haarp
door haarp May 31, 2017 om 21:38
Computers & telefonie
POPCORN

Is het veilig om zonder een VPN verbinding via POPCORN te kijken. Zijn er al boetes uitgedeeld?

5889 10 Rapporteer

Gr
door Grunn1 - May 31, 2017 om 21:50
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Als het illegaal is hoop ik van wel en anders mogen ze het van mij snel gaan doen.

tijger1
door tijger1 - May 31, 2017 om 22:02
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Misschien kunt u beter via chips kijken of wokkels.

tenormin
door tenormin May 31, 2017 om 22:04
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Grappenmaakster...;-))

tijger1
door tijger1 May 31, 2017 om 22:05
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Buggles zijn nog lekkerder.:-))

tenormin
door tenormin May 31, 2017 om 22:43
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Maar die tubes met vullingen voor Buggles: ik kan ze nergens meer kopen. ;-))

tijger1
door tijger1 May 31, 2017 om 22:52
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Inderdaad, heb er bij de Jumbo naar gezocht. Is een nieuwe winkel voor mij. Volgende keer vragen.:-))

costnix
door costnix Oct 9, 2017 om 11:59
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Er zijn tubes mosterd, mayonaise, ketchup, curry, satehsaus.
Ik zou geen tube tandpasta of lijm gebruiken  :-P

jo
door jorisw - May 31, 2017 om 22:31
4340 Antwoorden / 1 Vragen

U wilt ook niet betaald worden voor uw werk neem ik aan?

marita5
door marita5 - May 31, 2017 om 22:32
11519 Antwoorden / 15 Vragen
gerbera
door gerbera - May 31, 2017 om 22:47
7366 Antwoorden / 14 Vragen

Is het veilig om zonder een VPN verbinding via POPCORN te kijken.
Ja hoor, dat is gewoon veilig.
Maar achteraf niet komen klagen dat u een boete heeft gekregen.

ha
door halex - May 31, 2017 om 23:06
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Geen idee. Die vraag kunt u beter hier stellen.

costnix
door costnix Jun 1, 2017 om 10:35
2874 Antwoorden / 1 Vragen

LOL!

Ge
door Genee - May 31, 2017 om 23:33
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Veel geschreeuw weinig wol van Brein denk ik.
Slingeren wat kreten de wereld in en dan maar hopen dat het effect heeft.
http://www.filmhoek.nl/stichting-brein-gaat-2017-de-strijd-aan-met-illegale-downloaders/
Consumenten betalen ook voor televisiezenders waar geen hond naar kijkt.
Kijk eens wat de filmproducenten in Nederland b.v. aan subsidie ontvangen.
Films die jaren later op TV komen en waar de consument weer voor moet betalen.

U zou gebruik kunnen maken van b.v. Netflix, wel niet de allernieuwste films, maar genoeg keuze.
Maar ja Brein gaat dan wel weer onderzoeken of het abonnement daarop niet gedeeld wordt met familie.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/09/leer_nou_een_dat_subsidie_geen_garantie_is_voor_kwaliteit.html

hansje klein
door hansje klein - May 31, 2017 om 23:42
3037 Antwoorden / 62 Vragen

... is toch over het randje om vrijwilligers op een forum over tips m.b.t. illegale praktijken te vragen.

Ik ben benieuwd hoe de verantwoordelijke moderator/redactie hierop gaat reageren: verwijderen, commentaar geven of in de nieuwsbrief plaatsen?

tenormin
door tenormin May 31, 2017 om 23:46
16836 Antwoorden / 108 Vragen

@hänschen dan toch, reactie om redactie handje te helpen? Er zijjn wel vreemdere onderwerpen voorbij gekomen. O.a. van uw hand. ;-D

hansje klein
door hansje klein Jun 1, 2017 om 07:22
3037 Antwoorden / 62 Vragen

... maar nooit een oproep tot criminele handelingen, toch?

Me
door Mevrouw Opdendijk Oct 9, 2017 om 11:26
9 Antwoorden / Vragen

en hoe zit dat dan met aanzetten tot ? en als u het niet snapt  zoek dan eens onder aanzetten tot een criminelehandeling , zelfs meneer Google heeft hier een antwoord op

f.weele
door f.weele - Jun 1, 2017 om 07:42
1085 Antwoorden / 27 Vragen

je kunt Opera downloaden en VPN inschakelen, ga dan naar www. ipleak.net en kijk of je ip adres wordt weergegeven. Je kunt ook nog naar www.dnswatch.info gaan en daar op "my ip adress" klikken. Kijk eerst wat je ip adres is zonder VPN.

Dy
door Dysn - Oct 9, 2017 om 05:26
3 Antwoorden / Vragen

Popcorn time maakt gebruik van het torrent / P2P-protocol. Wees je er van bewust dat er vanaf oktober 2017 (nu dus) door o.a. Dutch Filmworks actief wordt ingezet op het opsporen van mensen die via P2P-netwerken hun films downloaden. Er zullen inderdaad schikkingsvoorstellen of boetes volgen. Dit kan dus ook voor Popcorn Time, omdat Popcorn Time ditzelfde P2P protocol gebruikt. Popcorn Time is niet geheel veilig & legaal in dat opzicht