik er veel over naar vodafone gebeld. Helaas weet niemand er iets van en wordt er verder ook nooit iets mee gedaan ookal wordt dat wel gezegt.

1379 4 Rapporteer

fr
door frans56 - Jun 21, 2017 om 10:36
230 Antwoorden / 9 Vragen

Als U kunt bezijzen dat U die telefoon niet heeft gekregen heeft U dus niet gekregen waarvoor U betaald, zijnde een telefoon met een abonnement.
U heeft dus het recht alle betalingen stop te zetten totdat U heeft gekregen wat U heeft besteld.   Echter U loopt dan wel het risico dat het betreffende nummer wordt geblokkeerd. De gesprekken die U heeft gevoerd en de verbruikte MB's moet U uiteraard wel betalen.  Maat U hoeft NIET te betalen voor iets waarvan U kunt bewijzen dat U het niet heeft ontvangen.

Cookies
door Cookies - Jun 21, 2017 om 10:42
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Plaats je klacht / vraag op het forum van Vodafone, daar is ook webcare actief https://forum.vodafone.nl

tijger1
door tijger1 - Jun 21, 2017 om 11:28
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar welk bewijs hebt u dan dat u die telefoon NIET gekregen hebt?

ma
door macfraeck Jun 21, 2017 om 16:28
21 Antwoorden / Vragen

Omdat er vanaf December nog niet gebeld is met dat abonnement ? Je neemt geen abonnement om er niet mee te bellen.

tijger1
door tijger1 Jun 21, 2017 om 18:16
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dus u hebt het simkaartje waarschijnlijk nog niet gekregen, in ieder geval niet gebruikt. Zegt niets over de telefoon.

Cookies
door Cookies Jun 21, 2017 om 18:34
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ook zonder die nieuwe phone kun je het abonnement gebruiken.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Jun 23, 2017 om 13:01
779 Antwoorden / 0 Vragen

Beste VVANS,

Ik wil u graag verder helpen. Wilt u uw klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar webcare.nl@vodafone.com met als onderwerp: "kassa | VVANS| 21 JUNI 2017 | Phone house Failliet daardoor nooit mijn telefoon ontvangen. Wel abonnement kosten ervoor! ?

Gegevens:
- naam
- mobiele nummer
- klantnummer
- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- de laatste 4-cijfers van uw bankrekeningnummer

Met vriendelijke groet, Joey

Vodafone 24/7 Web Crew