schumi
door schumi Jun 13, 2004 om 16:04
Computers & telefonie

Pop ups

Hey experts ik heb steest een pop up als ik gewoon in windows aan het werk ben ( met msn aan en zow ik hbe kabel ) maar ik krijg steeds poups met in de titel balk de title Messenger- service

met dat ik diploma´s kan halenm met rare sites als www.spw4c.com of www.lowestapr.net voor mijn pc te beveilige ik wort er helemaal gek van om de 15 min krijg ik wer wel 1 of zow en ik krijg ze neit weg met pop ups killers wat moet ik nu doen

Help me pleas thnx

439 23 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jun 13, 2004 om 16:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

Waarschijnlijk heb je wat spyware op je computer staan download een antispyware programmaatje zoals ad adware of spybot en scan hiermee je PC, ga hiervoor even naar het grote internet beveiligingsforum hier vind je alle adressen voor bruikbare programmaatjes en aanvullende tips succes

ve
door verwijderd - Jun 18, 2004 om 10:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vermoedelijk is dat het gevolg van spyware op je PC. Scan je PC eens met een van de volgende programma's:
Ad-aware (http://www.lavasoftusa.com/support/download/)
Spybot S&D (http://www.safer-networking.org/index.php?page=mirrors)

Succes!

ve
door verwijderd - Jun 18, 2004 om 13:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

en dan weer opstarten

ve
door verwijderd - Jun 18, 2004 om 13:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nog makkelijk, volg deze link

http://www.grc.com/stm/shootthemessenger.htm

ve
door verwijderd - Jun 18, 2004 om 21:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Pop-up met als titel messenger-service?
Dat kan kloppen. Messenger Service is een admin tool om berichten naar een bepaalde computer te sturen. Vooral makkelijk voor systeembeheerders. Nu is het zo dat iedere versie van XP dit standaard heeft draaien, en dat iedereen die jou ip-adres (weet niet zeker of het ip adres werkt) heeft, je een berichtje kan sturen. Normale pop-up killers werken niet hiertegen. Ga naar start>uitvoeren>msconfig.exe tabblad services, en dan messenger-services uitvinken

ve
door verwijderd - Jun 18, 2004 om 22:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Probleem opgelost?

ve
door verwijderd - Jun 18, 2004 om 22:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik denk het wel MakLane, want je gaf het (enige) juiste antwoord. ;-)
Dan krijg je 10 punten bij je score, door de vraagsteller aan jou toegekend. Ook te zien aan het oranje balkje.
Helaas krijg je niet altijd een antwoord terug...

ve
door verwijderd - Jun 18, 2004 om 23:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ MakLane: Nog even over je vraag op het internetforum, om links te maken moet je op deze site html gebruiken.
<br>
<A href="http://www.grc.com/stm/shootthemessenger.htm/
" target=_blank><b><FONT color=#dd0000>ShootTheMessenger</FONT></b></A>

ve
door verwijderd - Jun 18, 2004 om 23:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

FF kijken of 'tie het nou wel doet...
@ MakLane: Nog even over je vraag op het internetforum, om links te maken moet je op deze site html gebruiken.
<br>
<A href="http://www.grc.com/stm/shootthemessenger.htm"target=_blank><FONT color=#dd0000>ShootTheMessenger</FONT></A>

ve
door verwijderd - Jun 19, 2004 om 01:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nog één keer en dan kap ik er mee...

<A href="http://www.grc.com/stm/shootthemessenger.htm"target=_blank><FONT color=#dd0000>ShootTheMessenger</FONT></A>

HTML is 'not my cup of tea'

ve
door verwijderd - Jun 21, 2004 om 14:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

<html>
<body>
<A href="http://www.grc.com/stm/shootthemessenger.htm"target=_blank><FONT color=#dd0000>ShootTheMessenger</FONT></A>
</body>
</html>

ve
door verwijderd - Jun 21, 2004 om 14:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

<td valign="top" class="verdana10Blauw3" colspan="2"><A onmousedown="return clk(this,'res',1)" href="http://www.ati.com/companyinfo/press/1998/4153.html"><FONT color=#0000cc>ATI RAGE™ IIC chosen by <B>Legend</B> <B>Computers</B> for new corporate line <B>...</B></FONT></A><BR></td>

ve
door verwijderd - Jun 21, 2004 om 14:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

De mijne ook niet!!

ve
door verwijderd - Jun 21, 2004 om 14:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dus wel hè... ;-)

Je kent ook de tekens die je nodig hebt om het zichtbaar te krijgen in een bericht.
Ik heb deze regel even in een los html-bestandje gezet en daar staan de woorden die jij in bold wilde hebben wél in bold en hier op het forum niet... vreemd.

ve
door verwijderd - Jun 21, 2004 om 14:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

<td valign="top" class="verdana10Blauw3" colspan="2"><A onmousedown="return clk(this,'res',1)" href="http://www.grc.com"><FONT color=#0000cc>www.grc.com</FONT></A><BR></td>

ve
door verwijderd - Jun 21, 2004 om 14:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zo, das voor de bakker!

ShootTheMessenger

Iedereen kan hier klikken voor Schoot The Messenger

(Hoop ik....)

ve
door verwijderd - Jun 21, 2004 om 14:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Yiiiiiiiiiiiiiiihhaaaaaaaaa,
Dat trucje ook weer onder de knie!

Rarara, maar ik kan het

ve
door verwijderd - Jun 21, 2004 om 14:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

MakLane,
laat me even weten hoe....
Eventueel via http://home.tiscali.nl/fotonline/
En dan kappen we hier verder mee want we doen een beetje aan forumvervuiling en daar is de forumredactie meestal niet zo blij mee.

ve
door verwijderd - Jun 21, 2004 om 16:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

http://www.grc.com/stm/shootthemessenger.htm

ve
door verwijderd - Jun 21, 2004 om 16:48
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Jun 27, 2004 om 12:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nog eens proberen.
ShootTheMessenger

ve
door verwijderd - Jun 27, 2004 om 12:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

En nu laten openen in een nieuw venster met 'blank' attribuut.

ShootTheMessenger