cees60
door cees60 Sep 17, 2012 om 12:30
Computers & telefonie

Printer drukt geen afbeeldingen meer af

Als ik een gedeelte van b.v. een plattegrond wil afdrukken krijg ik alleen hele lijsten met tekst te zien. Ik heb W7 ult en mijn printer is een Brother DCP357-C. Wat zou het probleem kunnen zijn en hoe kan ik dat oplosen?

11657 12 Rapporteer

gsm
door gsm - Sep 17, 2012 om 17:17
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Verwijder alle printopdrachten uit de wachtrij.
Zet de printer uit en haal de stekker uit het stopcontact.
Doe de stekker na een paar minuten terug en zet de printer weer aan.
Probeer opnieuw te printen

cees60
door cees60 - Sep 18, 2012 om 19:14
362 Antwoorden / 216 Vragen

Beste gsm,

Dank voor de reaktie. Helaas geen resultaat. Heb ook nog de printer plus driver verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Moet wel nog zeggen dat net toen ik een printopdracht heb gegeven er in de wijk een stroomstoring was. Deze heeft ca. 45 minuten geduurd. Dus alles viel uit terwijl zowel de pc als de printer bezig waren. Weet je nog een andere oplossing?

br
door brui0929 - Sep 18, 2012 om 19:54
635 Antwoorden / 10 Vragen

Kijk ook eens naar de inktpatronen als deze leeg zijn opnieuw even vullen.
Of misschien zijn de inktpatronen verstopt laat er dan een druppeltje warm water oplopen en droog deppen met een stukje keukenrol.

cees60
door cees60 - Sep 18, 2012 om 19:58
362 Antwoorden / 216 Vragen

brul0929

Helaas. Heb er ook nieuwe patronen ingedaan.Toch bedankt.

driemaaldrie
door driemaaldrie - Sep 19, 2012 om 12:26
229 Antwoorden / 15 Vragen

Beste cees60,
Bij de afdrukeigenschappen van jouw printer is er de mogelijkheid om een selectie af te drukken.
Selecteer het af te drukken gebied.
Sterkte.

ha
door harrycooijmans - Sep 19, 2012 om 12:44
3 Antwoorden / 1 Vragen

Ga naar word.
Opties voor Word en geavenceerd.
Zoek op:Document weergaveen ga dan na of je alle vinkjes hebt aan of uitstaan.
o.a. achtergrond kleuren en afbeeldingen weergeven in afdruk weergave.
Dus ff uitproberen.
Succes, Harry.

amorlaura
door amorlaura - Sep 19, 2012 om 13:04
10 Antwoorden / 3 Vragen

Is het geen instelling ? Kaarten of Route Of beide
Heb ik ook bij het progr Easy travel

labren
door labren - Sep 19, 2012 om 15:47
862 Antwoorden / 0 Vragen

dat ligt echt aan de insttelingen van je printer , loop ze even allemaal na

cees60
door cees60 - Sep 19, 2012 om 19:03
362 Antwoorden / 216 Vragen

Beste allemaal,

Heb vandaag ontdekt dat het probleem wordt veroorzaakt door Internet Explorer can Microsoft.
Ik heb Mozilla Firefox geïnstalleerd en daar heb ik dit probleem niet. Ergens moet een waarde in de registry zitten die de oorzaak is van het probleem dat de broncode wordt afgedrukt i.p.v. de afbeelding.
Ga nog verder zoeken en zal laten weten wat het resultaat hiervan is. Groeten en dank voor de reakties.

fgrijder
door fgrijder - Sep 28, 2012 om 22:27
55 Antwoorden / 12 Vragen

Probeer eens een testafdruk te maken en kijk of alle kleuren goed geprint worden

hereistom
door hereistom - Sep 28, 2012 om 22:40
736 Antwoorden / 1 Vragen

Inderdaad gaat het printen vaak fout vanuit Internet Explorer, met Firefox heb je hier geen last en bovendien is Firefox ook nog een betere browser, dus voortaan gewoon Firefox gebruiken i.p.v. Internet Explorer.

cees60
door cees60 - Sep 29, 2012 om 15:19
362 Antwoorden / 216 Vragen

Printer doet het prima. Heb diverse malen testafdrukken gemaakt. Heb, zoals herelstom vermeldt, nu Firefox als standaard browser. IE8 heb ik verwijderd. Firefox is klassen en inderdaad stukken beter en sneller. Bovendien kun je nogal wat instellingen aanpassen aan je persoonlijke wensen. Dank voor de reakties.