di
door dieks Aug 16, 2005 om 23:13
Computers & telefonie

Printer

Hallo Allemaal,

Ik kan een printer kopen. Een Canon BJC 4100 printer. Voor ongeveer 30 euro.

Maar is het wat? Ik heb windows XP. Ik print regelmatig maar niet echt veel of zo. Ik  hoop dat jullie me kunnen helpen

groeten Dieks

307 3 Rapporteer

NatureTravel
door NatureTravel - Aug 17, 2005 om 09:33
646 Antwoorden / 8 Vragen

Canon printers zijn prima printers, maar voor elk merk geldt dat de printer moet voldoen aan uw gebruikers-eisen. (Wilt u alleen teksten afdrukken of ook superscherpe afbeeldingen?)

Controleer voor de koop of de printkop in orde is, vraag of de huidige eigenaar in uw bijzijn een testpagina wil afdrukken en beoordeel zelf de kwaliteit van de afdruk.

Kijk ook of u de kosten van inktcartridges voor dit model niet te hoog vindt. Veel gebruikers verkijken zich op de kosten van deze noodzakelijke middelen.

kan de gebruiker om wat voor reden dan ook geen testafdruk voor u maken, koop de printer dan niet.

di
door dieks - Aug 17, 2005 om 09:36
4 Antwoorden / 10 Vragen

Dank je wel voor je antwoord. Dat van die cartridges wist ik, maar die andere tips was ik zelf niet opgekomen.

Hebben er nog meer mensen ervaring met "die Printer'?

groetjes

pekogi
door pekogi - Aug 17, 2005 om 09:40
143 Antwoorden / 1 Vragen

Ik zou zelf een nieuwe printer kopen. Die dingen kosten nog maar weinig. Als je deze koopt en de cartridge is volgende week leeg, heb je een dure aankoop gedaan. Veel wijsheis ermee.