jo
door joepie64 Dec 25, 2007 om 13:52
Computers & telefonie

Printer

Hallo,

Ik heb onlangs win.xp opnieuw geinstal. nu ik de printer wil instal.lukt dat niet. Als ik de software gebruik gaat hij zoeken en dan lukt het niet verder. Er komt een hardware foutmelding: kopieerfout setup kan bestand Jetocr.dl niet kopieren. Wie kan mij helpen.

Alvast bedankt

Alice

204 3 Rapporteer

poltol
door poltol - Dec 25, 2007 om 14:48
3885 Antwoorden / 22 Vragen

Hallo Alice,

Maak de stekker tussen de PC en de printer los. Verwijder alle "oude" printer soft ware. Installeer de drivers en dergelijke voor je printer op de PC en doe op het allerlaatst pas de stekker van je printer in de PC. Als het goed is staat dat ook zo in je installatie voorschrift van de printer. Dus stekker eruit, installeren en dan pas weer contact tussen PC en printer. O ja, niet onbelangrijk heb je service pakket 2  VOOR XP ook weer geherinstalleerd daardoor zou je fout ook op kunnen treden.

Succes, poltol

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 26, 2007 om 10:55
16966 Antwoorden / 202 Vragen

welke printer?? Ieder merk heeft een site waar u het goede en laatste stuurprogramma kunt ophalen. Volg in ieder geval ook de tip van POLTOL@ m.b.t. het ook weer installeren van SP2.

dirck
door dirck - Dec 26, 2007 om 11:47
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Mijn vermoeden is dat de CD bekrast of vuil is!
Daarom lukt het kopieren van dat bestand ook niet.

Hieronder is een downloadlink naar het bestand jetOCR.dll

www.dlldump.com/cgi-bin/testwrap/downloadcounts.cgi?rt=count&path=dllfiles/J/JetOCR.dll